Bekijk volle/desktop versie : Mijn man GOKT :(



Pagina's : [1] 2

05-05-2009, 14:17
Lieve mensen,

wie kan mij raad geven? ik ben 6 jaar getrouwd en ik heb 2 kindjes.
maar mijn man is gokverslaafd. ik werk partime en hij werkt 6 dagen en nog staan we rood op de bank. hij was al verslaafd voordat we trouwde maar dat wist ik niet. zo heb ik de eerste maanden alleen maar zijn schulden zitten betalen......

en eerlijk mensen ik heb zo veel geduld gehad met hem maar ik kan nog maar aan 1 ding denken en dat is scheiden maar HOE?? waar moet ik beginnen?? ik woon nu praktisch naast mijn schoonouders en zijn broer dus ik kan daar niet blijven wonen. Ik kan ook niet terug naar mijn ouders

Wat moet ik doen

05-05-2009, 14:21


heavy!

Naja heb het er eerst goed over en wat je van plan bent, als dit het gedrag nog niet veranderd is het spullen pakken en met je kindjes opnieuw beginnen!!

05-05-2009, 14:23

Citaat door mohamedddddddd:
google.nl


Lekker bijdehand
ik wil persoonlijk advies... iemand die meedenkt......

05-05-2009, 14:24
Euh, weet hij dat gokken haraam is ? Ik neem aan dat ie een moslim is ..
En ik zou zeggen probeer het te bespreken met hem en dat het verkeerd is. Kom op, jij en je kinderen lijden eronder. Als praten niet lukt ga dan naar je schoonouders. Weten je ouders hier trouwens van ?

05-05-2009, 14:26


Jeetje wat erg!! Probeer geen overhaaste beslissingen te maken! Geduld is inderdaad een schone zaak, maar op een gegeven moment is het klaar! Maar je hebt kinderen lieve meid, jullie hebben samen dus wel een gezinnetje gesticht. Je man moet geholpen worden om van zijn verslaving af te komen. Bij een verslaving kan je dingen doen, die je normaal gesproken niet doet. Hij heeft hulp nodig!! Denk aan de tijden dat het wel goed was... Hij slaat je toch niet?? Of wel?? Op financieel gebied komt het echt wel goed meid, je moet hem van zijn verslaving af helpen en dan komt alles weer goed!

05-05-2009, 14:26
ik ben serie4us google geef t je beter antwoord... heoo ud ben je abegda/

05-05-2009, 14:27
Alle sloten van de deuren, veranderen

05-05-2009, 14:28
Sjees en dan kom je hier om hulp vragen

05-05-2009, 14:33
ik ben 25 jaar...

Gokken is een ziekte, ze zeggen ook dat je beter 100 mensen kan hebben die alcohol drinken dan 1 iemand die gokt!!

als dat zijn enige probleem was zou ik daarmee proberen te leven, maar het wordt mij allemaal te veel!! als ik hem geen geld geeft slaat hij me wel, hij doet verder ook alles moet ik alleen doen d.w.z. het huishouden zorg voor onze kindjes boodschappen, rekeningen noem maar op... en dan komt de zorg voor zijn ouders er ook nog bij en hun administratie enzo..

Mijn ouders weten een beetje wat er speelt maar niet helemaal.. zijn ouders weten alles, mijn schoonmoeder is echt zo iemand die zegt dat ik naar fki moet gaan en voor hem hzab moet doen enzo, maar daar ben ik tegen. Ze zegt ook dat je met bloed van een varken ofzo ergens iets moet doen, ik weet het ook niet, en daar geloof ik absoluud ook niet in. Ze praat ook wel met hem, dan schreeuwt ze 5 minuutje tegen hem en dan zegt ze poeslief wil je wat eten. wil je kopje koffie..

Ik weet t echt niet..............

05-05-2009, 14:35

Citaat door tanger_lover:
Sjees en dan kom je hier om hulp vragen


Ewa ja wat advies van je eigen 'broeders' en 'zusters' wat is daar mis mee??

05-05-2009, 14:35
echt moeilijk.. maar als er mensen zijn die adviseren; heb sbar..

Steek die sbar lekker in je.........!!!

05-05-2009, 14:37

Citaat door xDinaliCiOusx:
Euh, weet hij dat gokken haraam is ? Ik neem aan dat ie een moslim is ..
En ik zou zeggen probeer het te bespreken met hem en dat het verkeerd is. Kom op, jij en je kinderen lijden eronder. Als praten niet lukt ga dan naar je schoonouders. Weten je ouders hier trouwens van ?



zonder hoofdoek lopen is ook haram

05-05-2009, 14:38


Oeeeiii das wel lastig!

Zeg tegen mij ik wil dat je ermee stopt,, het is niet goed en ook nog eens HARAM!
Ik weet hij is verslaafd maar het is niet goedd wat ie doet,, hij een pracht van een vrouw die zoveel geduld heeft,, 2 kindjes dat gaat gewoon niet!
Praat met hem erover!


mijn vriend die deed het ook een paar keer,, hij vertelde het aan mij,, en ik zei je gaat nooooooit meer! sindsdien doet ie het niet meer en is ook niet meer geweest!

05-05-2009, 14:42

Citaat door Moedertje02:
Lieve mensen,

wie kan mij raad geven? ik ben 6 jaar getrouwd en ik heb 2 kindjes.
maar mijn man is gokverslaafd. ik werk partime en hij werkt 6 dagen en nog staan we rood op de bank. hij was al verslaafd voordat we trouwde maar dat wist ik niet. zo heb ik de eerste maanden alleen maar zijn schulden zitten betalen......

en eerlijk mensen ik heb zo veel geduld gehad met hem maar ik kan nog maar aan 1 ding denken en dat is scheiden maar HOE?? waar moet ik beginnen?? ik woon nu praktisch naast mijn schoonouders en zijn broer dus ik kan daar niet blijven wonen. Ik kan ook niet terug naar mijn ouders

Wat moet ik doen



wat erg voor je dat je man gokt!

ik zit niet in jou situatie dus voor mij is et makkelijker praten, maar zou je niet eerst andere opties bekijken ipv scheiden?


kan je niet met zijn broers/zussen/ouders praten over je man..
misschien dat hun tot hem kunnen indringen dat hij ermee moet kappen...

Probeer eerst hem te laten inzien dat hij verkeerd bezig is...


Ik hoop dat et goed komt Insha'Allah


sterkte meid!

05-05-2009, 15:16
De opties die je noemt hebben we al gedaan, ze hebben al met hem gepraat.... hij blijft gokken...
Ik wil echt scheiden maar hoe, ik weet niet waar ik moet beginnen. heb wel gesurft op het internet maar ik kom niet echt verder. ik heb een maatschappelijk werkster en die zegt dat als ik een urgentie aanvraag indien voor een woning deze bijna zeker wordt afgewezen... waar moet ik dan naartoe???? tuurlijk krijg ik bij een scheiding het huis toegewezen maar ik kan toch niet precies naast mijn schoonouders wonen??

Pagina's : [1] 2