Bekijk volle/desktop versie : steigerhouten tuinmeubelen gezocht



03-05-2009, 15:20
Hallo beste doe-het-zelfers en handige klussers,

Ik wil graag steigerhouten meubels in onze tuin hebben. Een bankje, eettafel, en twee of drie stoelen erbij.
Ben op zoek naar iemand die goedkoop steigerhout kan leveren en eventueel de meubels kan maken.
En met maken bedoel ik ook echt maken en niet op een ik-doe-alsof-ik-het-kan-en-misschien-trapt-ze-erin manier.

Verwijzingen naar goedkope leveranciers, waar goede ervaringen mee zijn, zijn ook welkom. Googlen op steigerhout kan ik zelf ook, dus dat hoeft niemand voor me te doen. Ben echt op zoek naar mensen die ervaringen hebben opgedaan en die met mij willen delen (ook al kom ik nu misschien niet zo aardig over, ik ben het wel.

Foto's van eigen meubels zijn welkom.

Dank alvast......

03-05-2009, 15:24


Ik ken er eentje, hij is heeeeeel goed. Maar zijn prijzen zjin eveneens heeel goed, trouwens, je moet goed oppassen. Tegenwoordig gebruiken ze vaak van dat goedkope hout, dat rot onder je achterste weg. Tegenworodig zijn ze in de bouw overgegaan om steigers van metaal te maken, daarom kunnen die mensen moeilijk meer aan hout komen.

Wat voor bedrag had je in je hoofd mbt een set, en heb je een voorbeeld foto..?

03-05-2009, 16:16
Thx voor de info.

Ik ben zo'n sukkel die niet weet hoe je foto's hier moet uploaden.
Zat eergisteren in een strandtentje op van die mooie steigerhouten bankjes. Als iemand zoiets voor mij kan maken word ik erg blij.
Prijs, tja, zou bijna zeggen dat ik een echte Hollandse ben, goedkoop en goed wil ik het hebben.

Kijk als ik dat hout goedkoop kan krijgen, dan heb ik op zich wel handige klussers in mijn omgeving die er wel iets moois van kunnen maken. Tenzij ik voor een mooi prijsje een deal kan maken met iemand die er verstand van heeft.

Wil het liefst niet meer dan 500 euro ervoor betalen, anders laat mij mijn tweelinkerhanden man wel knutselen.........

03-05-2009, 17:33

Citaat door oume Youssra:
Thx voor de info.

Ik ben zo'n sukkel die niet weet hoe je foto's hier moet uploaden.
Zat eergisteren in een strandtentje op van die mooie steigerhouten bankjes. Als iemand zoiets voor mij kan maken word ik erg blij.
Prijs, tja, zou bijna zeggen dat ik een echte Hollandse ben, goedkoop en goed wil ik het hebben.

Kijk als ik dat hout goedkoop kan krijgen, dan heb ik op zich wel handige klussers in mijn omgeving die er wel iets moois van kunnen maken. Tenzij ik voor een mooi prijsje een deal kan maken met iemand die er verstand van heeft.

Wil het liefst niet meer dan 500 euro ervoor betalen, anders laat mij mijn tweelinkerhanden man wel knutselen.........


500 euro voor een compleet tuinset ? Maar wat verwacht je, geschuurd, ongeschuurd, gebruikthout, echt steigerhout, nepsteigerhout, aantal banken..? Type banken...? Type tafel..? Er zijn zoveel mogelijkheden.

Ik kan het naar eigen wens voor je laten maken, laat maar horen.