Bekijk volle/desktop versie : dames voor mijn moeten jullie wel vrezen!!



Pagina's : [1] 2 3

17-04-2004, 00:29
Ik ken wel 6 meisjes die voor mijn steeds achter de schouders om moeten kijken, ze zijn altijd en overal doodsbang voor mijn! Want ze weten ik kom met een vergelding, ik kan zomaar opduiken. Met mijn valt niet te spotten, ik vergeet niks, ik onthou alles! Ik weet al jullie dames vrezen niet jullie ouders of jullie broers maar voor mijn moeten jullie wel, want ik doe jullie broekplassen!!

17-04-2004, 00:33


schiet jezelf neer man blahoofdje jou schop ik omver :auw2: bimbo ik zou steeds achter me schouders kijken om even na te checken of je toch wel zo lomp bent

17-04-2004, 00:35

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik ken wel 6 meisjes die voor mijn steeds achter de schouders om moeten kijken, ze zijn altijd en overal doodsbang voor mijn! Want ze weten ik kom met een vergelding, ik kan zomaar opduiken. Met mijn valt niet te spotten, ik vergeet niks, ik onthou alles! Ik weet al jullie dames vrezen niet jullie ouders of jullie broers maar voor mijn moeten jullie wel, want ik doe jullie broekplassen!!
hoe lang ben je ?


17-04-2004, 00:37
Ik vrees Allah swt

17-04-2004, 00:37



Citaat:
Origineel gepost door Elhoub_girl
schiet jezelf neer man blahoofdje jou schop ik omver :auw2: bimbo ik zou steeds achter me schouders kijken om even na te checken of je toch wel zo lomp bent
Tazz, jij mag jezelf bij dat rijtje van 6 aanschuiven, als ik je pak op straat ik trek jou van je kleren af en ik geef jou open en bloot aan de straat!

17-04-2004, 00:37
even lang als die jonge die met ze bil staat te schudde jah

17-04-2004, 00:38
nee dat vind ik niet zo'n goed idee... laten we het andersom doen.. dat als ik jou zie dat ik al die praatjes uit je mond snoer okay?

17-04-2004, 00:40

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is
hoe lang ben je ?

Het is niet belangrijk voor de dames hoe lang ik ben, het gaat hun om het geen wat ik elke dag met mijn meesleep haha jij weet wel wat het is!!

17-04-2004, 00:40
da is echte zever
sorry maar ik ben voor nimand bang
alleen allah

17-04-2004, 00:42

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Het is niet belangrijk voor de dames hoe lang ik ben, het gaat hun om het geen wat ik elke dag met mijn meesleep haha jij weet wel wat het is!!
je bent echt ni grappig hoor alleen zielig

17-04-2004, 00:42

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Het is niet belangrijk voor de dames hoe lang ik ben, het gaat hun om het geen wat ik elke dag met mijn meesleep haha jij weet wel wat het is!!
oke maar je begrijpt dat ze niet in hun broek gaan plassen
voor een ventje van een meter en half ;
die neger waar sommige mee lopen die steken dan halve meter boven
je uit

17-04-2004, 00:42

Citaat:
Origineel gepost door Elhoub_girl
nee dat vind ik niet zo'n goed idee... laten we het andersom doen.. dat als ik jou zie dat ik al die praatjes uit je mond snoer okay?
haha ik zie jou dat niet lukken of je moet een geweldige kracht uit stralen wat mijn woorden weg doet nemen of je geeft ne die hap waardoor ik even schrik en een stil moment valt!! Zeg het maar?

17-04-2004, 00:43



Citaat:
Origineel gepost door amira_roosje
je bent echt ni grappig hoor alleen zielig
Zielig ben jij zonder pik.

17-04-2004, 00:44
iemand denkt hier echt dat ie samen 1 is geworden met ben afleck of beckhem.. wat je ook doet je blijft je blijft om uit te kotsen :melk:

17-04-2004, 00:45
praatjes maker poeper maker haha zo nep

Pagina's : [1] 2 3