Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie er van dat Ibrahim A. een voetbal veld in Alhoceima heeft geopend?



Pagina's : [1] 2 3

03-05-2009, 22:34
Geef je mening.

03-05-2009, 22:36


Ja ik vind het een hele goede daad.
Is top van hem.
Zie je niet velen doen
Ik zou dat ook doen als ik het geld ervoor had.
Hij maakt er vele mensen blij mee

03-05-2009, 22:44
Ja precies, hij koos toch wel voor mijn vaderland en wou iets terug doen. Had je niet zo iets van; hm, wat een kontenlikker ben jij?! Haha.

03-05-2009, 22:59

Citaat door pseik0_:
Ja ik vind het een hele goede daad.
Is top van hem.
Zie je niet velen doen
Ik zou dat ook doen als ik het geld ervoor had.
Hij maakt er vele mensen blij mee



even ter verduidelijking hijzelf heeft geen geld uitgegeven , hij mocht van de nederlandse voetbalbond een goede doel uitkiezen, ik had hem ook liever voor de Marokkaanse elftal willen zien uitkomen

03-05-2009, 23:04


Ja, kijk als het ZIJN geld was inderdaad .. dan was het veel anders geweest ..

03-05-2009, 23:11

Citaat door Hoceimaanse:
Ja, kijk als het ZIJN geld was inderdaad .. dan was het veel anders geweest ..



Seedorf bijvoorbeeld heeft van zijn eigen geld een kleine stadion laten bouwen in Suriname

03-05-2009, 23:14

Citaat door elTahar:
Seedorf bijvoorbeeld heeft van zijn eigen geld een kleine stadion laten bouwen in Suriname


Ja, dat is wel knap. Beter een klein stadion, dan helemaal niks toch .. Trouwens, volgens mij ben ik de enige vrouw hiezo, die over voetbal praat, haha ..

Maar ja, ene kant vind ik het wel goed van hem, maar ander kant denk ik .. je mocht ook heus wel iets bijdragen ..

03-05-2009, 23:16

Citaat door Hoceimaanse:
Ja, dat is wel knap. Beter een klein stadion, dan helemaal niks toch .. Trouwens, volgens mij ben ik de enige vrouw hiezo, die over voetbal praat, haha ..

Maar ja, ene kant vind ik het wel goed van hem, maar ander kant denk ik .. je mocht ook heus wel iets bijdragen ..


uiteraard is het goed, maar ik denk dat elke marokkaanse voetballer wel zo een keuze had gemaakt, je bent absoluut niet de enige vrouw die over voetbal heeft, regelmatig heb je ze hier

03-05-2009, 23:20
inshallah brengt dat veldje een paar talenten op

03-05-2009, 23:22
goed van hem

en zakenvrouw praat ook over voetbal


ahh wat is zij toch een geweldige vrouw


03-05-2009, 23:23
HAHA nee hoor ik ook...
I like voetbal maar heeft niemand een link waar ik dat kan bekijken want ik heb gehoord dat het al klaar is

03-05-2009, 23:24
Als het van zijn eigen geld was geweest. Was het een ander verhaal.

03-05-2009, 23:27



Citaat door elTahar:
uiteraard is het goed, maar ik denk dat elke marokkaanse voetballer wel zo een keuze had gemaakt, je bent absoluut niet de enige vrouw die over voetbal heeft, regelmatig heb je ze hier




Stel de vraag zo, toen afellay talent van het jaar was en een cruyf court mocht uitkiezen dacht jij toen van die gaat 'm in hoceima neerzette, ik in ieder geval niet.

03-05-2009, 23:28
afellay en amrabat werken bij de plaatselijke snackbar

03-05-2009, 23:30
Kijk ik zeg je eerlijk, (wat hierboven denk ik ook al is vermeld) als jij die kans niet kreeg om een plek uit te zoeken, dan zou hij ook niet op zo een idee komen ..

Pagina's : [1] 2 3