Bekijk volle/desktop versie : HELP ! ik wil gaan joggen ... om mij vetrol weg te krijgen helpt dat joggen ...



07-05-2009, 10:48
voornamlijk voor goede buikpsieren !

07-05-2009, 11:11


wat houdt je tegen dan, joggen is trouwens niet alleen genoeg

je moet op je voeding letten. en buikspieren oefenenig doen!

07-05-2009, 11:25
Ik doe dat elke ochtend, en het is heerlijk.!!

07-05-2009, 11:26

Citaat door Inerzaf:
wat houdt je tegen dan, joggen is trouwens niet alleen genoeg

je moet op je voeding letten. en buikspieren oefenenig doen!



kloptt ik doe alleen die push up haha opdrukken kan ik maar net tot 10 dat is alles mesha ik probeer nu naar 15 te gaan als het me lukt

07-05-2009, 11:34


ik jog 3 tot 4 keer per week, is gewoonweg super!!eens je dat gewoon bent,kan je niet meer zonder!!

En het is de beste manier om af te vallen in combinatie met op je voeding letten!!

Mijn nicht is op enkele maanden tijd van 64kg naar 56 gegaan.

Beste is niet meer na 7 u eten,1 maal per dag warm, let erop dat je genoeg groenten en fruit binnekrijgt. Best gestoomd of met heel weinig vetstof.

En ik ook,ben ook een goei 5 kg afgevallen op deze manier.
Daarbovenop joggen kost je niets,enkel een paar goeie loopschoenen, dat is wel belangrijk want ze vange de schokken op voor je rug.En het is lente,dus prachtweer om te joggen.
Je gaat je ook niet verplicht voelen zoals bij een fitnessabonnement.Je betaalt maandelijks zoveel en gaat uiteindelijk max 2x per maand.Soms gewoon al door tijdstekort.

Dus meid,zeker doen!!!

07-05-2009, 12:15

Citaat door Vrederust_070:
kloptt ik doe alleen die push up haha opdrukken kan ik maar net tot 10 dat is alles mesha ik probeer nu naar 15 te gaan als het me lukt




ik 10 min per dag


maar je krijgt geen sixpack van hoor

07-05-2009, 14:34
Begin eerst de mac te scotten....