Bekijk volle/desktop versie : breakingnews: aanslag om hamasleider: Arrantisi in gaza



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

17-04-2004, 20:14
in Gaza is de auto van de leider van de islamistische beweging ontploft, arrantissi is hierbij zwaargewond en daarna overleden ( martelaar)
Deze terroristische aanslag van het zionistische land gesteund door de amerikanen heeft plaatsgevonden een paar weken na de liquidatie van Ahmad yaceen ( rahimaho allah).
Bij de aanslag zijn er 2 mensen om het leven gekomen..
Vlak voor de aanslag is de stroom uitgevallen...

17-04-2004, 20:18


Ik heb gehoord dat hij is overleden? Allahi rahmu

17-04-2004, 20:20
ja dat klopt..
la ilaha illa allah , mohammed rasoel allah

17-04-2004, 20:23
Die vieze zionisten dat ze nog durven om aanslagen te plegen op de palestijnen.!!!! het is hun land.

Moge Allah hem belonen met de djanna en de joden vervloeken inchallah

Inna lillahi wa inna ilayhie rayi3oen

Amien

17-04-2004, 20:29


natuurlijk, de steun die Sharon heeft gekregen van Bush en zijn bende, is het niet meer onmogelijk dat hij gaza met nucleare wapens gaat bombarderen..
De reactie moet gericht zijn op de VS en niet op israel zelfs..
De VS zijn de bodyguard van israel en zonder de Vs is Israel een klein dwerg in de islamistische wereld.

17-04-2004, 20:29

Citaat:
Origineel gepost door Tuur
Dat zijn slachtoffers hem mogen vergeven.
Rot toch op vieze zionist als je in mijn handen was ik zou je hetzeflde laten beleven als die Saoedische vrouw. Jullie laffe kaaskoppen veel praat achter de pc op straat durven jullie niet eens een Marokkaan in de ogen kijken zielige ouwe pedo get a life.

17-04-2004, 20:32
Broeder Sword_of_Islam, waarom die Saoedische vrouw hierbij betrekken ?

17-04-2004, 20:35

Citaat:
Origineel gepost door Tuur
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat jij een zionist was in Amerikaanse dienst die probeert moslims in een kwaad daglicht te stellen.
Zieligerd ga werk zoeken ofzo je hebt geen leven. Een bejaarde pedo die op een MArokkaanse jongeren forum de man komt spelen die hij in z'n dagelijkse leven niet kan en durft zijn.

17-04-2004, 20:41
Insha allah zal hij het paradijs binnnentreden en die vervloekte joden de hel....

ze lokken alles zelf uit.....en klagen steeds....
wallah klagen is uitvinding van joden...altijd met dat ze onderdrukt zijn in 2e wereldoorlog..

17-04-2004, 20:43
Het democratische zionistan doet toch wat het wil,en de rest van de wereld zegt er helemaal niets van.
Ook Arafat komt binnenkort aan de beurt,let maar op mijn woorden.Ze kijken hoe de wereld reageert als ze leiders een voor een zonder enige vorm van proces de doodstraf geven...gezien de reactie van de rest van de wereld(yankeestan en schoothondje Europa)net doet of de neus bloed,zal Arafat het volgende doelwit zijn.

Ik sta niet achter terroristische acties,maar ik zou er nu echt geen traan om laten als 1 of andere gek een nuke steelt,en zionistan en yankeestan van de wereldkaart veegt.

17-04-2004, 20:44
Dit is toch niet meer normaal!
Inna lillahi wa ina ilayhi radji3oen.
Moge Allah de daders straffen inshAllah.

17-04-2004, 20:49
La hawla wa la qawata illa billah

17-04-2004, 20:50


Ik weet nog niet zo of de zakelijke kennis van viroinval
opweegt tegen zijn vuilbekkerij. Wat zijn de doelstellingen van 't andere partij ?

17-04-2004, 20:50
Als de Paestijnen straks terugslaan(waar ze het volste recht toe hebben,ook zij hebben het recht zichzelf te verdedigen),klaagt yankeestan en schoothondje Europa weer steen en been dat het onmenselijke daden zijn.

Abdel-aziz krijgt deze aandacht omdat het om een "bekendheid" ging,helaas maar waar vallen elke dag onschuldige Palestijnse burgers waar we niets over horen.

Het meest bizarre is nog wel dat mensen blijven roepen dat de Palestijnen het obstakel zijn naar de vrede in dat gebied.

Ik ben voor het klonen van mensen!

17-04-2004, 20:56

Citaat:
Ik ben voor het klonen van mensen!
Ook als je weet dat je straks inhumaans monsters krijgt ? Of hebben wie die al ? Ik niet..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8