Bekijk volle/desktop versie : Ik durf niet meer



Pagina's : [1] 2

08-05-2009, 14:22
ik ga over een aantal weekjes trouwen maar ik durf niet meer.. Mijn onzekerheid is te groot, waar ben ik aan begonnen

Wie heeft hier ook last van?

alsjeblieft is er iemand die zich ook schaamt voor haar lichaam/ borsten/ haren of wat dan ook pm me de dan want ik moet met iemand praten die me begrijpt

08-05-2009, 14:24


Durf je niet te trouwen of heb je weswes?

08-05-2009, 14:25

Citaat door sakinaatje_11:
ik ga over een aantal weekjes trouwen maar ik durf niet meer.. Mijn onzekerheid is te groot, waar ben ik aan begonnen

Wie heeft hier ook last van?

Waar ben je onzeker over dan?

08-05-2009, 14:27
Ben je onzeker omdat er veel mensen komen of vraag jij je af of hij wel de ware is?

08-05-2009, 14:27


wat is weswes

nee ik durf echt niet meer.. ik ben heel erg onzeker over mezelf en mijn lichaam..

ik ben altijd aan de volle kant geweest. nu is het zo erg dat ik door alle stress in korte tijd bijna 10 kilo ben aangekomen waardoor ik mijn kleren niet eens meer pas..
in plaats van dat ik er iets aan ga doen ga ik door die stress meer eten en kom ik meer aan.. ik kan mezelf niet eens aanzien laat staan mijn man zelfs mijn zusje zei vandaag dat ik op dieet moet gaan omdat ik er niet meer uitzie

08-05-2009, 14:29

Citaat door Gzan_:
Waar ben je onzeker over dan?


Citaat door S.samira:
Ben je onzeker omdat er veel mensen komen of vraag jij je af of hij wel de ware is?


ik ben onzeker over mijzelf, mijn lichaam. mijn man kent me alleen van de buitenkant, met mijn hoofddoek op en kleren aan.. hij weet niet wat eronder zit.. hoe kan ik mezelf aan hem vertonen. hoe dichterbij het komt hoe meer ademnood ik krijg, iedere dag vraag ik mezelf aan waar ik aan ben begonnen

08-05-2009, 14:29

Citaat door sakinaatje_11:
wat is weswes

nee ik durf echt niet meer.. ik ben heel erg onzeker over mezelf en mijn lichaam..

ik ben altijd aan de volle kant geweest. nu is het zo erg dat ik door alle stress in korte tijd bijna 10 kilo ben aangekomen waardoor ik mijn kleren niet eens meer pas..
in plaats van dat ik er iets aan ga doen ga ik door die stress meer eten en kom ik meer aan.. ik kan mezelf niet eens aanzien laat staan mijn man zelfs mijn zusje zei vandaag dat ik op dieet moet gaan omdat ik er niet meer uitzie

Ik neem aan dat je man ook gwn op je innerlijk valt, en het zal heus niet zo zijn dat je nu bent veranderd in een monster! Praat er anders met je man over.

08-05-2009, 14:31
Je man ziet toch hoe je bent, en hij heeft je geaccepteerd.. anders zou hij heus niet om je hand gekomen zijn.
Je bent zeker een mooie dame, die veel te bieden heeft! Dat zal hij wel weten en je hoeft je niet onzeker te voelen over je lichaam.
Sommige mannen houden van vollere vrouwen.

Maar misschien kan je wel dieeten als je daardoor zekerder van jezelf wordt.
Doe het dan voor jezelf en niet voor iemand anders...

08-05-2009, 14:31
Je man houdt van je om hoe je bent, anders had hij je hand niet komen vragen!

