Bekijk volle/desktop versie : Ik heb zoiets stoms gedaan



07-05-2009, 16:14
Ik zit nu in mijn laatste jaar van het MBO. Ik heb ook een half jaar stage moeten lopen dit jaar. En tijdens mijn stage moest ik examen opdrachten uitvoeren. Ik begreep een opdracht niet en een klasgenoot heeft het naar me toe gestuurd. Vervolgens heb ik die opdracht gemaakt in haar bestandje. Alleen heel dom: ik ben de evaluatie vergeten te veranderen.

En vandaag ben ik gepakt. Mijn mentor en nog een leerkracht namen me mee naar een gespreks kamer en daar moest ik uitleggen hoe het kwam dat ik het zelfde had als dat klasgenootje. Dus dit wordt waarschijnlijk voorgelegd aan de examencommissie.
Wat ik ook minder vind is dat ik het alleen als voorbeeld heb gebruikt en dat stukje niet heb weggehaald en dat het daarom examen fraude is.

07-05-2009, 16:21


Zeg gewoon dat je door prive omstandigheden niet genoeg tijd had om het op eigen houtje te maken. Vervolgens heb je aan klasgenoten gevraagd of ze je wilde helpen. Je hebt hun werk toegestuurd gekregen wat als voorbeeld diende. Dus je wilde het puur en alleen als voorbeeld gebruiken omdat je zelf door stress niet genoeg tijd had om alles nog uit te zoeken.

Zeg dat je de helft vergeten bent te maken ofzo daarom zit er iets verkeerds tussen omdat je er nog niet aan toegekomen was. En sowieso je klasgenoten nergens van de schuld geven natuurlijk.

07-05-2009, 21:42

Citaat door __Tazourakht__:
Zeg gewoon dat je door prive omstandigheden niet genoeg tijd had om het op eigen houtje te maken. Vervolgens heb je aan klasgenoten gevraagd of ze je wilde helpen. Je hebt hun werk toegestuurd gekregen wat als voorbeeld diende. Dus je wilde het puur en alleen als voorbeeld gebruiken omdat je zelf door stress niet genoeg tijd had om alles nog uit te zoeken.

Zeg dat je de helft vergeten bent te maken ofzo daarom zit er iets verkeerds tussen omdat je er nog niet aan toegekomen was. En sowieso je klasgenoten nergens van de schuld geven natuurlijk.

Ze weten al dat ik een zwaar jaar heb gehad. Houden ze echt geen rekening mee.
Maar er is een voorstel dat ik die opdracht opnieuw uitvoer, en Insha'Allah gaan ze akkoord.

07-05-2009, 21:46

Citaat door Nissa_Angel:
Ze weten al dat ik een zwaar jaar heb gehad. Houden ze echt geen rekening mee.
Maar er is een voorstel dat ik die opdracht opnieuw uitvoer, en Insha'Allah gaan ze akkoord.


insha´allah ik hoop het voor je!

07-05-2009, 22:02


Dank je wel, meid.