Bekijk volle/desktop versie : Kameroen zwaar gestraft door FIFA

Pagina's : [1] 2

17-04-2004, 10:35
Kameroen heeft een zware straf opgekregen van de FIFA door het dragen van de 'verboden'tenues van het elftal in de Afrika Cup. Kameroen werd wegens 'overtreding van de kledingvoorschriften' beboet met 129.000 euro , terwijl het land de kwalificatiereeks voor het WK 2006 in Duitsland dient te beginnen met een totaal van min zes punten. Dus kan Kameroen het WK haast wel vergeten als je weet dat Kameroen in een poule des doods zit met ploegen zoals Egypte, Ivoorkust en Libië. De druk zal enorm zijn voor de spelers die geen misstap meer mogen maken en dus aan een inhaalslag moeten beginnen die ik niet ziet zitten.
Wat vinden jullie van de straf van Kameroen. Toen ik het las stond ik echt versteld, maar de heer Blatter heeft Kameroen gewaarschuwd nog voor het toernooi dat de tenues verboden zijn. Ook 2 jaar geleden toen Kameroen in de mouwloze shirts speelde werd het gewaarschuwd. Een geldboete daar zullen ze in Kameroen niet van wakker liggen, maar met -6 punten aan de kwalificatiereeks beginnen slaat in als een bom in heel Kameroen.

17-04-2004, 12:23

Ik vind zo een straf maar triest
Een land als Kameroen hoort er gewoon bij te zijn op een WK. Ze doen het altijd goed op zo een toernooi.
Een geldboete oke, maar een puntenaftrek waardoor ze zich bijna zeker niet kwalificeren vind ik te ver gaan.
Wat kunnen die spelers er aan doen die krijgen gewoon de shirts toegereikt door het bestuur/sponsors. Ik denk dus dat het fout niet bij de spelers zelf ligt, maar zij zijn wel grotendeels de dupe hiervan in sportief opzicht

17-04-2004, 12:23
aaah, ik vind het zielig

17-04-2004, 13:37
Ja is Idd Wel Zielig

17-04-2004, 13:46

ja zij waren wel gewaarschuwd
dus eigenschuld

17-04-2004, 13:49

Citaat:
Origineel gepost door Mohktari_girl16
ja zij waren wel gewaarschuwd
dus eigenschuld
dan kan ik eht nog wel zielig vinden

17-04-2004, 13:55
dit is wel een heel erge straf. zelfs doping schandalen komen er beter vanaf. ....maar 6 punten is zwaar , maar niet onmogelijk..zeker niet...ze moeten zowieso alles winnen, maar een team als kameroen moet dat zeker kunnen...2x winnen van ivoor en ze hebben hetb weggespeeld. ,,ik denk dat kameroen met zijn kwaliteiten het toch nog gaat halen..maar waarom moeten ze ook altijd appart zijn met tenue...maar goed dat wij marokko niet met zulke tenue's speelden.

17-04-2004, 14:34
het geld straf vind ik niet erg en heel normaal maar die 6 punten vind ik net normaal en de FIFA wil gewoon eind maken aan alle Afrikaans landen
die zijn een soort bedreiging voor de groot voetbal landen

18-04-2004, 01:43
Muhaha lekker

nu gaat egypte zeker naar het wk

18-04-2004, 02:17
pfff woelah ik vind het echt BELACHELIJK!!echt..! WK zonder Kameroen is geen wk..
echt ZIEK hoor...
als Egypte nou hun kans niet pakken dan weet ik het ook niet meer hoor. Drama Egypte haha echt nerdjes

18-04-2004, 11:20
Ik Vind Het Wel Een Erge Straf.....Alleen Omdat Ze De Verkeerde Pakjes Aan Hadden

Maarja Als Ze Gewaarschuwd Waren Is het Wel Hun Eigen Schuld

18-04-2004, 12:31
wat hadden ze dan aan? k snap het effe niet, kan iemand uitlegge?

18-04-2004, 14:09

Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
wat hadden ze dan aan? k snap het effe niet, kan iemand uitlegge?
Mouwloze shirtjes

18-04-2004, 14:24

Citaat:
Origineel gepost door maroc1984
Mouwloze shirtjes
dat was bij de wk in Japan en nu hadden ze een soort pak aan een stuk dacht ik

18-04-2004, 14:36
Ze hadden een soort pak aan dat aanelkaar zat ofzo volgensmij

En het zat gewoon strak Dus Niet Een Los Shirt met een broekje d'r onde

Pagina's : [1] 2