Bekijk volle/desktop versie : Heren, stel je komt er achter



Pagina's : [1] 2 3

02-05-2009, 14:16
dat je vriendin in drugs handelt....dat heeft ze je pas na een lange tijd vertelt bang om je reactie. Het luxe leventje bevalt haar zo erg dat ze er niet mee wil stoppen. Zou je met er trouwen..?

Stel je voor ze stopt er wel mee...maar je weet dat ze veel mannelijke contacten heeft gehad met de onderwereld. Trouwen of aan de kant..?


Ps. Ken een dame persoonlijk die in die shit werkt en het bevalt haar prima...

02-05-2009, 14:19


Ja ik zie ook veel dames hier de coke snijden en grammetjes doen wegen. Het zijn vaak de dames uit boven Holland.

02-05-2009, 14:20
boven Holland..?

Wat is dat nou weer..?

02-05-2009, 14:23
Ze kan het dan aleen goedmake door me een nieuwe bmw te kopen

02-05-2009, 14:23


http://www.youtube.com/watch?v=4C3xL3hMPP8&feature=related

Zo hoort het.

02-05-2009, 14:24
Alles wat boven het zuiden ligt.

02-05-2009, 14:25

Citaat door DeRegeerder:
Ja ik zie ook veel dames hier de coke snijden en grammetjes doen wegen. Het zijn vaak de dames uit boven Holland.



Ik vraag me af hoe een dame zich er toe kan zetten om zoiets te doen vol met risico's.

Maar zou jij er mee trouwen of niet?

02-05-2009, 14:25
Dat is wel heel moeilijk.. Het is hetzelfde als een man.. Als hij in die wereld zit..

Ik bedoel ik zou altijd in angst leven dat hem iets zal overkomen.. Aangezien het risico dan groter is..

Als ik al helemaal verliefd op hem ben.. Dan zou ik m niet laten gaan.. Omdat ik dat persoonlijk gewoon moeilijk vindt.. Maar ik zou m wel elke dag weer helpen herinneren dat het geen wat hij doet, niet goed is.

Als ik hem pas leer kennen en hij verteld mij zo iets.. Dan zou ik er afstand van nemen.. Voor dat ik gevoelens voor hem ga crieeren..

Als jij gek op haar bent.. En zij op jou.. Dan moet je haar gewoon een keuze voor leggen.. het is of jou of het geld.. Ik bedoel je wil toch geen manwijf trouwen? Dat wereldje is niet voor vrouwen gemaakt.. Vrouwen horen zacht en onschuldig te zijn..

Heel veel succes verder.. Het is en blijft jou keuze.. Luister naar je gevoel..

02-05-2009, 14:26

Citaat door DeRegeerder:
Alles wat boven het zuiden ligt.


Oftwel het noorden

02-05-2009, 14:26
Beter dan voor xxxx Spelen toch. Je moet alles beetje relativeren.

02-05-2009, 14:27

Citaat door Al3ayla2:
http://www.youtube.com/watch?v=4C3xL3hMPP8&feature=related

Zo hoort het.


Hey krullie die video is verwijderd

02-05-2009, 14:28

Citaat door kaugumziekte:
Ik werkte ook in die shit maar ben dermee gestopt dat zou ze waarschijnlijk ook doen en vooral als ze zou trouwen maar die mannen is geen probleem uiteindelijk gaat ze ze haten, en net of de jongens heilig zijn met contact met meisjes



Dat zij ze gaat haten dat kan...maar een man zou het moeilijk accepteren dat ze rare onderwereld figuren kent.

02-05-2009, 14:28



Citaat door Ebrahime:
Hey krullie die video is verwijderd



Typ bij youtube in:

Ne-Yo - She Got Her Own

02-05-2009, 14:29

Citaat door Ebrahime:
Ze kan het dan aleen goedmake door me een nieuwe bmw te kopen



Een nieuwe bmw... Je kan er best veel meer uitslepen hoor.

02-05-2009, 14:29

Citaat door minnesota:
Beter dan voor xxxx Spelen toch. Je moet alles beetje relativeren.


1 pot nat.

Pagina's : [1] 2 3