Bekijk volle/desktop versie : Vandaag ben ik echt een dramaqueen.



Pagina's : [1] 2

07-05-2009, 21:57
Ik voel me echt eenzaam en zielig terwijl ik veel vriendinnen en een leuke vriend heb. Ik was even met een vriendin in de stad maar daarna ging ik in mijn eentje een paar winkels en in mijn eentje in de KFC zitten. Marokkaanse meisjes keken me echt met medelijden aan. Ik moest bijna huilen bij de derde hap van mijn Zinger burger. Ik had het echt met mezelf te doen, ik voel me gewoon eenzaam.

07-05-2009, 21:58


ach meissie tog

je bent toe aan nieuwe vriendinne

07-05-2009, 21:59
Ik heb genoeg vriendinnen, maar ik merk dat ik de laatste tijd echt behoefte heb aan ruimte. Ik ben graag alleen, maar verlang ook naar aandacht.

07-05-2009, 22:02

Citaat door MossibaElKe7la.:
Ik ben graag alleen, maar verlang ook naar aandacht.



Herkenbaar
weet je mossiba, ik heb het je eerder gezegd, maar ik denk echt dat je eens opzoek moet gaan naar je ware ik

07-05-2009, 22:05



Citaat door koekjebitter:
Herkenbaar
weet je mossiba, ik heb het je eerder gezegd, maar ik denk echt dat je eens opzoek moet gaan naar je ware ik


Geloof me, die ware ik die kom ik elke avond voor het slapen gaan tegen.

07-05-2009, 22:07
ach meid
neem lekker de tyd en laat jezelf genieten
verwen jezelf met een sauna, scrub en een gezicht behandeling je gaat je gelijk weer goed voelen.

07-05-2009, 22:08

Citaat door miss-devil:
ach meid
neem lekker de tyd en laat jezelf genieten
verwen jezelf met een sauna, scrub en een gezicht behandeling je gaat je gelijk weer goed voelen.


Dat is het, ik heb teveel tijd nodig. Die mensen gaan niet voor altijd op me wachten. Sociale contacten vervagen op een gegeven moment. Was het maar waar, ik heb meer dan een sauna en een gezichtsbehandeling nodig.

Maar wel lief van je schatje.

07-05-2009, 22:10

Citaat door MossibaElKe7la.:
Geloof me, die ware ik die kom ik elke avond voor het slapen gaan tegen.


Weet je wie je bent?
weet je wat je wilt?
waar sta je voor? weet je dat?
Volgens mij weet je dat niet, je doet je groter voor dan je bent,
ergen snak jij zo intens naar iemand die jou neemt zoals je bent,
maar jij handelt naar extremen

07-05-2009, 22:12

Citaat door koekjebitter:
Weet je wie je bent?
weet je wat je wilt?
waar sta je voor? weet je dat?
Volgens mij weet je dat niet, je doet je groter voor dan je bent,
ergen snak jij zo intens naar iemand die jou neemt zoals je bent,
maar jij handelt naar extremen


Geloof me schat, ik weet waar ik voor sta. Ik heb ook iemand die me accepteert om hoe ik ben, maar juist daarmee kan ik niet leven. Ik heb een jongen leren kennen die mijn verleden kent en mijn ex beter dan mij heeft leren kennen. Het gaat niet over mijn liefdesleven. Het gaat om het geheel. Ik ben teveel met andere bezig dan met mezelf. En ik heb gewoon een inzink moment.

07-05-2009, 22:17

Citaat door MossibaElKe7la.:
Geloof me schat, ik weet waar ik voor sta. Ik heb ook iemand die me accepteert om hoe ik ben, maar juist daarmee kan ik niet leven. Ik heb een jongen leren kennen die mijn verleden kent en mijn ex beter dan mij heeft leren kennen. Het gaat niet over mijn liefdesleven. Het gaat om het geheel. Ik ben teveel met andere bezig dan met mezelf. En ik heb gewoon een inzink moment.


Ik had het ook niet over je liefdesleven
maar goed, genoeg voor vandaag freudisch gedaan
succes in ieder geval.. hopelijk is het ook echt maar een dipje

07-05-2009, 22:19

Citaat door MossibaElKe7la.:
Ik voel me echt eenzaam en zielig terwijl ik veel vriendinnen en een leuke vriend heb. Ik was even met een vriendin in de stad maar daarna ging ik in mijn eentje een paar winkels en in mijn eentje in de KFC zitten. Marokkaanse meisjes keken me echt met medelijden aan. Ik moest bijna huilen bij de derde hap van mijn Zinger burger. Ik had het echt met mezelf te doen, ik voel me gewoon eenzaam.


Nog steeds ruzie met jouw vriendje?

07-05-2009, 22:22
Gooi het er maar uit.

07-05-2009, 22:43



Citaat door MossibaElKe7la.:
Ik voel me echt eenzaam en zielig terwijl ik veel vriendinnen en een leuke vriend heb. Ik was even met een vriendin in de stad maar daarna ging ik in mijn eentje een paar winkels en in mijn eentje in de KFC zitten. Marokkaanse meisjes keken me echt met medelijden aan. Ik moest bijna huilen bij de derde hap van mijn Zinger burger. Ik had het echt met mezelf te doen, ik voel me gewoon eenzaam.


I feel ya sister, same over here, maar bij mij is het niet zo zeer de aandacht te kort maar dat iedereen om me heen een soule mate heeft

07-05-2009, 22:47

Citaat door GuitarFreak:
Nog steeds ruzie met jouw vriendje?


Ja maandag weer goed gemaakt, daarna weer negeerstadium.

07-05-2009, 22:48
Arme arme jij!
Ik hoop dat je weer wordt zoals je was. Maak je niet druk, lief.
Sinds wanneer voel je je klote?

Pagina's : [1] 2