Bekijk volle/desktop versie : een man hoort alles te betalen voor een bruiloft.......



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

07-05-2009, 09:28
dat hoorde ik gister een meisje zeggen
Haar vriendin vroeg waarom denk je dat ?

Zij : mijn aanstaande mag nog blij zijn dat ik maagd ben terwijl genoeg jongens het met mij wilden doen

07-05-2009, 09:29


De reden vind ik belachelijk maar ik vind persoonlijk ook dat de man de bruiloft voor zijn rekening dient te nemen. Maar iedereen denkt daar natuurlijk anders over, dat is iets waar je met z'n 2e uit moet komen.

07-05-2009, 09:31

Citaat door Diamondgirl_me:
De reden vind ik belachelijk maar ik vind persoonlijk ook dat de man de bruiloft voor zijn rekening dient te nemen. Maar iedereen denkt daar natuurlijk anders over, dat is iets waar je met z'n 2e uit moet komen.



En waarom vind jij dit?
Want ik vind dit namelijk belachelijk

07-05-2009, 09:32
nou als je volgens islamitische regels een bruiloft wilt houden dan moet de man voor de kosten opdraaien vind ik
maar als een vrouw meer wilt dan dat dan moet ze het zelf betalen
trouwens de reden van dat meisje

07-05-2009, 09:33



Citaat door Nora19:
nou als je volgens islamitische regels een bruiloft wilt houden dan moet de man voor de kosten opdraaien vind ik
maar als een vrouw meer wilt dan dat dan moet ze het zelf betalen
trouwens de reden van dat meisje

volgens islamitische regels is een dadel genoeg.....maar blijkbaar vreten jullie die alleen in de ramadan

07-05-2009, 09:34
iedereen heeft een ander mening hierover dus ja

07-05-2009, 09:35
Gierigaards
Zelf trouw je ook, maar wil je er geen cent aan uitgeven.
Maar wel weet je de duurste trouwjurk uit te zoeken, de duurste ziana en de duurste zaal

Ik vind, als men wil dat de man voor alle kosten opdraait, dat hij mag bepalen wat er wel of niet op een bruiloft komt


07-05-2009, 09:35
Wat is dat voor onzin je gaat trouwen, het blijft niet bij die dag de man voor de kosten opdraaien en dan met een gekke man na huis maakt ie je hele leven zuur omdat ie 12000 euro heeft betaald

07-05-2009, 09:35

Citaat door Nora19:
nou als je volgens islamitische regels een bruiloft wilt houden dan moet de man voor de kosten opdraaien vind ik
maar als een vrouw meer wilt dan dat dan moet ze het zelf betalen
trouwens de reden van dat meisje



Volgens islamitische regels?
nooit van gehoord

07-05-2009, 09:36

Citaat door Gerespecteerd:
En waarom vind jij dit?
Want ik vind dit namelijk belachelijk



Dat mag...zoals ik al zei iedereen heeft zijn/haar eigen mening hierover. Ik ben zo grootgebracht dat de man de bruiloft dient te betalen MAAR de andere kosten zoals een huis, inrichting etc wel voor ons samen zijn, het is meer symbolisch denk ik.

En niet denken dat ik een bruiloft wil van 40.000 euro want dat is niet zo ...als dat het geval zou zijn dan zou ik absoluut wel mee willen betalen.

07-05-2009, 09:36

Citaat door mohand_serieus:
volgens islamitische regels is een dadel genoeg.....maar blijkbaar vreten jullie die alleen in de ramadan


wie zegt dat ik meer wil
voor mijn part doen we niks
ik haat al die heisa eromheen
maar wilt hij of zijn ouders perse een bruiloft dan betaalt hij het zelf
maar ik hoef het niet

07-05-2009, 09:37

Citaat door Diamondgirl_me:
Dat mag...zoals ik al zei iedereen heeft zijn/haar eigen mening hierover. Ik ben zo grootgebracht dat de man de bruiloft dient te betalen MAAR de andere kosten zoals een huis, inrichting etc wel voor ons samen zijn, het is meer symbolisch denk ik.

En niet denken dat ik een bruiloft wil van 40.000 euro want dat is niet zo ...als dat het geval zou zijn dan zou ik absoluut wel mee willen betalen.


soussia

07-05-2009, 09:37


En voor degene die hier zegt dat dat vanuit de islamitische regelgeving verplicht, dit is niet correct, het enige wat verplicht is, is een bruidsschat en zoals hier al eerder gezegd werd mag dat ook een dadel of een zilvere ring zijn als de vrouw dit accepteert...

Een feest zoals wij deze nu geven mag zelfs van de islamitische regelgeving niet.

07-05-2009, 09:38

Citaat door Nora19:
wie zegt dat ik meer wil
voor mijn part doen we niks
ik haat al die heisa eromheen
maar wilt hij of zijn ouders perse een bruiloft dan betaalt hij het zelf
maar ik hoef het niet


trouwen

ben dakloos, schoolloos, werkloos, vrouwloos alles loos ...maar volgens islamitische regels ben ik 100 keer beter dan iemand anders

07-05-2009, 09:38

Citaat door Gerespecteerd:



Volgens islamitische regels?
nooit van gehoord


geen make up op de bruid
na maghreb niet verder feesten
en noem maar op......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14