Bekijk volle/desktop versie : Waarom gaan marokkaanse mannen makkelijk vreemd!!???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

05-05-2009, 04:40
Waarom gaan marokkaanse mannen makkelijk vreemd?? omdat het in hun bloed zit of omdat marokkaanse meiden liever een man hebben die bezet is????

05-05-2009, 04:41


is dat zo oujdi dat marokvrouwen liever een man hebben die bezet is...dan vragen ze erom toch.

misschien vinden ze dat wel leuk

05-05-2009, 04:49
ik denk dat ze meer erop kicken.. of ze het zou lukken!! niet allemaal maar grote aantal hebben ze letterlijk alles voor over..

05-05-2009, 04:58

Citaat door DoeMaarTof:
gare wijven...beter meisje uit marokko dan

vergis je niet... ik heb liever eentje van hier, alleen je moet wel je ogen openen en niet zomaar een keuze maken... Wij mannen worden geconfronteerd door dat we niet trouw kunnen blijven, maar dan vraag mezelf wel af, waarom heeft een meid alleen maar interesses in een man die bezet is, hij loopt samen met zijn vriendin/vrouw hand in hand en ze bleven maar naar kijken!! Wat denk je dat je ermee kan bereiken?

05-05-2009, 08:06


Ja inderdaad dat heb ik ook vaak, als ik met me man loop hand in hand, dan zie je echt van die vieze wijven kijken,, maar dan lach ik naar hen toe, emet een gemene lachje(Te laat) hahahhaha bezet is bezet

05-05-2009, 09:23

Citaat door Oujdi_jawhara:
Waarom gaan marokkaanse mannen makkelijk vreemd?? omdat het in hun bloed zit of omdat marokkaanse meiden liever een man hebben die bezet is????


Omdat marokkaanse mannen el Haiawan zijn!

05-05-2009, 09:42
liever alleen maar serieus en nette reacties!!

05-05-2009, 09:48
Omdat mannen niet bij eentje willen blijven, maar meerdere wilt!

05-05-2009, 09:51

Citaat door Spijker:
Omdat marokkaanse mannen el Haiawan zijn!



05-05-2009, 09:54

Citaat door Oujdi_jawhara:
Waarom gaan marokkaanse mannen makkelijk vreemd?? omdat het in hun bloed zit of omdat marokkaanse meiden liever een man hebben die bezet is????


Ik denk dat geen enkel meisje liever een man zou willen hebben die bezet is. Meiden willen juist een man die ze voor hun zelf hebben en toch niet willen delen met een andere meid?! Als dat wel zo zou zijn dan lijkt het mij wel heel ernstig
Wat heel erg is is dat je meiden hebt die bijvoorbeeld heel goed weten dat een bepaalde gast bezet is, maar alsnog gaan ze voor die jongen, vreemd maar ik begrijp dat soort meisjes echt niet!

05-05-2009, 09:56

Citaat door Oujdi_jawhara:
liever alleen maar serieus en nette reacties!!



Ik heb me nog ingehouden...

05-05-2009, 10:01

Citaat door ---NOLIMIT:
Omdat mannen niet bij eentje willen blijven, maar meerdere wilt!

Dus je hebt nooit met je vriend samen gelopen en je zag marokkaanse meiden, de heel tijd naar hem kijken, net of ze denken dat hij je loslaat en naar hen toe gaat!!
Kom op he, niet elke man gaat vreemd, maar vergis je je verder niet, er zijn genoeg meiden die alles aan doen om iemand relatie/huwelijk te breken!

05-05-2009, 10:01



Citaat door Spijker:
Ik heb me nog ingehouden...

Dank je wel, dat waardeer ik!!

05-05-2009, 10:15
Ja sommige wijven staan me man echt aan te staren en wachten alleen maar wanneer hij eens gaat staren, terwijl hij naar mij zit te kijken en diep in me ogen tegen me praat, gloeien ze van binnen ze kunnen het niet hebben, wat echt trietig is.
Iedereen probeert mekaar af te maken, en mekaar te laten boeten, laih ster wallah, sommige meiden doen zelfs sihr zodat ze die man krijgen, dat is echt een levenloze meid dan , die haar leven in de sloot wilt gooien maar niet durft.

05-05-2009, 10:23

Citaat door Oujdi_jawhara:
Dus je hebt nooit met je vriend samen gelopen en je zag marokkaanse meiden, de heel tijd naar hem kijken, net of ze denken dat hij je loslaat en naar hen toe gaat!!
Kom op he, niet elke man gaat vreemd, maar vergis je je verder niet, er zijn genoeg meiden die alles aan doen om iemand relatie/huwelijk te breken!



Nee, niet echt, ze kijken meestal mij aan, onthouden mijn gezicht.
en als ze me later zien met andere meiden kunnen ze roddelen dat ik een vriend heb
zo gaat dat hier

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6