Bekijk volle/desktop versie : Koe redt zichzelf van dood in haramslachthuis



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-05-2009, 23:18
NEW YORK - Een jonge koe heeft zichzelf van een wisse dood gered door te vluchten uit een slachthuis in New York.

Volgens Amerikaanse media donderdag mag de dappere vaars Molly de rest van haar leven in een opvanghuis voor dieren slijten.

Meteen nadat het bruine koekalf was ontsnapt, zetten een slager en de politie de achtervolging in. Een wilde jacht in het stadsdeel Queens volgde.




Na een race tussen voertuigen en verbaasde passanten, kon de politie Molly vangen door pijltjes met een verdovend middel.

http://www.nu.nl/algemeen/1960867/koe-redt-zichzelf-van-dood-in-slachthuis.html

07-05-2009, 23:21



Citaat door Whiteshadow.:
NEW YORK - Een jonge koe heeft zichzelf van een wisse dood gered door te vluchten uit een slachthuis in New York.

Volgens Amerikaanse media donderdag mag de dappere vaars Molly de rest van haar leven in een opvanghuis voor dieren slijten.

Meteen nadat het bruine koekalf was ontsnapt, zetten een slager en de politie de achtervolging in. Een wilde jacht in het stadsdeel Queens volgde.




Na een race tussen voertuigen en verbaasde passanten, kon de politie Molly vangen door pijltjes met een verdovend middel.


Geweldig nieuws dit had je ook een bron ?

07-05-2009, 23:31
paar hamburgers rijker.....

07-05-2009, 23:34
Die koe werd naar haar stekkie gebracht en dacht zeker: Ok, ok, ok... let me get this straight. The plan is for me to keep still, so you can punch that pointy thingy through my skull and blow my brains out. Is this correct?

Executioner: That is correct ma'am...

Koe: Well... FUCK YOU AND YOUR POINTY THINGY! I'm breaking loose! I'M...A...SPARTAN!!!

07-05-2009, 23:35


Ik denk dat dit New Yorkse slachthuis schoner is dan een islamitisch slachthuis!

07-05-2009, 23:37

Citaat door Mentalist:
Die koe werd naar haar stekkie gebracht en dacht zeker: Ok, ok, ok... let me get this straight. The plan is for me to keep still, so you can punch that pointy thingy through my skull and blow my brains out. Is this correct?

Executioner: That is correct ma'am...

Koe: Well... FUCK YOU AND YOUR POINTY THINGY! I'm breaking loose! I'M...A...SPARTAN!!!



07-05-2009, 23:39

Citaat door Mentalist:
Die koe werd naar haar stekkie gebracht en dacht zeker: Ok, ok, ok... let me get this straight. The plan is for me to keep still, so you can punch that pointy thingy through my skull and blow my brains out. Is this correct?

Executioner: That is correct ma'am...

Koe: Well... FUCK YOU AND YOUR POINTY THINGY! I'm breaking loose! I'M...A...SPARTAN!!!



Haha. Geweldig deze!

08-05-2009, 00:10
Scarface koe

08-05-2009, 00:14
Zelfs een koe wil niet geslacht worden door een kafir.

08-05-2009, 00:16

Citaat door Labberdaan:
Ik denk dat dit New Yorkse slachthuis schoner is dan een islamitisch slachthuis!

Niet-moslimse plekken en locatie`s zijn überhaupt zelden tot nooit schoon.
Ver van rein

08-05-2009, 00:45

Citaat door Whiteshadow.:
Niet-moslimse plekken en locatie`s zijn überhaupt zelden tot nooit schoon.
Ver van rein

Ik zal in elk geval nooit iets eetbaars bij een Marokkaan kopen.

Smerige vieze keukens en ook vieze mensen die niet te vertrouwen zijn!
De enige manier is dit forum!

Profilactisch

08-05-2009, 00:50

Citaat door Mentalist:
Die koe werd naar haar stekkie gebracht en dacht zeker: Ok, ok, ok... let me get this straight. The plan is for me to keep still, so you can punch that pointy thingy through my skull and blow my brains out. Is this correct?

Executioner: That is correct ma'am...

Koe: Well... FUCK YOU AND YOUR POINTY THINGY! I'm breaking loose! I'M...A...SPARTAN!!!


08-05-2009, 08:21



Citaat door Sunnii:
Zelfs een koe wil niet geslacht worden door een kafir.

Ken jij dan koeien die staan te dringen om geslacht te worden, nadenken is niet echt jouw ding hé.

08-05-2009, 08:55

Citaat door Labberdaan:
Ik denk dat dit New Yorkse slachthuis schoner is dan een islamitisch slachthuis!

Ik denk dat de bedoeling van de thread is om aan te tonen dat deze koe Islamitisch was en dus alleen halal geslacht wilde worden door gecertifieerde Islamitische slagers. Heeft de Quran het dus toch weer bij het rechte eind.

08-05-2009, 08:57

Citaat door Labberdaan:
Ik zal in elk geval nooit iets eetbaars bij een Marokkaan kopen.

Smerige vieze keukens en ook vieze mensen die niet te vertrouwen zijn!
De enige manier is dit forum!

Profilactisch

Ik heb nog nooit een vieze Marokkaan gezien. Maar dat komt omdat ik nog nooit in Marokko ben geweest. Wel in Jordanie, Qatar, Abu Dhabi en Quwait. Daar zag ik zeer dronken mannen in hagelwitte jellaba's overgeven in de herentoilet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5