Bekijk volle/desktop versie : Waarom Eten Marokkanen Hen Avondeten Pas Wanneer Ieder Normaal Mens Gaat Slapen??????



Pagina's : [1] 2 3

06-05-2009, 20:20
Veel marokkanen dinneren echt laat man, 20:00 en later. Kifesch, normale kids horen dan al te slapen volgende dag school enz, maar bij ons marokkanen... weloe school of niet lkkr boeiend, eten pas tegen 21 en wie honger heeft blijft op en wie slapen wil maakt zelf maar eenbroodje of what ever

06-05-2009, 20:21


Hej Kitty, heb jij ook die handtasjes van Hellow Kitty...??

06-05-2009, 20:23
Lief poesje.....schiet me dood als ik ooit met een marokkaan trouw....

06-05-2009, 20:24
wij zijn niet normaal leg je erbij neer

06-05-2009, 20:24



Citaat door Diamanten_Lover:
Hej Kitty, heb jij ook die handtasjes van Hellow Kitty...??
Handtasjes en avondeten....handtasjes en avondeten...... JAAA ik zie de link silly me



Heb er 3 zo uit mn hoofd, dure troep man

06-05-2009, 20:26

Citaat door kittyy:
Handtasjes en avondeten....handtasjes en avondeten...... JAAA ik zie de link silly me



Heb er 3 zo uit mn hoofd, dure troep man


Ja, kweet maar ze zijn wel LEUKKK... mijn nichten en vriendinnen in Frankrijk hebben ze volop.. hoeveel kosten ze hier dan en waar kan ik ze halen

06-05-2009, 20:26

Citaat door n2srina:
Lief poesje.....schiet me dood als ik ooit met een marokkaan trouw....
WHUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

06-05-2009, 20:26

Citaat door hoofdpijn:
wij zijn niet normaal leg erbij neer
Zal t proberen

06-05-2009, 20:27

Citaat door SSuperStarz:
Hahahahaha!
Hahahaha!
Hahaha!
Haha!
Ha!

06-05-2009, 20:30

Citaat door kittyy:
WHUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



nee niet lachen. je moet dan eerst huilen, beroepen op ontoerekeningsvatbaarheid en dan gaan we feestvieren....

06-05-2009, 20:31

Citaat door Diamanten_Lover:
Ja, kweet maar ze zijn wel LEUKKK... mijn nichten en vriendinnen in Frankrijk hebben ze volop.. hoeveel kosten ze hier dan en waar kan ik ze halen
Heb er 1 uit Japan toen een collega daar heen ging, 1 gekregen van mn ex en 1 zelf gekocht in een hello kitty winkel. Had er vroeger 1 in de magna plaza (adam) maar die is weg maar had er ook 1 verder op alleen weet ik niet hoe die straat heet'. Hebt ook een winkel in rdam, als die nog bestaat en die was groot!!!


Ik had toen 80 euro ofzo betaald

06-05-2009, 20:32

Citaat door n2srina:
nee niet lachen. je moet dan eerst huilen, beroepen op ontoerekeningsvatbaarheid en dan gaan we feestvieren....
Maar stel dat je nou PERONGELUK verliefd word op een marokkaan, die echt aan AL jouw eisen voldoet, wat dan????


Neem je tijd, ga ff een drankje pakken

06-05-2009, 20:33


marokkanen zijn soiso altijd laat..
Dus dat ze ook nog eens laat eten is niet echt wat nieuws

06-05-2009, 20:33

Citaat door kittyy:
Heb er 1 uit Japan toen een collega daar heen ging, 1 gekregen van mn ex en 1 zelf gekocht in een hello kitty winkel. Had er vroeger 1 in de magna plaza (adam) maar die is weg maar had er ook 1 verder op alleen weet ik niet hoe die straat heet'. Hebt ook een winkel in rdam, als die nog bestaat en die was groot!!!


Ik had toen 80 euro ofzo betaald


ah ok bedankt

06-05-2009, 20:33

Citaat door kittyy:
Heb er 1 uit Japan toen een collega daar heen ging, 1 gekregen van mn ex en 1 zelf gekocht in een hello kitty winkel. Had er vroeger 1 in de magna plaza (adam) maar die is weg maar had er ook 1 verder op alleen weet ik niet hoe die straat heet'. Hebt ook een winkel in rdam, als die nog bestaat en die was groot!!!


Ik had toen 80 euro ofzo betaald



voor een poesjes tas.....

tazz...maak gewoon een foto van de kat van de buurvrouw en plak het op een tas van stof, zo eentje die je gratis van de politie krijgt tijdens buurtfestivals.

Pagina's : [1] 2 3