Bekijk volle/desktop versie : vraagje aan de moeders met> dan 3 kids



Pagina's : [1] 2

07-05-2009, 19:50
hbben jullie nog tijd voor jezelf? om jezelf uitgebreid op te tutten voor je man? en dan bedoel ik ook dagelijks? dat hoort ook zo. daar houden mannen van.
ik zie veel vrouwen in mijn omgeving die dat hebben. en dan heb ik zoiets van"hoe doen jullie dat toch"

07-05-2009, 19:57


heb echt bewondering voor deze vrouwen.

07-05-2009, 20:01
haha heb ooc cids en zie erniet uit

07-05-2009, 20:02

Citaat door waterijs:
hbben jullie nog tijd voor jezelf? om jezelf uitgebreid op te tutten voor je man? en dan bedoel ik ook dagelijks? dat hoort ook zo. daar houden mannen van.
ik zie veel vrouwen in mijn omgeving die dat hebben. en dan heb ik zoiets van"hoe doen jullie dat toch"



Wat bedoel je met uitgebreid optutten?
Ik heb 3zoontjes die ik om 19:00uur in bed zet.
Daarna heb je alle tijd.
Om ook tot rust te komen.
Na een werkdag.

07-05-2009, 20:05


waarom kan het niet? je kunt in de ochtend jezelf opmaken en je haren doen.. ook al ben je de hele dag met de kids en huishouden bezig .. en savonds als de kids om 19:00 in bed liggen heb je toch alle tijd voor je man em jezelf???

07-05-2009, 20:25
ik denk als je altijd goed verzorgd voor de dag komt dat het standaard is wanneer je wakker wordt. En zeg zelf, wie vindt het niet heerlijk om verzorgd uit te zien?
ik zelf heb een pasgeboren baby en geloof me s'nachts doe ik geen oog dicht, in de ochtend zie ik uit als een zombie maar probeer me toch om te toveren. Dat geeft mij al een heel goed gevoel dan de hele dag rondlopen als een zombie

07-05-2009, 20:30

Citaat door waterijs:
hbben jullie nog tijd voor jezelf? om jezelf uitgebreid op te tutten voor je man? en dan bedoel ik ook dagelijks? dat hoort ook zo. daar houden mannen van.
ik zie veel vrouwen in mijn omgeving die dat hebben. en dan heb ik zoiets van"hoe doen jullie dat toch"



iedere dag uitgebreid tutten, hoort dat?

07-05-2009, 20:36
Je hoeft je niet uitgebreid te tutten hoor, zolang je maar verzorgd en netjes eruit ziet, dus hup die pyama uit, lekker onder de douche, je gewone kleren aan (niet de marokkaanse pyama waar vetvlekken, safraan vlekken enz. er op zit :hihi je haartjes kammen en in model brengen, cremetje op en klaar is vrouw

07-05-2009, 20:39

Citaat door Azhaar:
Je hoeft je niet uitgebreid te tutten hoor, zolang je maar verzorgd en netjes eruit ziet, dus hup die pyama uit, lekker onder de douche, je gewone kleren aan (niet de marokkaanse pyama waar vetvlekken, safraan vlekken enz. er op zit :hihi je haartjes kammen en in model brengen, cremetje op en klaar is vrouw





idd, en iedere avond voor het slapen gaan een goede masker opdoen is ook supergoed voor je huid, een echte aanrader je huid voelt superzacht aan, jeetje lijkt net alsof ik reclame doe voor een dagcreme

07-05-2009, 21:35

Citaat door _lina_:
idd, en iedere avond voor het slapen gaan een goede masker opdoen is ook supergoed voor je huid, een echte aanrader je huid voelt superzacht aan, jeetje lijkt net alsof ik reclame doe voor een dagcreme


07-05-2009, 21:39
optutten doet me denken aan je gezicht vol plamuren met make up
ik zorg er altijd voor dat ik er leuk en verzorgd uitzie enne ik doe dat niet voor mijn man maar voor mezelf

07-05-2009, 21:40

Citaat door _lina_:
idd, en iedere avond voor het slapen gaan een goede masker opdoen is ook supergoed voor je huid, een echte aanrader je huid voelt superzacht aan, jeetje lijkt net alsof ik reclame doe voor een dagcreme



Welke masker gebruik je?

Ben opzoek naar een goed maskertje

07-05-2009, 23:53


Uitgebreid optutten

& dan nog wel voor je man verzorging is iets wat vanzelfsprekend is ; je verzorgt jezelf etc & als de kinderen opstaan dan sta je tenminste nog leuk voor dag

dat heeft volgens my echt niks te maken met het aantal kids er rondlopen

07-05-2009, 23:56

Citaat door Azhaar:
Je hoeft je niet uitgebreid te tutten hoor, zolang je maar verzorgd en netjes eruit ziet, dus hup die pyama uit, lekker onder de douche, je gewone kleren aan (niet de marokkaanse pyama waar vetvlekken, safraan vlekken enz. er op zit :hihi je haartjes kammen en in model brengen, cremetje op en klaar is vrouw


08-05-2009, 00:06
Vandaag Zie Ik Er Niet Uit!
Ik Heb Mijn Man Nog Niet Horen Klagen Hahaha
Morgen Ga Ik Weer Me Best Doen.

Pagina's : [1] 2