Bekijk volle/desktop versie : weet je wat ik dus niet snap van marokkaanse meiden die



Pagina's : [1] 2 3

05-05-2009, 16:50
gaan trouwen (sommige) die laten hun vriendin(en) zogenaamd in de steek en dan bellen ze die niet meer en ze houden zich alleen maar bezig met hun man en ze doen ook geen leuke dingen meer enzo.

Dan denk ik why? Ik ga echt niet mn vriendschap verbreken als ik getrouwt ben hoor. Jou vriendin(en) waar je veel mee hebt meegemaakt zomaar opzij zetten.

Ik bedoel op gegeven moment knap ik echt af 24/7 samen zijn dat hoeft echt niet van mij, hij zijn vrienden en ik mijn vriendinnen anders word ik echt gek.

Snap dus niet dat sommige dat kunnen.

05-05-2009, 17:54


ahhhh lieverd jj gaat oook trouwen en dan laat jij een ander meisje in de steek die jou een beste vriendin vond

05-05-2009, 18:06
op een gegeven moment gaat iedereen zijn eigen leven leiden...als ge getrouwd bent heb je een man..dan kan je niet zomaar ff gaan rond hangen met je vriendinnen... je hebt een man,huis en maybe kids om voor te zorgen..........



ik vind dat meer dan logisch...echte vriendschap vergaat niet...je echte vriendinnen behoud je wel ook al spreek je misschien minder of niet af...je kan telefonisch contact behouden....

01-04-2010, 11:24
Dat zei ik dus ook vroeger van ‘ik zal nooit mijn vriendinnen in de steek laten’ ik trouw pas binnen een maand, awel ik heb ze al in de steek gelaten. Niet uit eigen wil, ik ben nu zo bezig met het voorbereiden van alles en nog wat dat ik echt geen tijd heb voor iets leuks te gaan doen. Mijn leven is een hele planning geworden. Ik weet dat het na de bruiloft hetzelfde gaat blijven want dan heb ik een huis die ik moet onderhouden, werk enzovoort.

Ik denk niet dat het met opzet wordt gedaan, ze hebben gewoon geen tijd. Ze hebben nu andere verantwoordelijkheden.

01-04-2010, 11:37


Ken genoeg getrouwde vrouwen die nog een actief sociaal leven hebben hoor, dus het hoeft niet perse zo te gaan!

01-04-2010, 11:38
Dat gebeurd inderdaad vaak. Slaat nergens op..

01-04-2010, 11:39
Het huwelijkse leven is druk, je hebt veel verantwoordelijkheden. Dus onbewust vervagen de contacten

01-04-2010, 11:40

Citaat door _Teenslipper:
gaan trouwen (sommige) die laten hun vriendin(en) zogenaamd in de steek en dan bellen ze die niet meer en ze houden zich alleen maar bezig met hun man en ze doen ook geen leuke dingen meer enzo.

Dan denk ik why? Ik ga echt niet mn vriendschap verbreken als ik getrouwt ben hoor. Jou vriendin(en) waar je veel mee hebt meegemaakt zomaar opzij zetten.

Ik bedoel op gegeven moment knap ik echt af 24/7 samen zijn dat hoeft echt niet van mij, hij zijn vrienden en ik mijn vriendinnen anders word ik echt gek.

Snap dus niet dat sommige dat kunnen.

mijn toekomstige vrouw mag echt niet met mocrowijven meer omgaan hoor

...hell no

jullie bitches hebben slechte invloed op mekaar

01-04-2010, 11:43

Citaat door Disser:
mijn toekomstige vrouw mag echt niet met mocrowijven meer omgaan hoor

...hell no

jullie bitches hebben slechte invloed op mekaar


Vraagje? Ben je wel van plan met een marokkaanse meid te trouwen?

01-04-2010, 11:44

Citaat door fouss:
Ken genoeg getrouwde vrouwen die nog een actief sociaal leven hebben hoor, dus het hoeft niet perse zo te gaan!


Dus de anderen zijn asociaal?

01-04-2010, 11:47

Citaat door Shanti:
Dus de anderen zijn asociaal?


Wel begrijpend lezen hé... Had het over een actief sociaal leven!
Je hebt mensen die een actief sociaal leven hebben en sommige hebben dat niet....

01-04-2010, 11:49
jullie overdrijven , doen jullie nu niets thuis dan, sorry hoor ik werk, help thuis mee en we zijn met meer dan 2 thuis, ik sport, avondschool en heb nog tijd voor vriendinnen , dus wat voor bulshit is dat nu, als je trouwt ben je maar met 2 je vriedinnen kan je gerust eens uitnodigen of plannen om samen weg te gaan hebben jullie moeders geen vriendinnen ???????

01-04-2010, 11:52



Citaat door idd:
jullie overdrijven , doen jullie nu niets thuis dan, sorry hoor ik werk, help thuis mee en we zijn met meer dan 2 thuis, ik sport, avondschool en heb nog tijd voor vriendinnen , dus wat voor bulshit is dat nu, als je trouwt ben je maar met 2 je vriedinnen kan je gerust eens uitnodigen of plannen om samen weg te gaan hebben jullie moeders geen vriendinnen ???????


Ik vind dat heel goed dat je dat allemaal kan doen proficiat. Maar niet iedereen. Dat wou ik gewoon zeggen

Ow en gelukkige verjaardag

01-04-2010, 12:54

Citaat door Shanti:
Ik vind dat heel goed dat je dat allemaal kan doen proficiat. Maar niet iedereen. Dat wou ik gewoon zeggen

Ow en gelukkige verjaardag




dank je wel en ja het is best druk ik ging normaal ook bijna trouwen maar heb bewust mijn vriendinnen nooit in de steek gelaten , want uit eindelijk hebben ze mij wel moeten opvangen zelf 10 jaar huwelijk kan op de klippen lopen , mensen die er voor jouw waren moet je niet laten gaan

01-04-2010, 13:01

Citaat door idd:
dank je wel en ja het is best druk ik ging normaal ook bijna trouwen maar heb bewust mijn vriendinnen nooit in de steek gelaten , want uit eindelijk hebben ze mij wel moeten opvangen zelf 10 jaar huwelijk kan op de klippen lopen , mensen die er voor jouw waren moet je niet laten gaan


No thanks

Pagina's : [1] 2 3