Bekijk volle/desktop versie : Pedofilie wordt gedogen in NL



21-04-2004, 00:12
In Nederland kennen wij heel erg zieke clubs die openlijk pedofilie promoten.

Ga maar eens kijken bij de Vereniging Martijn.


http://www.martijn.org/nl/


Misschien wel eens 'leuk' om uit te zoeken welke mensen achter deze club zitten en vervolgens ze aan de schandpaal nagelen.

Citaat website 'Martijn'

De vereniging is opgericht in 1982 en heeft als doel: "het bespreekbaar maken van en het streven naar wettelijke en maatschappelijke acceptatie van ouderen-jongeren relaties" (leeftijdsongelijke vriendschappen). Dat een eventuele seksuele component in zulke vriendschappen niet per se gelijkstaat aan misbruik, valt met vele argumenten aan te tonen, zoals het argument dat jongeren hier zelf van getuigen.


Vereniging MARTIJN
Postbus 93548
1090 EA Amsterdam
Tel. 06-18282168
Postbank: 54.59.646
Email MARTIJN: info@martijn.org
Email webmaster: webmaster@martijn.org

Steunfonds Vereniging MARTIJN:
Postbank 6025047
Postbus 93548
1090 EA Amsterdam

"OK-Magazine" van Martijn wordt hier in deze gay boekhandel verkocht. Wat blijkt, naast gay literatuur heeft men een speciale hoekje vrijgemaakt voor mensen die geinteresseerd zijn in erg jong vlees. Homo's kunnen dus wel degelijk pedofielen zijn



Intermale
Spuistraat 251
1012 VR Amsterdam
Tel: (+31)-20-6250009, Fax: (+31)-20-6203163
http://www.intermale.nl/boy-teen.html
E-mail: info@intermale.nl
Open 11-18 Mon, 10-18 Tue-Sat (-21 Thu)


BTW, deze pagina draait op de server van Mediadesign.nl Hackers doe wat nuttigs en val dit soort ranzige sites aan ipv marokko.nl
--------------------------------------------------------------------------------

Zie ook:

JON (jeugd-oudere relaties), Postbus 259, 7400 AG Deventer, http://home.uni-one.nl/plein/jon/

jon@humanbeing.demon.nl.


Citaat:

JON is er voor mensen die merken dat zij verliefd kunnen worden op kinderen of jongeren.
JON meent dat het niet goed is om dit gevoel weer snel weg te stoppen en te ontkennen.
Beter is het, deze gevoelens te herkennen en ze voor jezelf te erkennen en te aanvaarden als deel van jezelf.
--------------------------------------------------------------------------------

En kijk eens wat we ook op de Minhassastraat 1 aantreffen...

A SEED, Action for Solidarity, Equality, Environment and Development
Minhassastraat 1
Postbus 92066
1090 AB Amsterdam
tel 020-6682236,
fax 020-6650166
http://www.aseed.net/

...en we zijn in de extreem-linkse milieuhoek aanbeland !

--------------------------------------------------------------------------------

HET FORUM VOOR PEDOFIELEN:
http://www.jongensforum.net/

Als ze op dit forum ooit persoonlijke info plaatsen, geef deze dan door aan een huurmoordenaar en betaal hem.

----------------------------------------------------------------------------------


En zo zijn er nog vele decadente zwijnerij clubs in Nederland. Wil men naast het drugsbeleid ook pedofilie gedogen om een betere vat hierop te hebben?

Eén woord: Tfoe !!!

21-04-2004, 00:14


Dat is meer een lobbyclub, die pleit voor meer ruimdenkendheid. Ik denk dat ik een lobbyclub ga starten die pleit voor het deporteren van mensen die veel te grote letters gebruiken...

21-04-2004, 00:14
Vrijheid van meningsuiting weet je nog, er worden ook sites gedoogd die oproepen tot het doden van westerlingen minstens zo ziek als dit soort gasten lijkt mij.

21-04-2004, 00:24
Heb ik jullie misschien gekwetst?. Wees gerust, jullie kunnen nog dagelijks jong vlees naar hart en lust opgaan zoeken op die decadente sites

21-04-2004, 00:28


Ik heb graag jong vlees, maar ben toch meer een viseter...

21-04-2004, 00:30
Een vis etende pedofiel dus, misschien ook nog homo?

21-04-2004, 00:36
Hype,hype,hype.
Nu moi is afgelost,kan moi zich richten op andere zwakheden van onze blanke vrienden.

