Bekijk volle/desktop versie : Schoonmoeder twijfelt over mij ..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-05-2009, 22:56
Een vriendin van mij is 26 en eerder getrouwd geweest. Geen kinderen overigens. Nu is ze een leuke en goede man tegen gekomen. Hij heeft het aan zijn ouders verteld. Zijn vader en broers zijn blij voor hem. Alleen zij moede twijfelt heel erg vanwege het feit dat zij eerder getrouwd is geweest. De reputatie van gescheiden vrouwen is niet zo geweldig helaas. En zijn moeder heeft veel gezien. Zijn moeder wil wel langs komen. Dat is het niet. Alleen het feit dat zijn moeder er zo over denkt vindt mijn vriendin niet leuk . Wat nu ? Gewoon die moeder laten komen en haar overtuigen dat ze wel een goede vrouw is ?

06-05-2009, 22:59



Citaat door Islamet:
Een vriendin van mij is 26 en eerder getrouwd geweest. Geen kinderen overigens. Nu is ze een leuke en goede man tegen gekomen. Hij heeft het aan zijn ouders verteld. Zijn vader en broers zijn blij voor hem. Alleen zij moede twijfelt heel erg vanwege het feit dat zij eerder getrouwd is geweest. De reputatie van gescheiden vrouwen is niet zo geweldig helaas. En zijn moeder heeft veel gezien. Zijn moeder wil wel langs komen. Dat is het niet. Alleen het feit dat zijn moeder er zo over denkt vindt mijn vriendin niet leuk . Wat nu ? Gewoon die moeder laten komen en haar overtuigen dat ze wel een goede vrouw is ?


Gewoon die moeder laten komen. Overtuigen? Zij is god niet om zichzelf te bewijzen. Wat het wel zal leren is de tijd. Als het echt een goei meisje is dan zal die schoonmoeder vroeg of laat haar ogen openen en zelf inzien dat niet iedereen hetzelfde is.

06-05-2009, 23:36
Haar gewoon laten komen, als de jongen is kwestie er geen problemen mee heeft, wie is dan zijn moeder om hier wat van te zeggen...

06-05-2009, 23:37

Citaat door Maghrebiaa_:
Haar gewoon laten komen, als de jongen is kwestie er geen problemen mee heeft, wie is dan zijn moeder om hier wat van te zeggen...


Wie is zijn moeder? Zijn moeder!

06-05-2009, 23:38


daar begint het al....

06-05-2009, 23:41

Citaat door Sunshine_h:
Wie is zijn moeder? Zijn moeder!
Je zegt het al ZIJN moeder, dus ZIJN moeder trouwt niet met HAAR.

06-05-2009, 23:42
Moeders hebben altijd twijfels .

Gescheiden of niet. Lelijk of niet, dik of niet, slim of niet. Laat haar komen en kijk of jullie een klik hebben. Zoniet, kun je altijd nog besluiten om af te zien van alles.

Mohim, succesjes.

06-05-2009, 23:42

Citaat door Maghrebiaa_:
Je zegt het al ZIJN moeder, dus ZIJN moeder trouwt niet met HAAR.


Ja, maar dat betekent niet dat haar mening niet belangrijk is.

Persoonlijk zou ik het ook erg vinden als zijn moeder mij liever niet wil.

06-05-2009, 23:42
Salaam ou alaikoum,

Het is heel begrijpelijk dat een moeder twijfels heeft als ze het meisje niet gezien heeft noch kent. Niet om het feit al ze eerder is getrouwd, maar om het feit dat ze het beste wilt voor haar zoon. Natuurlijk moet ze haar langs laten komen, ze geeft toch duidelijk aan dat ze wel wilt. Het meisje/de dame is kwestie moet gewoon laten zien dat er geen rede is voor twijfels bij haar schoonmoeder. Zo kan het meisje zelf ook zien of ze kan opschieten met die vrouw. Maar om bij voorbaat te zeggen nee want ze heeft al een vertekend beeld? Zou zonde zijn.

06-05-2009, 23:49

Citaat door Sunshine_h:
Ja, maar dat betekent niet dat haar mening niet belangrijk is.

Persoonlijk zou ik het ook erg vinden als zijn moeder mij liever niet wil.

Dat begrijp ik, en natuurlijk is haar mening belangerijk. Maar ze wilt wel gaan, dus waarom haar danniet alsnog laten komen. Misschien klikt het wel? Niet geschoten is altijd mis!

Ik zou het ook erg vinden, maar je moet voor bepaalde dingen wel meer moeite doen, dan zeggen van: ''Ach ja, laat maar zitten''.

07-05-2009, 07:06
Ja mensen twijfelen elke dag, is heel normaal, wie weet is ze wel helemaal om als ze haar eenmaal heeft ontmoet?

07-05-2009, 07:47

Citaat door Islamet:
Een vriendin van mij is 26 en eerder getrouwd geweest. Geen kinderen overigens. Nu is ze een leuke en goede man tegen gekomen. Hij heeft het aan zijn ouders verteld. Zijn vader en broers zijn blij voor hem. Alleen zij moede twijfelt heel erg vanwege het feit dat zij eerder getrouwd is geweest. De reputatie van gescheiden vrouwen is niet zo geweldig helaas. En zijn moeder heeft veel gezien. Zijn moeder wil wel langs komen. Dat is het niet. Alleen het feit dat zijn moeder er zo over denkt vindt mijn vriendin niet leuk . Wat nu ? Gewoon die moeder laten komen en haar overtuigen dat ze wel een goede vrouw is ?


Nou, boehoehoe, sorry hoor, maar ze kon weten dat zijn moeder zo over haar zou denken. Als ze hier al niet tegen kan, wacht maar tot zijn nichtjes, buren en andere (jaloerse) mensen het horen!
Ze weet toch dat veel Marokkaanen over alles en iedereen een mening hebben en al helemaal over gescheiden vrouwen.

Dus nergens je van iets aantrekken, gewoon zijn moeder uitnodigen, laten zien hoe leuk/aardig/goed zij wel niet bent is en Allah ie kemel belgier.

07-05-2009, 07:55


het is niet iets om blij van te worden maar er zitten zoveel gescheiden vrouwen in onze familie, jong en oud , die zijn hertrouwd en tbarkellah, kids en gelukkig

wat zijn dit voor vrouwen die zo willen denken over gescheidein vrouwen

alsof zij verzekerd zijn van een huwelijk tot hun dood

07-05-2009, 08:41
Wil jouw vriendin gelijk op een troon gaan zitten en meteen aanvaard worden of zo?
Dat is normaal!

Mijn moeder twijfelt de hele tijd

07-05-2009, 08:46
OOOOhhh BEN JIJ GESCHEIDEN???????????????
WACHT IS DAAR HEB JE HET AL? NATUURLIJK GAAT ZE ZO DENKEN?
JE BENT GESCHEIDEN HE,,,, WAT EEN ONBESCHOFTE MENS ZEG STEL DAT ZE ZO ZOU DENKEN,, GESCHEIDEN VROUWEN HEBBEN EN VERDIENEN OOK EEN KAN, ER IS NIKS MEE MEID, GA VOOR JE MAN EN NODIG HAAR GEWOON UIT, LAAT ZIEN DAT JE EEN GOEIE VROUW BENT, INSALLAH WORDT EN KOMT ALLES GOED MET JE,,

Pagina's : [1] 2 3 4 5