Bekijk volle/desktop versie : Wat was de eerste indruk en gedachten toen jij je lover voor het eerst zag?



Pagina's : [1] 2 3

03-05-2009, 22:42
Leef je uit ..

03-05-2009, 22:45


telt ex ook?

03-05-2009, 22:45
hahahahha ik had nooit verwacht dat ik van hem zou gaan houden... Het eerste wat ik tegen mijn vriendin zei toen ze mij aan hem voorstelde : Je denkt toch niet dat ik daar me tijd in ga verdoen

en nu kan ik me gewoon geen leven zonder hem voorstellen !! Ik hou van me aapje

03-05-2009, 22:45

Citaat door Friekssss:
telt ex ook?


Zeker wel, haha. Helemaal vergeten, dus dames en heren .. ook EX'en!

Goed idee van je.

03-05-2009, 22:46



Citaat door casawiea_85:
hahahahha ik had nooit verwacht dat ik van hem zou gaan houden... Het eerste wat ik tegen mijn vriendin zei toen ze mij aan hem voorstelde : Je denkt toch niet dat ik daar me tijd in ga verdoen

en nu kan ik me gewoon geen leven zonder hem voorstellen !! Ik hou van me aapje


Hahaha, haal je dan wel genoeg bananen, want zo'n aap lust er wel wat van, denk ik?


(ha-ha .. flauw grapje, I know! )

03-05-2009, 22:49

Citaat door Hoceimaanse:
Hahaha, haal je dan wel genoeg bananen, want zo'n aap lust er wel wat van, denk ik?


(ha-ha .. flauw grapje, I know! )



is mijn lief ,schattig aapje !!

hahaha nee zo noem ik me lhoub........ maar alsnog zijn de bananen zwaar aanwezig, zodra meneertje begint te zeuren douw ik een benena in ze mik !!!

03-05-2009, 22:50

Citaat door latje21:
Ik keek hem aan en dacht bij mezelf; Hij is niet de ware.
De hele dag was ik heel stil. Hij vroeg de hele tijd wat er was. Ik wilde zo snel mogelijk weg. Dat lukte natuurlijk niet omdat we in brussel waren.
Uiteindelijk keerde ik terug naar huis en heb daarna het contact verbroken.

Hij nam weer contact met me op want het is geen opgever. Uiteindelijk werd ik toch verliefd én kort daarna was er ook sprake van ''houden van'':-)


dat had ik nou ook !!!

03-05-2009, 22:51

Citaat door latje21:
Ik keek hem aan en dacht bij mezelf; Hij is niet de ware.
De hele dag was ik heel stil. Hij vroeg de hele tijd wat er was. Ik wilde zo snel mogelijk weg. Dat lukte natuurlijk niet omdat we in brussel waren.
Uiteindelijk keerde ik terug naar huis en heb daarna het contact verbroken.

Hij nam weer contact met me op(hij geeft niet snel op). Uiteindelijk werd ik toch verliefd én kort daarna was er ook sprake van ''houden van'':-)


Zo zie je maar weer, echt heel leuk. Hoelang hebben jullie al met elkaar? En zijn er plannen?

03-05-2009, 22:52

Citaat door Hoceimaanse:
Zeker wel, haha. Helemaal vergeten, dus dames en heren .. ook EX'en!

Goed idee van je.



Toen ik hem voor de eerste keer zag dacht ik meteen, dit is degene die ik nooit kwijt zal willen helaas heeft mektab een andere wending genomen, maar de eerste keer dat ik met hem had afgesproken was begin november alles was zo perfect die dag, het weer, de sfeer. en hij had en heeft uitstraling, sterke uitstraling.

03-05-2009, 22:52

Citaat door casawiea_85:
is mijn lief ,schattig aapje !!

hahaha nee zo noem ik me lhoub........ maar alsnog zijn de bananen zwaar aanwezig, zodra meneertje begint te zeuren douw ik een benena in ze mik !!!


Hahahahaha, echt hé. Zo iets van; 'hé, had je nou wat joh' en dan huppa banaan in zn bekkie, hahahaha!

03-05-2009, 22:53

Citaat door Friekssss:
Toen ik hem voor de eerste keer zag dacht ik meteen, dit is degene die ik nooit kwijt zal willen helaas heeft mektab een andere wending genomen, maar de eerste keer dat ik met hem had afgesproken was begin november alles was zo perfect die dag, het weer, de sfeer. en hij had en heeft uitstraling, sterke uitstraling.


Jammer dat het niks is geworden, je komt vast een nog leukere tegen!

03-05-2009, 22:53
Ik zag hem staan dacht echt wat een stoot maar uiteindelijk gaf ik hem geen aandacht maar hij kwam al gauw naar me toe lopen

03-05-2009, 22:54



Citaat door Hoceimaanse:
Hahahahaha, echt hé. Zo iets van; 'hé, had je nou wat joh' en dan huppa banaan in zn bekkie, hahahaha!




hahahaha


MAar voor de rest hou ik van hem hoor

03-05-2009, 22:54

Citaat door Hoceimaanse:
Jammer dat het niks is geworden, je komt vast een nog leukere tegen!


bestaat er iets beters dan perfectie?

03-05-2009, 22:56

Citaat door Friekssss:
bestaat er iets beters dan perfectie?


Hoe bedoel je?

Pagina's : [1] 2 3