Bekijk volle/desktop versie : ik weet geen raad meer..



Pagina's : [1] 2 3

06-05-2009, 22:19
Salaam Dames,,


Ik zit met iets en nu ben ik het eigenlijk zat..


Ik ken een jongen meer dan 1 jaar nu,, ik hou heel veel van hem..
ik wil dus dat hij een stap neemt bij me ouders, maar hij zegt dat ik op hem moet wachten 2 jaar zegt hij.. ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik op hem zal wachten als hij bij mij ouders geweest is dan weet ik ook dat hij serieus met mij is.. Maar nu besef ik gewoon dat ik teveel van hem hou.. Ik ben dag in dag uit vedrietig.. Ik heb het hem zovaaak duidelijk gemaakt dat ik het zat ben en dat ik vind dat hij een stap moet nemen en hy zegt nu van dat ik nog ff op hem moet wachten, omdat hij nog geen huis heeft maar binnen 8 maanden heeft ie die, ik vind dus dat ie in de tussentijd gewoon kan komen.. Maar als iik dus de gesprek met hem hiierover heb dan zegt ie ja je heb gelijk en dit en dat.. Maar dr komt niks van in.. Ik ben het gewoon zatt.. En als ik zeg dat het over is dan blijft ie bellen en word hij gek..
dus weet niet wat ik ermee moet?
Ik heb meerdere malen contact vebroken om door te gaan en verder met me leven te gaan.. Maar toch komen we op de of andere manier toch weer terug bij af.

Ik weet geen raad meer

06-05-2009, 22:24


Je hebthelemaal gelijk hij kan alvast komen. Een huis kan altijd nog maar dan heb jij de zekerheid dat hij serieus is

06-05-2009, 22:26

Citaat door fatoessh:
Salaam Dames,,


Ik zit met iets en nu ben ik het eigenlijk zat..


Ik ken een jongen meer dan 1 jaar nu,, ik hou heel veel van hem..
ik wil dus dat hij een stap neemt bij me ouders, maar hij zegt dat ik op hem moet wachten 2 jaar zegt hij.. ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik op hem zal wachten als hij bij mij ouders geweest is dan weet ik ook dat hij serieus met mij is.. Maar nu besef ik gewoon dat ik teveel van hem hou.. Ik ben dag in dag uit vedrietig.. Ik heb het hem zovaaak duidelijk gemaakt dat ik het zat ben en dat ik vind dat hij een stap moet nemen en hy zegt nu van dat ik nog ff op hem moet wachten, omdat hij nog geen huis heeft maar binnen 8 maanden heeft ie die, ik vind dus dat ie in de tussentijd gewoon kan komen.. Maar als iik dus de gesprek met hem hiierover heb dan zegt ie ja je heb gelijk en dit en dat.. Maar dr komt niks van in.. Ik ben het gewoon zatt.. En als ik zeg dat het over is dan blijft ie bellen en word hij gek..
dus weet niet wat ik ermee moet?
Ik heb meerdere malen contact vebroken om door te gaan en verder met me leven te gaan.. Maar toch komen we op de of andere manier toch weer terug bij af.

Ik weet geen raad meer



als een jongen van een meisje houdt dan kan hij niet wachten om met haar te trouwen....liever gisteren dan vandaag.

dumpen die jongen. hij houdt misschien wel van je, maar niet genoeg.

en mensen komen vaak bij elkaar terug uit verveling en niet uit liefde.

06-05-2009, 22:27

Citaat door kitabullah:
Je hebthelemaal gelijk hij kan alvast komen. Een huis kan altijd nog maar dan heb jij de zekerheid dat hij serieus is





Ik voel wel dat hij van me houdt maar ik weet niet of hij serieus is daarom zeg ik dat hy de volgende stap moet nemen...

Maar heb je een tiip hoe ik erachter kan komen dat hij serieus is of niet?

Dankje

06-05-2009, 22:28


tja, hij lijkt voorlopig een spelletje te spelen

als je het ECHT wilt menen en hem een echte schop geeft dan weet ie dat het menens is, OF hij heeft binnen een maand alles geregeld OF je komt erachter dat ie je maar voor de gek hield

echter, ben ik bang dat je teveel je hart gaat volgen en hemzijn zin gaat geven en over 2 jaar een topic opent dat het NOG STEEDS niet zover is

06-05-2009, 22:30
Hij moet beslissen of hij serieus wilt of niet...

Aan jou de keuze hoelang je gaat wachten tot dat hij die beslissing heeft genomen...

06-05-2009, 22:31
serieus....als een vrouw er al om moet vragen dan weet je al dat het niet goed zit....

