Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie Vindt Jij De Beste

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

GekkeTurk
06-11-2002, 11:30

Ehyz Mensen VRAAG: Wie Vindt Jij De Beste Rapper Die Er Op Dit Moment Is Of Die Er Was? En Waarom? En Hoelang Luister Je Al Naar Diegene? Hier Komt Mij Antwoord Dang ANTWOORD: De Beste Rapper(s) Ooit Vindt Ik Je Raadt Het Al Tupac De Beste Rapper(s) Van Nu Dat Zijn Zonder Twijfel Tha Outlawz Ik Raa Je De Cd "Jerzey Mob" En "Blood Bradaz" Aan Gewoon Gruwelijk En Waarom Ik Luister Naar Deze Mensen OMdat Die Stijl Me Aanspreekt Ze Zijn Apart De Texten Zijn Realiteit Ze Zijn Niet Zoals Jarule Jay-z of al die andere gasten weeetje als jay_z rapt is die kankerdood zit geen leven of gevoel maar als je tupac en tha outlawz luisterd wejooo gruwelijk gewoon respect voor hun En Hoe lang al? ik denk dat ik tupac voor het eerst in de 1ste klas van de middelbare school hoorde vanaf die dag luister ik al en dat is zo een mhhhh..7 jaar geleden ofzo in eind 95 begin 96 toen iedereen ngo gabbertje was ofzo ja en Tha Outlawz diel luister ik nu zo een 3 jaar ongeveer denk ik

tha_lady
06-11-2002, 11:32
de beste rapper is zeker tupac maar of hij dood is daar ben ik nog niet uit. ik ben met zijn muziek opgegroeid mijn broers draaiden het altijd toen ik klein was dus tupac was de eerste rapper die ik kende en ook de beste :D laterZ :blauwkus:

Military_Minded
06-11-2002, 11:43
2Pac is over-rated....de best rapper is waarschijnlijk Rakim of Kool G Rap. P- Plaoh!!!! (Nas Escobar)

Sare007
06-11-2002, 11:58
Ik vind 2pac zeker goed maar Eminem heeft best wel goeie teksten!!

Sare007
06-11-2002, 12:02

Hoe zou het klinken als ze stukjes uit de koran gaan rappen????? :confused: Niet zo mooi als ze het gewoon lezen!!!11 :D

Keisjk
06-11-2002, 12:05
hiwa safe beste rapper Tukak? Alé over tukak kunnen we nog spreken, die zijn liedjes zijn altijd zoals de echte ware rapcultuur gebleven. Dus against de missociety enzo... Ik ben al blij dat jullie Poes Diddy niet goed vinden :-) Op dit moment zijn er geen goeie rappers, enkel wannebee-rappers zoals JaRule , of nee Nelly Of die oeshen (lees Usher) hahahaha toooooz de poging_om_rapper_te_zijn. Ze denken dat ze cool zijn terwijl ze het helemaal niet zijn. Integendeel die verkrachten de ware rapcultuur. Tegenwoordig "rappen" ze over geld, meisjes en drugs tfoe. Die commerciele gedoe begin ik beu te worden. De volledig rapcultuur naar de kl*ten geholpen door 2 janetten die erop kicken om op MTV te mogen komen. Enfin, de beste rappersgroep is zonder commentaar KRS-ONE!! RAEKWON, Mafia en xzibit zijn ook goed... Waarom vinden de Marokkanen Tukak goed? Snap ik niet, totaal niet. Moehim, hier de lijstje van goei muziek: Paul Van Dijck Laurant Garnier Paul Oaklenfold Dj Ushi Carl Cox Dj Liquid ... Muziek d'r one love, one peace en niet muziek d'r geld, meisjes en drugs :-) Maar bon, t'is ramadan, dus dag in dag uit qoran elkariem opzetten en niet dien doefdoef muziek !

GekkeTurk
06-11-2002, 12:24
Waarom mensen tupac goed vinden? goede vraag ik zelf vindt tupac gewoon gruwelijk neit omdat iedereen luisterd ik luisterde in de tijd toen iedereen gabber was je weet tog maar alleen zijn stem al van die man damnzzz zo krachtig ik weet niet of iemand thugangel heeft gezien daar leggen ze ok veel uit maar bijvoobeeld je hebt rapper die rappen vanuit de keel of die spitten als een uzi je hebt vele dingen maar tupac die rapte vanuit zijn buik net als zingen het zette zijn volle ziel als ik die man gewoon hoor krijg ik kippenvel effe zonder grap weetje hij heeft iets wat niemand heeft hij wist dat het in zo een korte tijd moest voordat hij doodging hij kwam hij en overwon hij staat nog steeds number 1 vindt ik niet omdat iedereen dat vindt maar omdat ik (Batuhan) dat vindt!

