Bekijk volle/desktop versie : mijn Ziel verkocht of mijn leven eindigen



05-05-2009, 19:01
mijn leven veranderde toen ik hem had leren kennen. zijn naam is Kamal hij is 29 jaar en hij woont alleen. Kamal werkte voor de stad dus ik zag hem regelmatig. mijn naam is trouwens dounia ik ben pas 21 jaar geworden en ben pas afgestudeerd. Nooit had ik gedacht dat ik mijn leven zou opofferen, mijn ziel verkopen mijn leven als slaaf dienen.

het begon toen ik een afspraak kreeg bij de gemeente waar ik woon. ik mocht daar solliciteren voor een job als administratief bediende. alles ging goed en na een week vernam ik dat ik daar mocht werken. mijn eerste dag ik begon mij voor te stellen aan iedereen en zij stelde zich voor aan mij. Toen hoorde ik de naam Kamal en zocht naar de stem van waar het komt. hij zwaaide naar mij en stelde zicht voor ik ben Kamal en ik zit op de dienst Rijbewijs en als u een rondleiding wilt moet je vragen kan ik wat alles tonen en uitleg geven. ik dacht oww wat een kanjer ik stemde toe tijdends de rondleiding vernam ik dat hij pas gescheiden was en dat hij een zoontje van 3 had. na de rondleiding kreeg ik mijn plaats en mijn taken. weken gingen voorbij en ik begon mij meer en meer gemakkelijk te voelen bij Kamal en hij bij mij. regel matig gingen we iets drinken of eten na het werk. de laatse keer dat ik nog met hem iets ging drinken was bij hem thuis. hij had een paar mensen uitgenodigt en vroeg of ik wilde komen. ja natuurlijk zie ik had ik beter niet gedaan. hij had vrienden uitgenodigt maar niet die ik dacht.




hey mensen als je vind dat ik goed bezig ben laat mij iets weten de rest van mijn verhaal zet ik dan binnen paar dagen wat heb ze nu niet bij me


groeten TR