Bekijk volle/desktop versie : welke RIJ INSTRUCTRICE in utrecht is de beste



05-05-2009, 21:32
welke RIJINSTRUCTRICE in utrecht is echt goed
ik wil binnenkort beginnen maar ik weet niet welke ik moet nemen
wie heeft het snel bij die RIJINSTRUCTRICE gehaalt
alvast bedankt

06-05-2009, 11:56


Fatima Dahri ik heb zelf bij haar man Abdel gelesd. Maar zei is ook heel erg goed. Ik heb hem bij haar man na de tweede keer gehaald. Ik heb 1 keer les van haar gehad en ze is erg goed.!!

Succes en incha allah haal je hem snel!

06-05-2009, 14:01
nou sorry hoor ik heb bijna bij allemaal gereden en niemand die je echt goed leert ze flechen jou als de tering ze willen allemaal alleen poen!!! ze leren jou expres niet en dan zak je en mag je opnieuw beginnen met lessen en examens doen!!!!!!! tegenwoordig is niemand eerlijk meer echt vies. don't trust enywone!!!!!

06-05-2009, 14:04
en als ik jou was moet je bij een man rijden vrouwen kletsen heeel veeel maar leren je niks.....

06-05-2009, 16:25


maar ik kom niet echt verder
me vader wil dat ik bij een vrouw rijles neem
nog meer tips

07-05-2009, 22:34
http://www.m-el-m.nl

07-05-2009, 22:42
nou je moet gewoon goed zoeken, ik raad je ook aan om bij een vrouw te lessen. Ze kunnen wel zeggen dat vrowuen teveel kletsen en niet veel leren maar dat is niet zo. Bij een man voel je je niet op je gemak en of ga je je schamen waardoor je misschien minder snel leert. Ik zelf persoonlijk vind lessen bij een vrouw veel leerzamer en voel me op me gemak dat is belangrijk bij het rijden. Heb ik korte tijd leren rijden door een vrouw!