Bekijk volle/desktop versie : Dames die een Inventum koffiepad-apparaat hebben!!



06-05-2009, 13:59
[Ik heb mijn koffiepadapparaat een tijdje niet gebruikt en had 'm opgeborgen in zijn doos en in de kast gedaan.

Gisteren heb ik 'm dus na een lange tijd weer gebruikt, en de koffie kwam zo raar uit er hing een heel raar smaakje aan.]

Heeft iemand dit ook gehad en heb je 'm daarna kunnen schoonmaken ofzo? Vind het zo zonde, want het was een duur ding.

Het gaat om deze koffiepadapparaat. http://www.factoryprices.nl/product_info.php?products_id=83571

06-05-2009, 14:10


Niemand?

07-05-2009, 17:37
Ik heb ook zo iets, je moet water met azijn erin gooien en geen koffie en een paar keer 'koffie zetten"dan spoelt ie alles lekker schoon en dan weer met alleen koud water om azijnlucht weg te wassen.
want je kan toch wel zelf water in gieten toch? in de mijne wel....

heb ook spijt dat ik het gekocht heb.......

07-05-2009, 17:40

Citaat door Sara_Samia:
Ik heb ook zo iets, je moet water met azijn erin gooien en geen koffie en een paar keer 'koffie zetten"dan spoelt ie alles lekker schoon en dan weer met alleen koud water om azijnlucht weg te wassen.
want je kan toch wel zelf water in gieten toch? in de mijne wel....

heb ook spijt dat ik het gekocht heb.......

Ik kan de linkerkant van het apparaat eraf halen, zeg maar. En daarin kun je het water laten lopen.

Dus ik moet daarin water en azijn doen en dan laten spoelen?

07-05-2009, 17:49



Citaat door Alhoceimia__:
Ik kan de linkerkant van het apparaat eraf halen, zeg maar. En daarin kun je het water laten lopen.

Dus ik moet daarin water en azijn doen en dan laten spoelen?


klopt, een paar keer..........en dan met alleen water.
zo ontkalkt ie ook...en verdwijnt dat rare vieze smaak

07-05-2009, 21:14

Citaat door Sara_Samia:
klopt, een paar keer..........en dan met alleen water.
zo ontkalkt ie ook...en verdwijnt dat rare vieze smaak

Dankje, het heeft gewerkt. Heb niet eens zoveel azijn gebruikt.

07-05-2009, 21:18
Pas maar op met azijn. Las op omaweetraad.nl dat het helemaal niet goed is voor je apparaat.
Ik heb een senseo en in de gebruiksaanwijzing staat dat als je hem langer dan 5 dagen niet gebruikt, je hem moet vullen met water en dan gewoon laten leeglopen.

07-05-2009, 21:20

Citaat door OemHoudaifha:
Pas maar op met azijn. Las op omaweetraad.nl dat het helemaal niet goed is voor je apparaat.
Ik heb een senseo en in de gebruiksaanwijzing staat dat als je hem langer dan 5 dagen niet gebruikt, je hem moet vullen met water en dan gewoon laten leeglopen.

Oke, dan weet ik dat ook. Dankje.

07-05-2009, 22:37
Iwa waar blijft mijn kopje koffie als dank