Bekijk volle/desktop versie : Transfers: Zairi tekent officieel bij Olympiakos



01-05-2009, 21:39
Transfers: Zairi tekent officieel bij Olympiakos

Marokkaans international en speler van het Griekse Asteras Tripolis heeft volgens de Griekse media vandaag officieel een contract getekend bij de Griekse grootmacht Olympiakos. De speler heeft voor 2 jaar getekend.

De 27 jarige speler kwam transfervrij over van Asteras Tripolis waar hij sinds begin van het seizoen speelde.

Olympiakos, dat dit seizoen kampioen is geworden van de Griekse competitie zal volgend seizoen uitkomen in het Champions League toernooi.


wollah ik hoop dat ze met az in poule in champions legua

01-05-2009, 22:25


Is waar


Deze man heeft marokko nodig tegen cameroon ..

01-05-2009, 23:24
Meziane. Champions leaque volgend jaar !

01-05-2009, 23:27
Ai ik gun het hem man lekker gelijk naar Olympiakos dan Cl ff schitteren

01-05-2009, 23:46


Heeft hij een goed seizoen gedraaid..? Want we zijn hier niet echt op de hoogte van de Griekse competitie...

02-05-2009, 00:56
Hij vlamt daarzo

02-05-2009, 01:19

Citaat door elzhar176:
Transfers: Zairi tekent officieel bij Olympiakos

Marokkaans international en speler van het Griekse Asteras Tripolis heeft volgens de Griekse media vandaag officieel een contract getekend bij de Griekse grootmacht Olympiakos. De speler heeft voor 2 jaar getekend.

De 27 jarige speler kwam transfervrij over van Asteras Tripolis waar hij sinds begin van het seizoen speelde.

Olympiakos, dat dit seizoen kampioen is geworden van de Griekse competitie zal volgend seizoen uitkomen in het Champions League toernooi.


wollah ik hoop dat ze met az in poule in champions legua



heeft ie mooi versierd maar de vraag is of ie eindelijk volwassen is geworden.
hij kan alles met de bal maar is te balverliefd....een oudere versie van taarabt zeg maar

02-05-2009, 12:41

Citaat door brownie74:
heeft ie mooi versierd maar de vraag is of ie eindelijk volwassen is geworden.
hij kan alles met de bal maar is te balverliefd....een oudere versie van taarabt zeg maar

Hij heeft altijd een oogje op zijn medespelers

hij heeft erg veel assisten gegeven bij zijn club, en je zag het ook, bijna alles moest van hem komen

02-05-2009, 13:35
top speler

02-05-2009, 14:00
http://www.youtube.com/watch?v=n-AVC8JtOwY&feature=related