Bekijk volle/desktop versie : - Jongens/mannen zijn vies dom en achterlijk.



Pagina's : [1] 2 3 4

06-05-2009, 18:44
[Het regende deze ochtend en ik had geen paraplu bij. Ik moest een presentatie doen dus ik kon het niet hebben dat m'n haar ging pluizen.
Ik sla m'n sjaal over m'n hoofd, 't leek net alsof ik hoofddoek droeg maar goed. Kom ik mich toch langs een groep jongetjes. En word ik nageroepen met hoofddoeksletje, strakke jeans en hoofddoek ga je schamen.

Maar goed, dit vond ik nog niet zo erg. Na school stapte ik de bus uit en liep via de parking naar de grote straat. Op die parking stond er een auto met een oude man in. Ik kon hem niet goed zien. Hij zwaaide naar mij, maar omdat ik hem niet goed zag, keek ik beter omdat dit wel een bekende kon zijn en het onbeleefd is als ik dan niet groet. Dus ik kijk beter en zie ik dat mannetje geil naar me kijken met een fucking hand in z'n broek. M'n hand vormde zich in een grote middelvinger. ]

En dit zijn nog maar twee voorbeelden.
Bah bah. Viezerikken.

06-05-2009, 18:46



Citaat door Marokkaantje001:
[Het regende deze ochtend en ik had geen paraplu bij. Ik moest een presentatie doen dus ik kon het niet hebben dat m'n haar ging pluizen.
Ik sla m'n sjaal over m'n hoofd, 't leek net alsof ik hoofddoek droeg maar goed. Kom ik mich toch langs een groep jongetjes. En word ik nageroepen met hoofddoeksletje, strakke jeans en hoofddoek ga je schamen.

Maar goed, dit vond ik nog niet zo erg. Na school stapte ik de bus uit en liep via de parking naar de grote straat. Op die parking stond er een auto met een oude man in. Ik kon hem niet goed zien. Hij zwaaide naar mij, maar omdat ik hem niet goed zag, keek ik beter omdat dit wel een bekende kon zijn en het onbeleefd is als ik dan niet groet. Dus ik kijk beter en zie ik dat mannetje geil naar me kijken met een fucking hand in z'n broek. M'n hand vorme zich in een grote middelvinger. ]

En dit zijn nog maar twee voorbeelden.
Bah bah. Viezerikken.


hahahaha wat een kutlui zijn het ook he..

daarom moet je met hindoestanen gaan die zijn echt sweet

06-05-2009, 18:46
ga door ga door

06-05-2009, 18:47
Die laatste, goed gereageerd. Bij de eerste had je ook wat terug kunnen doen.


Flikkers, Marokkaanse mannen, 1 voor 1.

06-05-2009, 18:47


Mannen zijn vaak/meestal echt beesten gewoon.

06-05-2009, 18:49

Citaat door Marokkaantje001:
[Het regende deze ochtend en ik had geen paraplu bij. Ik moest een presentatie doen dus ik kon het niet hebben dat m'n haar ging pluizen.
Ik sla m'n sjaal over m'n hoofd, 't leek net alsof ik hoofddoek droeg maar goed. Kom ik mich toch langs een groep jongetjes. En word ik nageroepen met hoofddoeksletje, strakke jeans en hoofddoek ga je schamen.

Maar goed, dit vond ik nog niet zo erg. Na school stapte ik de bus uit en liep via de parking naar de grote straat. Op die parking stond er een auto met een oude man in. Ik kon hem niet goed zien. Hij zwaaide naar mij, maar omdat ik hem niet goed zag, keek ik beter omdat dit wel een bekende kon zijn en het onbeleefd is als ik dan niet groet. Dus ik kijk beter en zie ik dat mannetje geil naar me kijken met een fucking hand in z'n broek. M'n hand vorme zich in een grote middelvinger. ]

En dit zijn nog maar twee voorbeelden.
Bah bah. Viezerikken.



Hhaha ik weet niet wat voor soorten jij tegen komt maar oke hahahhaahha... Misschien zat je broek gewoon te strak, kan ook toch

06-05-2009, 18:50
Maar om dan alle mannen zo te noemen? Dat komt omdat je nu boos bent.

06-05-2009, 18:51

Citaat door gone2far:
hahahaha wat een kutlui zijn het ook he..

daarom moet je met hindoestanen gaan die zijn echt sweet


Haha?

Citaat door mohamedddddddd:
ga door ga door


MTV REAL LIFE: My life as a morrocain girl in Belgium.

Dit moeten ze echt uitzenden.

06-05-2009, 18:51
ik ga stuk vooral die man in die auto

06-05-2009, 18:52
Arme jij ook. Ik heb echt te doen met jou. Met wie moet je nou gaan trouwen?

06-05-2009, 18:52

Citaat door Bneadem_:
Die laatste, goed gereageerd. Bij de eerste had je ook wat terug kunnen doen.


Flikkers, Marokkaanse mannen, 1 voor 1.

Bij de eerste keek ik gewoon afkeurend. Ik moest doorstappen. Ik ging te laat komen op school.

Ja bah!

Citaat door Lil_S:
Mannen zijn vaak/meestal echt beesten gewoon.

Dat is beesten zijn, dat is een. Maar zo in het openbaar op een parking, je broek in je hand stoppen en naar iemand zwaaien gaat gewoon echt te ver.

06-05-2009, 18:53

Citaat door Mvr_Saaaana:
Hhaha ik weet niet wat voor soorten jij tegen komt maar oke hahahhaahha... Misschien zat je broek gewoon te strak, kan ook toch


M'n broek zat strak ja, het heet niet voor niets een skinnyjeans. Maar omdat je daarom iemand gaat na roepen?

Citaat door Boodschappentas:
Maar om dan alle mannen zo te noemen? Dat komt omdat je nu boos bent.


Ik ben heel boos en gefustreerd! Generaliseren van het mannelijke geslacht is toegestaan op m.nl.

06-05-2009, 18:54


ik was naar die kutjongetjes toegelopen en 1 voor 1 hun sigaretten pakjes uit hun zak gehaald, dan zullen we zien wie er hier de baas is

en die man in de auto, kwas naar m toe gegaan en zou zn lul er af hebben gehakt, stelletje losers!!!

hindoe boys zijn echt sweet, probeer maar keer uit

06-05-2009, 18:54

Citaat door mohamedddddddd:
ik ga stuk vooral die man in die auto

Rustig aan he..

Citaat door DeRegeerder:
Arme jij ook. Ik heb echt te doen met jou. Met wie moet je nou gaan trouwen?


Ja, arme ik. Ik denk met m'n buurjongen, Nicky, dat is de enige optie die mij nog rest.

06-05-2009, 18:56

Citaat door Marokkaantje001:
M'n broek zat strak ja, het heet niet voor niets een skinnyjeans. Maar omdat je daarom iemand gaat na roepen?


Ik ben heel boos en gefustreerd! Generaliseren van het mannelijke geslacht is toegestaan op m.nl.


Ja ik heb ook skinnyjeans, maar ze zitten niet strak. Misschien ligt het aan jou, hoe je jouw skinnyjeans draagt. Hhahah maar jah jammer genoeg heb je rare types in de wereld.

Pagina's : [1] 2 3 4