Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk he dames ik heb een vraagje



18-04-2004, 16:33

Citaat door Miss_soessi:
he ik wilde graag weten waar je een zwarte tattoo kan zetten voor een maandje of 3 ofzo?? of gewoon een week anyway......
weet iemand dat? zoja mail me dan aub!!!

big kisss
.

18-04-2004, 16:47


een tattoo???

18-04-2004, 18:47
Ooh vet, zou ik ook wel willen weten!

17-11-2006, 23:55
Het word steeds gekker in deze wereld.......succes met het vinden van een tattoo!!!

18-11-2006, 00:05



Citaat door Missy_Romy:
Het word steeds gekker in deze wereld.......succes met het vinden van een tattoo!!!



ja woallah

18-11-2006, 00:15

Citaat door Miss_soessi:
he ik wilde graag weten waar je een zwarte tattoo kan zetten voor een maandje of 3 ofzo?? of gewoon een week anyway......
weet iemand dat? zoja mail me dan aub!!!

big kisss



een tattooo of wil je henna zwarte henna..? k raad je aan geen zwarte henna te zetten daar zitten stoffen in wat kan ker verwekkend is

18-11-2006, 00:15
het is geen tatoo het is henna maar niet die rode henna maar zwarte henna mensen.
en nee meid sorryu weet niet waar je die kan laten zetten
kan je gewoon die henna niet ergens kopen ofzo?

18-11-2006, 00:16

Citaat door DonnaDina:
een tattooo of wil je henna zwarte henna..? k raad je aan geen zwarte henna te zetten daar zitten stoffen in wat kan ker verwekkend is



hoe weet je dat geef een bron ofzo want je kan we lullen dat het kanker verwekkend is maar dat betekend nog niet dat het echt zo is

18-11-2006, 00:17

Citaat door fadoua_tanger:
het is geen tatoo het is henna maar niet die rode henna maar zwarte henna mensen.
en nee meid sorryu weet niet waar je die kan laten zetten
kan je gewoon die henna niet ergens kopen ofzo?



k heb er ooit me spreekbeurt over henna gehouden en toen las k dat zwarte henna gevaarlijk was omdat er stoffen in zaten wat kank ker verwekkend is

18-11-2006, 00:18

Citaat door fadoua_tanger:
hoe weet je dat geef een bron ofzo want je kan we lullen dat het kanker verwekkend is maar dat betekend nog niet dat het echt zo is



k heb het niet van Internet maar uit de boeken van de bibiliotheek

18-11-2006, 00:23
en OOWJA je kan er brandwonden aan overhouden ik verzin dit niet meid allemaal gelezen. Er zit een spul in wat zeer gevaarlijk is. En in de normaale henna niet dat is gwn een natuurproduct maar zwarte henna word zelf gemaakt met allemaal soort spul wat zeer gevaarlijk is voor je huid!!

18-11-2006, 01:49
tattoo , kom ik geef je een tatoo op je oog!!! gekte

18-11-2006, 01:54



Citaat door no-name:
tattoo , kom ik geef je een tatoo op je oog!!! gekte



geen tattoo maar henna