06-05-2009, 22:32
geef em een schop onder ze kont

06-05-2009, 22:36
Je moet gewoon vertellen aan hem dat het afgelopen is, en dat je zo niet wilt verder ...

wil hij verder met jouw dan moet hij die stapnemen ....

Een jongen die zegt tegen een meid , "wacht nog ff, die Liegt, hij houdt jouw aan het lijntje meid !!

pas op !!
Liever dat jij uitmaakt en dat hij jouw dumpt

Succes

06-05-2009, 22:56
Neem geen relatie mensen!!!

06-05-2009, 23:05
meid, dat je hem moet vragen om te komen bij je ouders is al apart. laat staan dat hij er nog bij zegt, wat nog 2 jaar en dan kan het.....deze weet wel beter hoor.

06-05-2009, 23:09
Laat dat onnozel gastje bij je thuis komen. Gewoon excuses zoeken kan iedereen. Wat heeft huis ermee te maken? Z'n woord geven kan ie toch nog wel?

06-05-2009, 23:17


Je weet wel raad, alleen moet je sterk genoeg je in je schoenen staan om voor jezelf te kiezen.

Het is een lafaard dat hij niet open kaart durft te spelen en het gooit op het niet hebben van een huis.

2. Tevens vraagt hij je om in zonde te leven, (het hebben van een relatie), dit zal de zegeningen van een eventueel huwelijk niet ten goede komen.

3. Hij denkt dat hij het recht heeft om andermans dochter te daten zonder dat zij dat weten en dit nog eens twee jaar zo te kunnen doen.

4. Het huis hoeft op dit moment geen struikelblok te zijn, omdat je niet a la minute een huwelijk wil, maar duidelijkheid.

Dus, of hij zet zichzelf op één en geeft bar weinig om jou en de mensen die belangrijk voor jou zijn (zo'n iemand zou je niet eens moeten willen trouwen).

Of hij rekt tijd totdat hij een geschiktere partij vindt omdat hij nog niet is overtuigd.

Of hij is kansloos.

Conclusie: Verban hem uit je leven, ga voor jezelf en eigen ontwikkeling. Alles is Qadr Allah en voor je het weet, staat de persoon die je wel verdient voor je neus.

Suc6!.

06-05-2009, 23:26

Citaat door fatoessh:
Salaam Dames,,


Ik zit met iets en nu ben ik het eigenlijk zat..


Ik ken een jongen meer dan 1 jaar nu,, ik hou heel veel van hem..
ik wil dus dat hij een stap neemt bij me ouders, maar hij zegt dat ik op hem moet wachten 2 jaar zegt hij.. ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik op hem zal wachten als hij bij mij ouders geweest is dan weet ik ook dat hij serieus met mij is.. Maar nu besef ik gewoon dat ik teveel van hem hou.. Ik ben dag in dag uit vedrietig.. Ik heb het hem zovaaak duidelijk gemaakt dat ik het zat ben en dat ik vind dat hij een stap moet nemen en hy zegt nu van dat ik nog ff op hem moet wachten, omdat hij nog geen huis heeft maar binnen 8 maanden heeft ie die, ik vind dus dat ie in de tussentijd gewoon kan komen.. Maar als iik dus de gesprek met hem hiierover heb dan zegt ie ja je heb gelijk en dit en dat.. Maar dr komt niks van in.. Ik ben het gewoon zatt.. En als ik zeg dat het over is dan blijft ie bellen en word hij gek..
dus weet niet wat ik ermee moet?
Ik heb meerdere malen contact vebroken om door te gaan en verder met me leven te gaan.. Maar toch komen we op de of andere manier toch weer terug bij af.

Ik weet geen raad meer




That's the story van heel veel marokkaanse meiden.

Ik geloof wel dat hij van je houd.
Maar hij vind het ook wel best zo, voor hem hoeft er nu niet veel te veranderen.
Het is prima, hij vermaakt zich. Krijgt jou iedere keer te zien wanneer hij je mist.

Dus waarom trouwen, het kost geld, hij zit ook meteen aan je vast... en voor hij het weet begin je over kinderen....

Als je hem niet kan laten smeken om met hem te trouwen, dan moet je het toch echt anders aanpakken.

Ten eerste ren niet meteen naar hem terug, omdat hij GEK WORD zonder jou.
Laat hem maar gek worden, gaat ie niet dood aan.
Als hij jou genoeg mist en tot de beseffing komt, staat hij binnen no time bij je paps op de stoep.
Zo niet, wees bij dat je niet langer als een chihuahua achter hem aan bent blijven lopen....

06-05-2009, 23:30
Maar ho wait a minut girl, what's up met die gast in marokko, je hebt daar toch je verloofde achter moeten laten?

Meisje, meisje .... ben jij van 2 walletjes aan het eten?

Pagina's : [1] 2 3