Bekijk volle/desktop versie : vind het wel eng nu!!



08-05-2009, 01:04
[I] het is al 2x gebeurd! dat ik over iets droom en dat het uitkomt
1 heb gedroomd dat er iemand geld heeft gevonden, die morgend belde me zus en zei zusje je raad nooit wat ik gevonden heb ik zo eumh geld en toch wel veel ze zei huh hoe weet je dat k zo heb gedroomd dat iemand veel geld gaat vinden ze zei heb 50E gevonden,
vorig maand droomde ik (snap niet hoe ik hierbij droom)maar mohim dat me vriendin in zara ging werken na maande erna hoorde ik he ga in zara werken..is dit toeval of .. /I]

08-05-2009, 01:14


niemand ervarinG?

08-05-2009, 08:00
droom dat ik binnenkort heel rijk word, en als die droom uirkomt laat ik het jou wel weten.
alvast bedankt

08-05-2009, 09:29
is me ook overkomen 1 keer droomde ik dat een familielid van mijn klasgenoot overleed later hoorde ik dat ook echt een familielid van mijn klasgenoot overleed
2e keer was dat mijn oom overleed en dat mensen aan het jammeren(rouwen) waren een paar dagen later hoorde ik dat ie ook echt was overleden
3e keer was dat de tante van mijn moeder overleden was in mijn droom, niet veel later overleed ze ook in werkelijkheid,
heel lang geleden droomde ik dat mijn moeder heel erg ziek werd en zat aan haar bed te huilen in mijn droom, ze werd inderdaad ziek was ook in het echt aan haar bed te huilen, niet veel later overleed ze Allah irhemha wa aljamee3 almuslimun