Bekijk volle/desktop versie : my first love , my first kiss, mijn Prins op het witte paard ..



05-05-2009, 18:29

Citaat door mocro1414:

hier zit ik dan naar de sterre te staare de maan die schijnt helemaal alleen niemand aan me zijde denken aan de mooie tijden van hem en mij
tranen die ik laat vallen alleen om jou my first love , my first kiss, mijn Prins op het witte paard .ik was zo ver in gedachte dat ik mijn moeder niet hoorde.
mama: anissa eh annissa (ntia ne3sa o la!!) la eh mama moet wat leren . (ooh ewa mezian eh benti) niet laat maken morge school .
bazz bazz mijn wekker ging af (Anissa no di jij telaat komen voor school!!) ja jonge wacht pff yeh mens alsof ik geslaape heb .
zoals normaal deed k mijn dagelijkse dinge doche omkleede enz ik kijk in de spiegel een doodgewoon meisje bruine oogjes die vol zat met emotie s die er uit willen , volle lippe bos krulle niks te klaage toch
haha vergeet die krullen maar ben een meid met een hijaab die haar prachtig staat zeggen ze geen make-up freak jwz ! ik liep naar de eethoek sbar (lgier baba) salam zei hij norrs.ik keek hem met een vernietigende blik aan dat dit mijn vader is het is een tirran die me geen geluk gunt mijn liefde voor hem is veranderd in haat .
het begon op een mooie dag in juni de dag dat ik mijn ware liefde tege kwam op een bruiloft van mijn vriendin in denhaag het was zo n mooi moment
mijn sgatje die er prachtig uit zag in de himaria en de dakka marakach ik steelde zoals gewoonlijk de show with my dance move s je kent het wel he hahah en mijn domme actie s die er toch lach wekkend uitzien .joe joe daar sta ik dan te danse voor mijn liefste het ging van rustig naar snel (dat zoiets zo vermoeiend kan zijn)
gefelicteerd zinna dyalli !! hahaha anissa gekkerd toch ja zei ik verbaasd ,je ziet er prachtig uit eh sahibti I know I know hahahah speciaal voor jou .
.