08-05-2009, 14:33

Citaat door sakinaatje_11:
ik ben onzeker over mijzelf, mijn lichaam. mijn man kent me alleen van de buitenkant, met mijn hoofddoek op en kleren aan.. hij weet niet wat eronder zit.. hoe kan ik mezelf aan hem vertonen. hoe dichterbij het komt hoe meer ademnood ik krijg, iedere dag vraag ik mezelf aan waar ik aan ben begonnen


Zo kennen bijna alle mannen hen vrouwen.. Daar hoef je echt niet onzeker over te zijn en zeker niet over je figuur want die ziet hij heus wel met of zonder kleren. Het zijn denk ik gewoon de zenuwen.

08-05-2009, 19:24

Citaat door MocroJurken:
Ik neem aan dat je man ook gwn op je innerlijk valt, en het zal heus niet zo zijn dat je nu bent veranderd in een monster! Praat er anders met je man over.

dat is het niet, het gaat om mijn eigen onzekerheid

08-05-2009, 19:26

Citaat door SingleLady:
Je man ziet toch hoe je bent, en hij heeft je geaccepteerd.. anders zou hij heus niet om je hand gekomen zijn.
Je bent zeker een mooie dame, die veel te bieden heeft! Dat zal hij wel weten en je hoeft je niet onzeker te voelen over je lichaam.
Sommige mannen houden van vollere vrouwen.

Maar misschien kan je wel dieeten als je daardoor zekerder van jezelf wordt.
Doe het dan voor jezelf en niet voor iemand anders...

ik wil ook dieeten omdat ik mezelf gewoon echt niet goed voel zo.. ik voel me zo dik en lelijk..
ik ben al een keer veel afgevallen en daardoor heb ik ook lelijke borsten gekregen en daar schaam ik me ook erg voor. ik heb zoveel punten die ik lelijk vind aan mezelf die ik niet aan een ander durf te laten zien

08-05-2009, 19:27



Citaat door Gzan_:
Zo kennen bijna alle mannen hen vrouwen.. Daar hoef je echt niet onzeker over te zijn en zeker niet over je figuur want die ziet hij heus wel met of zonder kleren. Het zijn denk ik gewoon de zenuwen.

nee het zijn echt niet de zenuwen lieverd. kijk, ik was veel afgevallen en inneens weer veel aangekomen. daardoor heb ik lelijk borsten gekregen en is mijn haar heel erg uitgevallen. ik had al geen mooie haren en nu helemaal niet. ik schaam me daar echt voor en niemand die het snapt.

08-05-2009, 19:31
haha lieve schat geloof mij. Over dat je man je alleen met kleren aan heeft gezien en niet zonder kleren hoef je je echt niet druk te maken, want een man kleed je allang uit met zijn ogen en heeft allang ongeveer gefantaseerd hoe je lichaam eruit ziet... Probeer te ontspannen Meid. Geniet van je dagje..

08-05-2009, 19:34

Citaat door sakinaatje_11:
dat is het niet, het gaat om mijn eigen onzekerheid


Geloof me meid, daarvoor hoef je niet aan de volle kant te zitten. Onzekerheid zit in ons allemaal, vooral als het om onze lichaam gaat. Ik heb veel vriendinnen die vlak voor hun trouw bijna dagelijks naar de sportschool gingen en toen ze eenmaal getrouwd waren realiseerden ze zich dat ze zich hadden vergist in hun mannen. Een man wilt intiem zijn met de vrouw waar hij van houdt, hij ziet echt niet wat jij ziet. Hij wilt jou, om jou.

Het enige wat wel heeeeel belangrijk is, is je gezondheid. 10 kilo aankomen klinkt niet bepaald gezond. Ik kan wel zeggen: niet stressen! Maar je bent een bruid, dus waloe dat gaat niet werken Probeer dan tenminste je stress ergens anders op te uiten zoals sport of het gebed.

Probeer te relaxen en verheug je op een getrouwd leventje met je mannetje. Allah kemel bel khair. Moge Allah je huwelijk zegenen en jullie al het geluk schenken.

Pagina's : [1] 2