Bekijk volle/desktop versie : Rue de Brabant



08-05-2009, 10:17
Welke leuke negaffa's en winkels die jurken verkopen zijn er?

Adressen zijn welkom. Liefst op rue de brabant zelf.

XxX

08-05-2009, 10:42



Citaat door sweetnootje:
Upp




thnx sweety

08-05-2009, 10:47

Citaat door blondina:
upp



Dankje hbiba

08-05-2009, 15:19
Schatje er zijn er heeeeeeeeeel veel, die jurken verkopen! ..
Was er maandag nog, en ik zag een heleee mooie jurk!
Was die 450 euro , een beetje teveel van het goede hé! ..

En negaffa's weet ik niet precies..

Ga je dit weekend er toch naartoe? Er is braderie!

08-05-2009, 15:22



Citaat door Widiiiiiiiiii:
Schatje er zijn er heeeeeeeeeel veel, die jurken verkopen! ..
Was er maandag nog, en ik zag een heleee mooie jurk!
Was die 450 euro , een beetje teveel van het goede hé! ..

En negaffa's weet ik niet precies..

Ga je dit weekend er toch naartoe? Er is braderie!


Wow das echt overdreve veel lieverd. Ik ga er dit weekend naar toe Insha'Allah lieve schat. Mss dak een tweede jurk vind of indien mijn eerste jurk me toch niet aanstaat (die krijg ik na het weekend te zien) dan heb ik be3da een back-up dress.

Big boussa

08-05-2009, 15:26

Citaat door boelilie:
Wow das echt overdreve veel lieverd. Ik ga er dit weekend naar toe Insha'Allah lieve schat. Mss dak een tweede jurk vind of indien mijn eerste jurk me toch niet aanstaat (die krijg ik na het weekend te zien) dan heb ik be3da een back-up dress.

Big boussa


Jah het is veel, ik ga in de zomer insha'Allah op zoek naar een jurk, aangezien ik niet naar marokko ga. Mijn neef trouwt in oktober insha'Allah..

, jah inderdad, beter veilig spelen.. maar insha'Allah zal die jurk je toch staan..

Wat een gestress zeg! , jij liever dan ik..

08-05-2009, 15:28

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Jah het is veel, ik ga in de zomer insha'Allah op zoek naar een jurk, aangezien ik niet naar marokko ga. Mijn neef trouwt in oktober insha'Allah..

, jah inderdad, beter veilig spelen.. maar insha'Allah zal die jurk je toch staan..

Wat een gestress zeg! , jij liever dan ik..




Hahahaha awel merci

Ma egt eh is een hoop gestress en ik heb examens die aankomen en examenopdrachten was het al maar zomer hahaha

Hbiba jij bent echt AFGEVALLEN tbark'Allah!!! Ik zie het aan jouw foto!!!

Dikke kus

08-05-2009, 15:52

Citaat door boelilie:
Hahahaha awel merci

Ma egt eh is een hoop gestress en ik heb examens die aankomen en examenopdrachten was het al maar zomer hahaha

Hbiba jij bent echt AFGEVALLEN tbark'Allah!!! Ik zie het aan jouw foto!!!

Dikke kus



, maar daarom probeer ik je zoveel mogelijk te helpen! .

Ik ken het, ..

hahahaha, je moet me eerst in het echt zien.. Foto's bedriegen ..
Maar ben er niet echt mee bezig, ik let gewoon op mijn voeding.. Geen avondeten, en veel water!! en sportennnn met hanoentjeeeeee! .

08-05-2009, 15:54

Citaat door Widiiiiiiiiii:

, maar daarom probeer ik je zoveel mogelijk te helpen! .

Ik ken het, ..

hahahaha, je moet me eerst in het echt zien.. Foto's bedriegen ..
Maar ben er niet echt mee bezig, ik let gewoon op mijn voeding.. Geen avondeten, en veel water!! en sportennnn met hanoentjeeeeee! .



Ben je er SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DANKBAAR VOOR SCHATJE wallah!!!!!! Ja maar een foto zegt ook veel hoor schat. Ik ben ook al ff bezig, geen avondeten en gezond eten. Sporten doe ik wel minder hahaha ben ZO LUI

08-05-2009, 16:02

Citaat door boelilie:
Ben je er SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DANKBAAR VOOR SCHATJE wallah!!!!!! Ja maar een foto zegt ook veel hoor schat. Ik ben ook al ff bezig, geen avondeten en gezond eten. Sporten doe ik wel minder hahaha ben ZO LUI



hahaha, is heel graag gedaan hbiba!!!

hoe kan je lui zijn nawal, .. Je verlovingsfeest komt eraan.. En vooral voor je trouwfeest moet je strak in pak zijn! ..

Maar jij hebt het niet echt nodig he..

08-05-2009, 16:15
Voor jurken moet je bij neggafa Souad (Boetiek Amira) in die galerij zijn. x