Military_Minded
06-11-2002, 12:38
Origineel gepost door Keisjk hiwa safe beste rapper Tukak? Alé over tukak kunnen we nog spreken, die zijn liedjes zijn altijd zoals de echte ware rapcultuur gebleven. Dus against de missociety enzo... Ik ben al blij dat jullie Poes Diddy niet goed vinden :-) Op dit moment zijn er geen goeie rappers, enkel wannebee-rappers zoals JaRule , of nee Nelly Of die oeshen (lees Usher) hahahaha toooooz de poging_om_rapper_te_zijn. Ze denken dat ze cool zijn terwijl ze het helemaal niet zijn. Integendeel die verkrachten de ware rapcultuur. Tegenwoordig "rappen" ze over geld, meisjes en drugs tfoe. Die commerciele gedoe begin ik beu te worden. De volledig rapcultuur naar de kl*ten geholpen door 2 janetten die erop kicken om op MTV te mogen komen. Enfin, de beste rappersgroep is zonder commentaar KRS-ONE!! RAEKWON, Mafia en xzibit zijn ook goed... Waarom vinden de Marokkanen Tukak goed? Snap ik niet, totaal niet. Moehim, hier de lijstje van goei muziek: Paul Van Dijck Laurant Garnier Paul Oaklenfold Dj Ushi Carl Cox Dj Liquid ... Muziek d'r one love, one peace en niet muziek d'r geld, meisjes en drugs :-) Maar bon, t'is ramadan, dus dag in dag uit qoran elkariem opzetten en niet dien doefdoef muziek ! GZA is veel beter dan Raekwon "liqued Swords" en "Only built for Cuban linx".....zijn beide classics P- Plaoh!!!!! (Nas Escobar)

Marocca
06-11-2002, 12:52
welke rapper ik goe vind???!!! RAYMTZER!!!!! Waarom?!! omdat hij ons doet nadenken en het is dan ook niet zomaar een dom liedje zoals dilemma vb. van nelly en kelly. Wat hij zegt is allemaal waar maar 1ding vind ik wat spijtig.... hij vernoemt onze profeet Mohamed(swt)in zijn tekst en dan maakt hij zo n videoclip met blote buiken enzo!!! maar goed,we leven in 2002.Zijn er eigenlijk westerse zangers of rappers die op een degelijke en deftige manier zingen?!!! nee.....spijtig genoeg

sherine
06-11-2002, 15:45
de beste rappers zijn me ouders als ze boos zijn.whahahahah neeh doe mij maar ja rule.2-pac.redman,black rob,onyx,lil zane,benzino,n.o.r.e,mobb deep, en natuurlijk mijn nummer 1 ll cool j whoeoeoe

CLeOpaTrA01
06-11-2002, 16:01
Origineel gepost door Kadir en ikzelf eerst horen, dan geloven... :rolleyes: ... BIG KIZZAAAA CLEO...

Military_Minded
06-11-2002, 16:44
Origineel gepost door amani17 GELIJK HEB JE 2-PAC RULES. OOK AL IS HIJ DOOD ZIJN LIEDEJES BLIJVEN LEUK GROETJES Denken jullie nou echt dat 2Pac beter is dan Rakim en Kool G Rap??? P- Plaoh!!!!! (Nas Escobar)

GekkeTurk
06-11-2002, 18:15

Ja Zeker Ik Vindt Mijn Man Pac Beter Dan Rakim weetje kijk rakim is ook wel moeilijk maar Pac is en blijft de man. dat is mij mening

Lady_moi
06-11-2002, 18:18
2pac UNTILL WE DIE :D

Military_Minded
06-11-2002, 19:11
Origineel gepost door GekkeTurk Ja Zeker Ik Vindt Mijn Man Pac Beter Dan Rakim weetje kijk rakim is ook wel moeilijk maar Pac is en blijft de man. dat is mij mening Zonder Rakim....was er geen Pac, BIG of NAS. Ik vind Eazy-E zelfs beter dan PAC P- Plaoh!!!! (Nas Escobar)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8