Bekijk volle/desktop versie : Take Me Out....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-05-2009, 00:12
Vind ik echt grappig!

Maar die meiden zijn wel erruugggg kieskeurig. Als een man alleen al zoiets zegt als ik ben lief.....drukken ze hem al weg

Wie kijkt er ook naar?

Ps: waarom ben ik eigenlijk nog wakker, en dan open ik ook nog eens een topic

Pss: Betekent niet dat jullie niet hoeven te reageren


07-05-2009, 00:13


ik ken die hele shit niet.. ik kan niet slapen

07-05-2009, 00:14

Citaat door mama_lief:
ik ken die hele shit niet.. ik kan niet slapen


Het is nu bezig

Moet je morgen ook vroeg op?

07-05-2009, 00:14

Citaat door Sunshine_h:
Vind ik echt grappig!

Maar die meiden zijn wel erruugggg kieskeurig. Als een man alleen al zoiets zegt als ik ben lief.....drukken ze hem al weg

Wie kijkt er ook naar?

Ps: waarom ben ik eigenlijk nog wakker, en dan open ik ook nog eens een topic

Pss: Betekent niet dat jullie niet moeten reageren




Ik zag dat programma toevallig een keer....ik begrijp niet waarom mensen hieraan willen deelnemen....ik vond het wel zielig voor die man....niemand wilde hem...en hij moest bijna huilen....

07-05-2009, 00:16



Citaat door Desolate:
Ik zag dat programma toevallig een keer....ik begrijp niet waarom mensen hieraan willen deelnemen....ik vond het wel zielig voor die man....niemand wilde hem...en hij moest bijna huilen....



Ahhh das wel zielig, maar aan de andere kant zij stellen zich er voor open. Dus ja..............

Maar die meiden zijn soms echt hard. Een keer zei een meisje gewoon: 'Ja, ik vind hem niet leuk, zijn gezicht is asymmetrisch.

07-05-2009, 00:17

Citaat door Sunshine_h:
Ahhh das wel zielig, maar aan de andere kant zij stellen zich er voor open. Dus ja..............

Maar die meiden zijn soms echt hard. Een keer zei een meisje gewoon: 'Ja, ik vind hem niet leuk, zijn gezicht is asymmetrisch.






Alsof die meiden er allemaal goed uitzien....

07-05-2009, 00:18
ja ik moet om half 7 op

07-05-2009, 00:19

Citaat door mama_lief:
ja ik moet om half 7 op


Net zoals ik lekker vroeg! Ik ben echt raar. Ach ja, morgen toch de laatste werkdag van de week

07-05-2009, 00:20
ohw k moet vrijdag ook nog

07-05-2009, 00:20

Citaat door Desolate:



Alsof die meiden er allemaal goed uitzien....


Inderdaad!

07-05-2009, 00:21
Eentje is nu aan het streetdancen

07-05-2009, 00:45
Ik had het een keer gezien en net bij die aflevering moest hij zijn intieme delen laten zien

Gewoon zo in de camera. Ach ja, in Nederland kan blijkbaar alles.

07-05-2009, 00:49



Citaat door kaoutar_tanger:
Ik had het een keer gezien en net bij die aflevering moest hij zijn intieme delen laten zien

Gewoon zo in de camera. Ach ja, in Nederland kan blijkbaar alles.


En jullie kijken naar zoiets?

07-05-2009, 00:59

Citaat door JAABIR:


En jullie kijken naar zoiets?



Ik schrok er ook van haha. Was een spontane actie van hem. En ging ook best snel, maar was wel duidelijk te zien

Gekke Hollanders.

Voor de duidelijkheid: het hoort niet bij de show he

07-05-2009, 07:04
Ik vindt het opzich wel een leuk programma, maar vindt het zo irritant dat ze allemaal terug komen omdat de date niks was! je ziet de hele tijd de zelfde koppen, het schijnt ook nep te zijn?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6