Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschaps - klachten topic.



Pagina's : [1] 2

03-05-2009, 22:50
Heb jij klachten over je zwangerschap en heb je erg veel pijn? En wil je dat graag delen met andere leden die ook zwanger zijn? Doe dat dan hier! en misschien kunnen jullie elkaar helpen, over wat voor medicijnen etc.

03-05-2009, 22:50


Allah j 3awn.

03-05-2009, 22:52
Ik denk als je bij DWVDMV plaats dat je meer reacties krijgt

03-05-2009, 22:54
ik kan je alleesssss vertellen over zwangersschaps klachten!! die 9 maanden dat ik zanger was waren een hel!!!!!!

03-05-2009, 22:54


Haha, dacht ik ook aan .. kan deze topic niet overgeplaatst worden?

03-05-2009, 22:55

Citaat door Sanela:
ik kan je alleesssss vertellen over zwangersschaps klachten!! die 9 maanden dat ik zanger was waren een hel!!!!!!


Hahaha, maar je kreeg wel grotere borsten neem ik aan? Moest wel aantrekkelijk zijn voor je man, zag het bij me zus ook ineens.. hele grote.. en dan nog een flauw grapje van. heb je ze weer lekker gevuld meid of waren de zakdoekjes weer in de aanbieding dat je ze daar allemaal hebt opgevuld?

03-05-2009, 22:59

Citaat door Hoceimaanse:
Hahaha, maar je kreeg wel grotere borsten neem ik aan? Moest wel aantrekkelijk zijn voor je man, zag het bij me zus ook ineens.. hele grote.. en dan nog een flauw grapje van. heb je ze weer lekker gevuld meid of waren de zakdoekjes weer in de aanbieding dat je ze daar allemaal hebt opgevuld?



dat was indd dan ook alll dat ik leuk vond die dikke boobie"s
maar voor de rest

03-05-2009, 22:59
Na je zwangerschap ook boebbies weg?

03-05-2009, 23:02

Citaat door Sanela:
dat was indd dan ook alll dat ik leuk vond die dikke boobie"s
maar voor de rest


Hahahahah, oe.. ik weet niet hoe het met mij zal zijn later .. ik heb van mezelf echt al hele grote, latenstaan als ik dan zwanger word later .. hahahaha..

Na je zwangerschap worden ze LEKK! Net als een fietsband, hahaha

03-05-2009, 23:03

Citaat door Hoceimaanse:
Hahahahah, oe.. ik weet niet hoe het met mij zal zijn later .. ik heb van mezelf echt al hele grote, latenstaan als ik dan zwanger word later .. hahahaha..

Na je zwangerschap worden ze LEKK! Net als een fietsband, hahaha


Innd ze ziin gewoon leeggezogen!!! maar bon het valt nog mee hoor!
moet gwn terug zwanger worden dan pompen ze van zelf terug op
ZOOO jij hebt al dikke boobies?? dan ga je gwn naar voor vallen als je zwanger bent super big boobiess en dan nog een dikke buik jajaja ocharme je man

03-05-2009, 23:06

Citaat door Sanela:
Innd ze ziin gewoon leeggezogen!!! maar bon het valt nog mee hoor!
moet gwn terug zwanger worden dan pompen ze van zelf terug op
ZOOO jij hebt al dikke boobies?? dan ga je gwn naar voor vallen als je zwanger bent super big boobiess en dan nog een dikke buik jajaja ocharme je man



HAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Jij bent grappig, hahahhaa kutwijf dat je bent ..

Sexy hé, dikke buik , dikke boobies, dikke kont .. me man later zal zeker blij dr mee, zijn ..

LEEGGEZOGEN? hahahahahha, je liet ze toch niet elke nacht aan sabbelen hé? betrapt, hahaha.

03-05-2009, 23:09

Citaat door Hoceimaanse:
HAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Jij bent grappig, hahahhaa kutwijf dat je bent ..

Sexy hé, dikke buik , dikke boobies, dikke kont .. me man later zal zeker blij dr mee, zijn ..

LEEGGEZOGEN? hahahahahha, je liet ze toch niet elke nacht aan sabbelen hé? betrapt, hahaha.



djeeeezsss truttttt!!! gatver zoveel borst gaf ik ook weer ni zenne er bestaan PAPFLESJESSSSSSSSSS!!!!!!!!

heb je eigenlijk wel al een man?

03-05-2009, 23:11



Citaat door Sanela:
djeeeezsss truttttt!!! gatver zoveel borst gaf ik ook weer ni zenne er bestaan PAPFLESJESSSSSSSSSS!!!!!!!!

heb je eigenlijk wel al een man?




Hahahahahha, ik bedoelde.. je liet je man toch niet tijdens je zwangerschap stiekem aan jou OPGEVULDE boobs sabbelen hé, ik wist niet dat je man zo een PAP-LOVER was, hahahha! (A)

Ik en een man? Nee, helaas nog niet .. koppel je me? Ik ben nog jong hoor, hahaha.

03-05-2009, 23:14

Citaat door Hoceimaanse:
Hahahahahha, ik bedoelde.. je liet je man toch niet tijdens je zwangerschap stiekem aan jou OPGEVULDE boobs sabbelen hé, ik wist niet dat je man zo een PAP-LOVER was, hahahha! (A)

Ik en een man? Nee, helaas nog niet .. koppel je me? Ik ben nog jong hoor, hahaha.



Owwwwwwww zoooooooooooooooo haahahhahahahahahahaa
nee jong ging ook gewoon niet !! telkens ik mijn bh uit deed was het precies 2 tuin slangen!! en melk spoot er gewoon uit!!
zozo nog jong yekkie?? waarom dan geintreseerd in zwangerschap??

03-05-2009, 23:16

Citaat door Sanela:
Owwwwwwww zoooooooooooooooo haahahhahahahahahahaa
nee jong ging ook gewoon niet !! telkens ik mijn bh uit deed was het precies 2 tuin slangen!! en melk spoot er gewoon uit!!
zozo nog jong yekkie?? waarom dan geintreseerd in zwangerschap??



HAHAHAHAHAHHAHHA! Waarom liet je hem niet ff sabbelen, kon hij even een slokje nemen van echte verse melk, gratis nog ook .. hahhaaha :P Tip voor de volgende keer ..

Ik ben nog jong inderdaad, maar gewoon .. I like it , word er helemaal gek van, hahaha.. Joke.

Pagina's : [1] 2