Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vraag is te lang... klik op topic

Pagina's : [1] 2 3

Dalilah
06-11-2002, 15:39

Welke vraag en/of opmerkingen heb je vandaag gekregen van de niet Islamitische mensen over de Ramadan???? 1 iemand vroeg aan mij de mensen die ziek zijn moeten die meedoen... Ik zeg nee, maar dan moet je het wel inhalen na de Ramadan... Toen zei een ander iemand en als je nou suiker ziekte hebt... die moeten aldoor eten en medicijnen innemen... Ik zei nee die hoeven niet te vasten... Toen zei ze ... ooh dan kan je beter suiker ziekte hebben hoef je ook niet mee te doen met de Ramadan... Maar ze schrok wel van haar opmerking wat ze gezegd heeft en werk helemaal rood... Welke opmerkingen heb je vandaag gehad??

BENTGHATAR
06-11-2002, 16:39
mag je wel water drinken??????

miss_elhoceima
06-11-2002, 17:03
iemand vroeg aan mij mag je nagellak zetten in de ramadan.........ik zei nee want als je dan loedoe gaat doen dan worden je nagels niet schoon en geld de loedoe dus niet.... :)

cheetah
06-11-2002, 17:29
Iemand vroeg me vanmiddag of je echt niets mocht drinken, ook niet een glaasje melk... :rolleyes:

rachidas
06-11-2002, 17:43

TEGEN MIJ ZEIDEN ZE OOO MAG JE OOK NIET MET MANNEN PRATEN.. DE ANDER ZEI HEE RACHIDA ZIN IN TOSTI .... O SHIT JE HEBT RAMADAN ... O HELEMAAL VERGETEN..... MOET ER IEMAND IETS VAN DE SNACKBAR .... ECHT DOODGAAN!! DIE VRAGEN STELLEN ZE NOOIT!!!!! PAS WANNEER IK RAMADAN HEB!

Nadiah
06-11-2002, 17:47
iemand vroeg aan mij... Als je ongesteld ben dan mag je toch wel eten? Ik zeg : ja toen zij diegene: Oh nou dan zeg je toch dat je de hele maand ongesteld bent!!!

rachidas
06-11-2002, 17:52
AHHAHAHHA NADIA..... TEGEN WIE MOET JE DAN ZEGGEN DAT JE DE HELE MAAND ONGESTELD BENT ECHT EEN BLONDJE

Juf_Nora
06-11-2002, 18:53
een leraar zei: het lijkt me toch wel erg moeilijk.. vooral dat je geen water mag drinken vind ik erg raar hoor, dat is toch hartstikke moeilijk... het enige wat ik dacht is... god please get me out of here!!!!!

Nadiah
06-11-2002, 21:05
Origineel geplaatst door rachidasA HHAHAHHA NADIA..... TEGEN WIE MOET JE DAN ZEGGEN DAT JE DE HELE MAAND ONGESTELD BENT ECHT EEN BLONDJE Ja tegen mijn ouderz ofzo.. Maar hun snappen niet dat je het voor jezelf doet.. Ohja en vorig jaar toen ik ook ramadan deed en ik helaas ziek werd en dus stopte. Zei een meisje tegen mij.. Ja maar ij bent toch geen moslim want jij hebt geen ramadan gedaan.. Sommige mensen denken alleen dat de Islam uit ramadan bestaat... Nadia

Gmisa
06-11-2002, 21:18
ooh wat erg dat je een maand lang niks mag eten.....

Kimaatje
06-11-2002, 21:22
Heb je nu geen honger??? :rolleyes:

Nadiah
06-11-2002, 21:24
origineel geplaatst door lelahamka ooh wat erg dat je een maand lang niks mag eten..... haha maand lang.. tuurlijk

Beloved
06-11-2002, 21:38

mag je helemaal niets eten? nee ook niet drinken? nee ook niet dan neem je toch een kaugom!!

Ouardaa
06-11-2002, 22:42
Ahlan, Nou ik had vandaag een duscussie met mijn zogenaamde moslima zuster ( een turkse meisje ). We hadden het over Make up tijdens het ramadan. Zij had zich helemaal opgemaakt behalve haar lippen tijdens het vasten, ze zij tegen mij ja bij ons zit het heel anders bij ons mag het wel je mag je opmaken, behalve geen lippenstift. Ik zij luister meid onthoud dit heel goed, ten eerste make up is helemaal verboden en ten tweed weet je wel dat ISLAM 1 is. Maar echt zulke mensen zijn gewoon dom, dan zeggen ze nog Macha allah wij zijn moslim. xxxjes Ouarda

Nadia_
06-11-2002, 23:03
mag je niks drinken?? ik zeg zo nee. Maar water mag toch wel,anders droog je uit :confused: wejooo 3la domme hollandian :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3