Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft zijn vriendin geslagen



01-05-2009, 02:45
Ik vraag me af: wie van jullie heeft zijn vriendin wel eens geslagen?
Waarom slaan jullie?
Heb je spijt?

Wie is er wel eens in een relatie geslagen?
Waarom pikken jullie dat?

Ik kan me niet voorstellen dat ik me vriendin of vrouw zou slaan. Ik vind dat samen met vreemd gaan en liegen het ergste wat er in een relatie kan gebeuren!!!

01-05-2009, 03:40


Slaan doe je uit onmacht, waar onmacht is, is zwakte

01-05-2009, 03:47
Ik zou zoiets nóóit pikken. Vergeef je 't hem, doet ie het de volgende keer weer

01-05-2009, 03:51
dan ben je geen man ..

01-05-2009, 06:27



Citaat door LoCie23:
Ik vraag me af: wie van jullie heeft zijn vriendin wel eens geslagen?
Waarom slaan jullie?
Heb je spijt?

Wie is er wel eens in een relatie geslagen?
Waarom pikken jullie dat?

Ik kan me niet voorstellen dat ik me vriendin of vrouw zou slaan. Ik vind dat samen met vreemd gaan en liegen het ergste wat er in een relatie kan gebeuren!!!



Och niets zo heerlijk, dat warme bloed over je handen, zo een enorm smekend gezicht... en dan zeg je, ik sla je omdat ik van je houdt, dat begrijp je toch wel, het is ook je eigen schuld, je had moeten luisteren.

Zo nu in deze wereld
Slaan is redelijk onacceptabel, een keer kan je dat vergeven, tweede keer raadt ik toch aan om van die persoon weg te gaan. Want hoe langer je bij die persoon blijft hoe moeilijker het word om weg te gaan.

01-05-2009, 09:11
Je kunt iemand meer raken met woorden, dan dat je gaat slaan!..

dus, handjes thuis houden

01-05-2009, 11:07

Citaat door Ikke_benne_Ik:
Ik zou zoiets nóóit pikken. Vergeef je 't hem, doet ie het de volgende keer weer


ZEG NOOIT NOOIT , je bent nog jong.
w8 maar wanneer je man je slaagt , je gaat huilen bij je mama maar je gaat nog geen actie ondernemen omdat je hoopt dat alles goed komt.

01-05-2009, 11:12

Citaat door Ikke_benne_Ik:
Ik zou zoiets nóóit pikken. Vergeef je 't hem, doet ie het de volgende keer weer
bla bla, dat hoor ik vaak zeggen. als het gebeurd he, dan gaan ze huilen niet omdat ze klappen hebben gekregen, maar huilen omdat ze zich slecht voelen om het feit dat hun vriendje/man boos hebben gemaakt. Ik kan zulke wijven (sorry voor me taalgebruik) neerschieten

01-05-2009, 11:13

Citaat door LoCie23:
Ik vraag me af: wie van jullie heeft zijn vriendin wel eens geslagen?
Waarom slaan jullie?
Heb je spijt?

Wie is er wel eens in een relatie geslagen?
Waarom pikken jullie dat?

Ik kan me niet voorstellen dat ik me vriendin of vrouw zou slaan. Ik vind dat samen met vreemd gaan en liegen het ergste wat er in een relatie kan gebeuren!!!

af en toe een pak rammel geven om te laten zien dat je van ze houdt


ze houden ervan

01-05-2009, 11:22

Citaat door Sweet-Suger:
Ik ben in totaal 3 keer aangeraakt door mijn exman

De eerste keer was ik zo in shock en hij ook dat ik later de slappelach kreeg SUPER DOM

De tweede keer werd k zo kwaad dat ik begon te vechten en de auto uitstapte in een buurt waar ik niks en niemand ken en uiteindelijk richting de snel weg liep. En hem daar weer zag en hij me de auto in trok en heb 2 dagen niet met hem gesproken

De Derde keer was tijdens een woordwisseling toen heeft hij me aangeraakt
sinds toen was ik zo afgeknapt ben nog 6 weken bij hem gebleven maar er isiets stuk gegaan en dat komt nooit meer goed
aaah wat erg! Sterkte. Probleem is als hij eenmaal jou geslagen heeft, weet je hoe de man is. Eigenlijk zou iedereen gelijk afstand moeten nemen.

Behalve sommige vrouwen zijn hun leven al mishandeld door hun vader en moeder, dus die zijn het gewend, die vinden het een onderdeel van de liefde. In ieder geval heel veel sterkte

01-05-2009, 11:23
Neem een kijkje op de forum De wereld van de marokkaanse vrouw, genoeg die hun verhaaltjes plaatsen,omdat ze pas na hun huwelijk erachter kwamen wat voor een klootzak hij wel niet is.

Jammer.

01-05-2009, 11:28
Dats echt zo n afknapper!!!

01-05-2009, 11:35



Citaat door moechenkoeken:
Dats echt zo n afknapper!!!



Da's nog te zacht uitgedrukt!