Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen zijn echt eng.



Pagina's : [1] 2

04-05-2009, 00:14
Ik was klaar met werken en zat op de tram te wachten, ik had al spijt dat ik de vorige tram had gepakt want moest namelijk overstappen bij een plek waar het best afgelegen is. Mohiem, lekker muziek aan het luisteren met een oordopje want anders voel ik me niet veilig. Komt er een Marokkaanse jongen op de fiets langs; 'schat wil je een lift, spring achterop'. Ik probeerde niet om te kijken en luisterde verder naar de tekst van Beyonce. Stopt er eentje die in een auto zat. Eerst was het schatje en daarna vieze hoertje het is bijna half twaalf wat doe je nog buiten.

Met alle respect even serieus, waarom zijn de meeste zo? Ik voelde me al niet veilig. Toen ik thuis aangekomen was zei ik voor het eerst elhamdoullilah voordat ik mijn sleutels zocht. Normaal gesproken ben ik nooit bang, maar vandaag was ik best angstig.

04-05-2009, 00:15


Wees blij dat je niet aangerand was

04-05-2009, 00:15
Marokkanen willen altijd leuk doen..

04-05-2009, 00:17
Ja elhamdoullilah even serieus. Ik ga echt ayat el kursi voortaan luisteren onderweg naar huis. Nu nog downloaden en er op gooien.

04-05-2009, 00:18



Citaat door MossibaElKe7la.:
Ik was klaar met werken en zat op de tram te wachten, ik had al spijt dat ik de vorige tram had gepakt want moest namelijk overstappen bij een plek waar het best afgelegen is. Mohiem, lekker muziek aan het luisteren met een oordopje want anders voel ik me niet veilig. Komt er een Marokkaanse jongen op de fiets langs; 'schat wil je een lift, spring achterop'. Ik probeerde niet om te kijken en luisterde verder naar de tekst van Beyonce. Stopt er eentje die in een auto zat. Eerst was het schatje en daarna vieze hoertje het is bijna half twaalf wat doe je nog buiten.

Met alle respect even serieus, waarom zijn de meeste zo? Ik voelde me al niet veilig. Toen ik thuis aangekomen was zei ik voor het eerst elhamdoullilah voordat ik mijn sleutels zocht. Normaal gesproken ben ik nooit bang, maar vandaag was ik best angstig.


Kon je wel met je trillende handen de sleutel in het sleutelgaatje stoppen?

04-05-2009, 00:19

Citaat door GuitarFreak:
Kon je wel met je trillende handen de sleutel in het sleutelgaatje stoppen?


Toen ik bij mijn halte was uitgestapt was ik niet meer bang, zag alleen maar jongens van de buurt. Ik voelde me toch weer veilig, maar ik ben nog nooit zo bang geweest serieus.

04-05-2009, 00:20

Citaat door Ongekend:
Wat doe je om 12 uur buiten?

Marokkanen zijn ongelofelijk, onopgevoed. Ik ben een racist daarin.


Het was ietsje voor half twaalven, ik kwam van werk.
Ik vond ze echt eng wollah, ik weet dat het niet hoort dat ik zo laat nog buiten ben. Maar kom op, soms moet het gewoon en gedraag je gewoon.

04-05-2009, 00:20

Citaat door MossibaElKe7la.:
Ja elhamdoullilah even serieus. Ik ga echt ayat el kursi voortaan luisteren onderweg naar huis. Nu nog downloaden en er op gooien.

Vind je je zelf grappig als je over zulke dingen grappen maakt?

04-05-2009, 00:21

Citaat door MossibaElKe7la.:
Toen ik bij mijn halte was uitgestapt was ik niet meer bang, zag alleen maar jongens van de buurt. Ik voelde me toch weer veilig, maar ik ben nog nooit zo bang geweest serieus.


Ben je dan nooit zo laat alleen buiten geweest?

04-05-2009, 00:22
Grote bek klein hartje dame... zullen je vast niets doen

04-05-2009, 00:23

Citaat door GuitarFreak:
Ben je dan nooit zo laat alleen buiten geweest?


Nee alleen niet. Altijd met een vriendin of mijn vriend.

04-05-2009, 00:24
Ik weet wat je bedoelt . Alleen ben ik nooit later dan 10'en alleen buiten.

04-05-2009, 00:26


Jaa ik normaal gesproken ook niet. Zelfs van werk ben ik altijd wel met iemand. Maar dit keer niet, omdat toen ik werk had verlaten aan de telefoon zat. En ik had toen even zin in niemand.

04-05-2009, 00:27

Citaat door MossibaElKe7la.:
Nee alleen niet. Altijd met een vriendin of mijn vriend.


Waarom bel je je vriend niet om je te komen halen?

04-05-2009, 00:28

Citaat door GuitarFreak:
Waarom bel je je vriend niet om je te komen halen?


Ik kan hem even niet facen. We hebben zogenaamd 'ruzie'.

Pagina's : [1] 2