Bekijk volle/desktop versie : Update onbekende Marokkaanse man



03-05-2009, 21:09
Selaam aleikum wa Rahmatullaahi wa Barakatuhu,

Hierbij een berichtje over de Marokkaanse man die betrokken was bij een ongeluk op de Cartesiusweg (Utrecht) en wiens identiteit onbekend is. Mensen van de moskee hebben de man inmiddels opgezocht en zijn bezig hem te helpen. Zuster Chaimae is zelf op bezoek geweest en heeft gezien dat het al iets beter met hem gaat qua gezondheid. Wel is hij nog erg in de war. Er hoeven geen mailtjes meer te worden rondgestuurd of oproepjes te worden geplaatst. De man is in goede handen insha'Allaah. Stuur dit bericht insha'Allaah naar alle mensen naar wie je de mail over hem had gestuurd (de mail die ik bedoel staat hieronder).
Iedereen bedankt voor de hulp, jazakAllahu gair. Vergeet deze broeder niet in jullie du3a.

03-05-2009, 21:12


Alhamdoulilah.

03-05-2009, 21:12

Citaat door Leyla_H_:
Selaam aleikum wa Rahmatullaahi wa Barakatuhu,

Hierbij een berichtje over de Marokkaanse man die betrokken was bij een ongeluk op de Cartesiusweg (Utrecht) en wiens identiteit onbekend is. Mensen van de moskee hebben de man inmiddels opgezocht en zijn bezig hem te helpen. Zuster Chaimae is zelf op bezoek geweest en heeft gezien dat het al iets beter met hem gaat qua gezondheid. Wel is hij nog erg in de war. Er hoeven geen mailtjes meer te worden rondgestuurd of oproepjes te worden geplaatst. De man is in goede handen insha'Allaah. Stuur dit bericht insha'Allaah naar alle mensen naar wie je de mail over hem had gestuurd (de mail die ik bedoel staat hieronder).
Iedereen bedankt voor de hulp, jazakAllahu gair. Vergeet deze broeder niet in jullie du3a.


Je bedoelt dat nu bekend is wie hij is?

03-05-2009, 21:20

Citaat door Focus1:
Je bedoelt dat nu bekend is wie hij is?




03-05-2009, 21:24


Allahu ahlam : P

03-05-2009, 21:27

Citaat door lotfi1:





Dat hij in goede handen is betekent niet dat men nu weet wie hij is.

Citaat uit bericht:


Hierbij een berichtje over de Marokkaanse man die betrokken was bij een ongeluk op de Cartesiusweg (Utrecht) en wiens identiteit onbekend is.

03-05-2009, 21:35
Alhemdoelilah

03-05-2009, 21:40

Citaat door Focus1:
Dat hij in goede handen is betekent niet dat men nu weet wie hij is.

Citaat uit bericht:


Hierbij een berichtje over de Marokkaanse man die betrokken was bij een ongeluk op de Cartesiusweg (Utrecht) en wiens identiteit onbekend is.


Ik denk dat het betekend, we weten dondersgoed wie het is alleen we willen niet dat de politie achter zijn identiteit komt.

03-05-2009, 21:47

Citaat door varken:
Ik denk dat het betekend, we weten dondersgoed wie het is alleen we willen niet dat de politie achter zijn identiteit komt.




04-05-2009, 11:21
dit is nu de tweede illegale die in utrecht wordt geschept op zn fiets en in coma wordt gereden... ze hebben te veel kopzorgen msèkken, en rijden rond op hun fiets met hun hoofd bij die meshakiel...

04-05-2009, 12:06

Citaat door Leyla_H_:
Selaam aleikum wa Rahmatullaahi wa Barakatuhu,

Hierbij een berichtje over de Marokkaanse man die betrokken was bij een ongeluk op de Cartesiusweg (Utrecht) en wiens identiteit onbekend is. Mensen van de moskee hebben de man inmiddels opgezocht en zijn bezig hem te helpen. Zuster Chaimae is zelf op bezoek geweest en heeft gezien dat het al iets beter met hem gaat qua gezondheid. Wel is hij nog erg in de war. Er hoeven geen mailtjes meer te worden rondgestuurd of oproepjes te worden geplaatst. De man is in goede handen insha'Allaah. Stuur dit bericht insha'Allaah naar alle mensen naar wie je de mail over hem had gestuurd (de mail die ik bedoel staat hieronder).
Iedereen bedankt voor de hulp, jazakAllahu gair. Vergeet deze broeder niet in jullie du3a.


salam meid,

Het doet me goed te lezen dat er mensen zich over hem ontfermen.
Moge Allah swt hen belonen en hen meer kracht geven! Amin inshallah.

04-05-2009, 12:34
Hoezo plaats je z'n foto er niet bij? Ze hebben ook een foto van 'm..

04-05-2009, 13:22



Citaat door El_Graa_binho:



was toch ene Mohamed die illegaal hier was ?

06-05-2009, 12:16
Selaam aleikum,
@ Smileyy: Ameen op je du'a
@ Saartje: Leek me niet nodig, de meeste mensen hebben die toch al gezien en de mensen die niet weten waar het over gaat hebben ook niet veel aan de update toch...
@ ontstopper: Ze hebben 'm Mohamed genoemd omdat ze dan de meeste kans hebben dat het goed is...

Voor de rest: Allahu ahlam, ik wens hem het beste, moge Allah hem beschermen en genezen.

08-05-2009, 12:04
Upppie
(laatste x hoor.... wil gwoon ff iedereen gerust stellen insha'Allah)