Bekijk volle/desktop versie : Ik mag alleen met een soussie trouwen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

03-05-2009, 12:05
Daar gaan mijn kansen om ooit te trouwen...

03-05-2009, 12:07


hahahahahahah bedankt! Zal ik nodig hebben..

03-05-2009, 12:08

Citaat door oOBentagadirOo:
hahahahahahah bedankt! Zal ik nodig hebben..


03-05-2009, 12:09

Citaat door ing_tangawi2:
hahah waarom alleen een soussi?



Ik zou het niet weten....

Nou eigenlijk wel... elke ouder heeft bepaalde vooroordelen over andere groepen...

Me pa zegt dat arabieren hun vrouwen verkopen..(bij wijze van) en dat berbers juist te streng zijn..

Niemand moet zich aangesproken voelen... Ouders zijn gwn

03-05-2009, 12:10



Citaat door ing_tangawi2:
hahah waarom alleen een soussi?

ben je verbannen?

03-05-2009, 12:10

Citaat door oOBentagadirOo:
Daar gaan mijn kansen om ooit te trouwen...




Beter vind je niet, beste stam van marokko.. alleen hun chikies zijn best wel sletterig



maar ik hou het maar op me stinke 3robia

03-05-2009, 12:11

Citaat door oOBentagadirOo:
Ik zou het niet weten....

Nou eigenlijk wel... elke ouder heeft bepaalde vooroordelen over andere groepen...

Me pa zegt dat arabieren hun vrouwen verkopen..(bij wijze van) en dat berbers juist te streng zijn..

Niemand moet zich aangesproken voelen... Ouders zijn gwn


Arabieren verkopen hun vrouwen die is nieuw
Heb ik nog niets vn gemerkt

Riaffa daar heb je ook succes en geluk bij nodig

Souassa heb je succes geluk en GELD nodig

03-05-2009, 12:11
Waarom zijn je kansen vergaan?

03-05-2009, 12:12

Citaat door ing_tangawi2:
ja ik had gisteren die ene Samir flink uitgescholden hahah Die nerd
Nu heb ik een nieuwe account met emailadres van mn broertje gemaakt..

Valt wel mee

hahah is ook niet slim he

03-05-2009, 12:13
Er zijn ook aardige souasa, hoor ...
Veel succes

03-05-2009, 12:15
@sonbol: Sletterig? Daar vertel je me iets nieuw.. maar idd.. zijn wel goede mensenn... ben trost op mijn souss-zijn

@Ghzalaa: Hahahaha.. je moet in je handjes knijpen als je in Nederland een sousie vindt... als het dan ook nog eens een goede jongen is.. dan.. is geld geen probleem...

@Nouelhain: 1 op de 1000 Marokkanen in Nederland is souss..

03-05-2009, 12:16

Citaat door Mvr.Salimaaa:
Er zijn ook aardige souasa, hoor ...
Veel succes




03-05-2009, 12:17



Citaat door oOBentagadirOo:
@sonbol: Sletterig? Daar vertel je me iets nieuw.. maar idd.. zijn wel goede mensenn... ben trost op mijn souss-zijn

@Ghzalaa: Hahahaha.. je moet in je handjes knijpen als je in Nederland een sousie vindt... als het dan ook nog eens een goede jongen is.. dan.. is geld geen probleem...

@Nouelhain: 1 op de 1000 Marokkanen in Nederland is souss..



Ik maakte maar een grapje hoor

Riaffa zijn voor het oprapen hier in Nederland

Arabieren hmm beetje voor het oprapen

En souasa zeldzaam voor het oprapen


dus je hebt heel veel geluk nodig mocht je er een vind en mocht het meteen ook de goede zijn

03-05-2009, 12:18

Citaat door oOBentagadirOo:
@sonbol: Sletterig? Daar vertel je me iets nieuw.. maar idd.. zijn wel goede mensenn... ben trost op mijn souss-zijn


..



of jij woont in verweggistan, of jij doet alsof.. in me omg zie ik alleen verwaalde Marokkaanse meisjes, en de meeste zijn toch soussiat ga eens naar Heerlen je gaat schrikken van wat je ziet!

behalve dat de meeste Allah niet vreest met hun strakke broekjes en korte rokjes maar dat is me wat opvalt,

03-05-2009, 12:21

Citaat door Sonbol:
of jij woont in verweggistan, of jij doet alsof.. in me omg zie ik alleen verwaalde Marokkaanse meisjes, en de meeste zijn toch soussiat ga eens naar Heerlen je gaat schrikken van wat je ziet!

behalve dat de meeste Allah niet vreest met hun strakke broekjes en korte rokjes maar dat is me wat opvalt,



Sletten of niet.. ik zou het leuk vinden om mijn soortgenootjes dichtbij me te hebben.... en wat ik in MIJN omgeving zie? Arabische en berberse meisjes die net zo gestoord zijn.... dus..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7