Bekijk volle/desktop versie : Hoe moet ik met deze situatie omgaan?



Pagina's : [1] 2 3

03-05-2009, 00:23
People, I really need your help!

Mijn aanstaande komt Insh'Allah deze week terug en hij heeft een moeilijke periode achter de rug, nu weet ik niet hoe ik erop moet reageren want hij is meestal heel sterk en nuchter, maar z'n opa is pas overleden en z'n moeder is heel erg ziek geweest (ik denk zelfs nog steeds) en ik weet nu niet hoe ik met hem om moet gaan, dus moet ik er zelf naar vragen of af wachten tot hij erover begint. Ik heb hem nu 5 weken niet gezien of gesproken, dus ik ben ook niet up to date of zo.

Ik zit echt mezelf gek te maken met deze gedachten.

Help me out please!

03-05-2009, 00:24


Gewoon normaal doen en er voor hem zijn wanneer hij je nodig heeft.

03-05-2009, 00:25
Ja maar ik kan moeilijk leuk doen wanneer hij binnenkomt, doen alsof er niets aan de hand is etc.

03-05-2009, 00:26
Ik weet niet, wat voor type jouw aanstaande is, dat weet jij beter..Ik bedoel maar jij weet of hij liever even afstand wilt, dus dat je er niet over begint..Of juist wel...

Ik persoonlijk zou er zelf om vragen, je bent tenslotte bezorgd en wilt het beste met hem voor hebben..En als hij het niet accepteer, wat mij bijna onmogelijk lijkt..Heb jij het wel geprobeerd..

Succes meid, en moge allah de pijn van zijn moeder verzachten inshaallah, en zijn opa een plek hebben gegeven in de jennah..

03-05-2009, 00:26


gewoon zeggen dat je er voor hem bent en als hij vind dat hij er klaar voor is dan kan hij het met jou erover hebben

03-05-2009, 00:28
Je aanstaande 5 weken niet gesproken..

03-05-2009, 00:29

Citaat door __Esmaatje__:
Ik weet niet, wat voor type jouw aanstaande is, dat weet jij beter..Ik bedoel maar jij weet of hij liever even afstand wilt, dus dat je er niet over begint..Of juist wel...

Ik persoonlijk zou er zelf om vragen, je bent tenslotte bezorgd en wilt het beste met hem voor hebben..En als hij het niet accepteer, wat mij bijna onmogelijk lijkt..Heb jij het wel geprobeerd..

Succes meid, en moge allah de pijn van zijn moeder verzachten inshaallah, en zijn opa een plek hebben gegeven in de jennah..



Hij is heel hard, heeft veel dingen in z'n leven meegemaakt en is dus al echt gevormd enzo, hij lijkt heel veel op m'n vader en ik weet dat ik bij hem niet zo troetelig moet doen. Maar het is wat jij zegt, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Pff het is zo moelijk he en dan weet ik gewoon dat het voor hem nog veel moeilijker is allemaal!

Dankjewel lieverd! Inshallah, Amien!

03-05-2009, 00:30

Citaat door Nour21:
gewoon zeggen dat je er voor hem bent en als hij vind dat hij er klaar voor is dan kan hij het met jou erover hebben


Ja, het is gewoon moeilijk om zo'n onderwerp aan te gaan.

03-05-2009, 00:31

Citaat door MarokkaanseLady:
Je aanstaande 5 weken niet gesproken..



Ja, dat is bij ons normaal hoor.

03-05-2009, 00:33

Citaat door Gnoena:

Hij is heel hard, heeft veel dingen in z'n leven meegemaakt en is dus al echt gevormd enzo, hij lijkt heel veel op m'n vader en ik weet dat ik bij hem niet zo troetelig moet doen. Maar het is wat jij zegt, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Pff het is zo moelijk he en dan weet ik gewoon dat het voor hem nog veel moeilijker is allemaal!

Dankjewel lieverd! Inshallah, Amien!



Juist meid, jij weet het beter...

maar nogmaals persoonlijk zou ik zelf wel de stap hebben genomen,en mocht hij het niet aanvaarden, dan zal ik hem laten afkoelen, totdat hij het zelf wilt...
Volg jouw verstand meid..

03-05-2009, 00:33

Citaat door Gnoena:
People, I really need your help!

Mijn aanstaande komt Insh'Allah deze week terug en hij heeft een moeilijke periode achter de rug, nu weet ik niet hoe ik erop moet reageren want hij is meestal heel sterk en nuchter, maar z'n opa is pas overleden en z'n moeder is heel erg ziek geweest (ik denk zelfs nog steeds) en ik weet nu niet hoe ik met hem om moet gaan, dus moet ik er zelf naar vragen of af wachten tot hij erover begint. Ik heb hem nu 5 weken niet gezien of gesproken, dus ik ben ook niet up to date of zo.

Ik zit echt mezelf gek te maken met deze gedachten.

Help me out please!


vraag naar zijn gevoelens en heel algemeen. bijvoorbeeld: hoe was het? hoe vond je het?
bij rare reakties, gewoon er wezen voor hem en veel luisteren, kort maar krachtig vragen en veel, heel veel luisteren.

(dat zou ik doen of fijn vinden)

03-05-2009, 00:35

Citaat door __Esmaatje__:
Juist meid, jij weet het beter...

maar nogmaals persoonlijk zou ik zelf wel de stap hebben genomen,en mocht hij het niet aanvaarden, dan zal ik hem laten afkoelen, totdat hij het zelf wilt...
Volg jouw verstand meid..


Dankjewel echt, pf ik hoop niet dat iemand snel in deze situatie komt want ik zit mezelf echt gek te maken. We spreken elkaar niet en dan staat hij ineens weer voor de deur en moet ik voorbereid zijn. Insh'Allah komt alles goed!!!

03-05-2009, 00:35



Citaat door Gnoena:
Ja, dat is bij ons normaal hoor.


Dat vind ik dan erg vreemd en niet kloppen, maar goed..

03-05-2009, 00:35

Citaat door Gnoena:
Ja, het is gewoon moeilijk om zo'n onderwerp aan te gaan.


Ja klopt, ik heb het zo verwoord en hij zei ook dank je voor je begrip en ik laat het je wel weten als ik er klaar voor ben

03-05-2009, 00:35

Citaat door MarokkaanseLady:
Dat vind ik dan erg vreemd en niet kloppen, maar goed..


Tsja dat kan, maar goed hiervoor opende ik geen topic.

Pagina's : [1] 2 3