Stel me niet teleur.

21-04-2004, 00:36

Citaat:
Origineel gepost door L3amrani
Een vis etende pedofiel dus, misschien ook nog homo?
Lijkt het alsof ik met je zit te sjansen, want dan zie jij er behoorlijk verwijfd uit.

Is het nou uit met het gedis? Kom even met serieuze onderwerpen zonder de bedoeling om kazen af te zeiken asjeblieft.

21-04-2004, 00:44
Topic was geopend om WEER 'ns duidelijk te maken hoe hypocriet en goor kaaskoppen kunnen zijn. Met je eerste reactie liet je duidelijk zien dat je die zwijnerij van je kaaskopbroeders en zusters niet erg vindt.

Niet op de berichtgever van dit soort kaaskop zwijnerij schieten maar op die kaaskop zwijnerijpromoters. Begrepen, kaaskop?.

21-04-2004, 08:38
Toch vind ik dat L3amrani goed zijn best heeft gedaan om alle informatie en adressen te verzamelen.....

21-04-2004, 09:30

Citaat:
Origineel gepost door L3amrani
Een vis etende pedofiel dus, misschien ook nog homo?

21-04-2004, 13:31

Citaat:
Origineel gepost door Elberfeld
Nederlanders kunnen hypocriet en goor zijn.

Goh, er gaat een wereld voor me open. Ik ben geschokt...

Even serieus: niemand heeft ooit beweerd dat Nederlanders onmogelijk smerige dingen kunnen doen. Gekken heb je overal, dus ook in Nederland.

Pedofielen zijn ziek in hun hoofd; voor zover ik kan nagaan is gekte iets, dat bij alle nationaliteiten voorkomt.

Maar als L3amrani kan aantonen dat er op dit forum Nederlanders rondlopen die beweren dat waanzin niet bij Nederlanders KAN voorkomen, dan moet ik hem onvoorwaardelijk gelijk geven.
Dat noemt men nuance

Ik had ook kort door de bocht kunnen stellen dat nederlanders hypocriet en goor ZIJN. Zo zie je maar weer, L3amrani brengt zijn boodschap over zonder ongefundeerde uitspraken uit te kramen. Ik noem het hypocriet, omdat er een heel Dutroux Festijn is ontstaan maar tegelijkertijd pedofielen in Nederland en elders gewoon vrijspel hebben.

Is het trouwens niet bij de wet verboden om mensen aan te zetten tot pedofilie?.

21-04-2004, 14:01



Citaat:
Origineel gepost door Corrie
Pedofilie is niet verboden, dit omdat het een geestelijke afwijking is waarvoor er geen genezing is(iemand kan er wel mee om leren gaan), maar het actief pedofiel zijn is WEL verboden...

Snap je het verschil?
Niet iedere pedofiel is ook een kindermisbruiker.
En ik denk niet dat je iemand kan aanzetten tot pedofilie, dat zit in je of niet...

Ik vind persoonlijk dat een site zoals martijn verboden moet worden.
Praten over pedofilie en hoe ermee om te gaan(om te verkomen dat iemand actief wordt) vind ik helemaal ok, maar praten over acceptatie ervan vind ik erg naar...

Erg kwetsend voor mensen die in hun jeugd misbruikt zijn...
Als je het door een wetenschappelijke bril bekijkt dan is zowel homosexueliteit als pedofilie iets waarmee een mens geboren kan worden. Ik bekijk het door een islamitische bril dus kan ik daar niet van onder de indruk zijn. Ik denk dat dit meer door de invloeden van duivelse influisteringen tot stand kan komen maar dit even terzijde.

Voor de rest ben ik het met je eens.

21-04-2004, 16:36

Citaat:
Origineel gepost door Ara_Kliertjes
Ik ken ook nog een zieke club mensen die het gebruik van kleine meisjes promoot. Zij volgen hun goeroe die pedofielie tot een ware kunst heeft verheven onder het motto 'Als het kan schommelen kan het ook wippen'.
Zijn naam is Mohammed en dit is wat hij zegt:

Volume 7, Book 62, Number 17:
Allah's Apostle said, "Why didn't you marry a young girl so that you might play with her and she with you?'
Het lijkt op een varken en stinkt naar Gauloise rook, rara wie ben jij?

Dat verhaal hebben we al te vaak weerlegt, kom met iets spraakmakends.