Bekijk volle/desktop versie : AEsENAL vS. leedS UTD..

16-04-2004, 22:29
5-0 Voor Arsenal

Wejooo Henry Is DodELijk...

16-04-2004, 23:09

Hij heeft gewoon 4x gescoord

17-04-2004, 00:42
haha die man is gewoon jah kweet echt niet...
gewoon een monster
ik houd echt van zijn style!!
gewoon een KILLER!!!
dats nou echt een spits!

17-04-2004, 12:34
LONDEN (ANP) - Arsenal heeft zijn leidende positie in de Premier League versterkt. De Londense club, liever gezegd de Franse spits Thierry Henry, overdonderde Leeds United vrijdagavond met 5-0. Het landskampioenschap is nu, met tien punten voorsprong op Chelsea, nog een kwestie van tijd.

Robert Pires opende de score al na zes minuten. Daarna brandde zijn landgenoot Henry los met twee treffers voor rust en twee erna. Hij bracht met deze productie zijn seizoenstotaal op 29, elf doelpunten meer dan Ruud van Nistelrooij. Dennis Bergkamp voerde de gehele wedstrijd mede de regie bij Arsenal.

Van mij mag hij echt europees topscorer worden van het jaar en de gouden schoen in ontvangst nemen. Ik gun het hem echt

17-04-2004, 13:33

Zoooo 4x gescoord

17-04-2004, 13:58
VOlgenS Mij Is hij De BEste Voetballer van De WerelD..

17-04-2004, 16:42

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Tamazigt
VOlgenS Mij Is hij De BEste Voetballer van De WerelD..
hahahhaa ja vorige week ook al 3 x gescoord in een wedstrijd, hij staat nu op 29 doelpunten in de premier league, jaja dat is mijn schatje he
maar ja was wel lachen die wedstrijd, maar zag je hoe hij het veld afliep, hij was kapot hij kon niet eens lopen meskien!!maar is zeker de beste voetballer maar wel na zidane, maar die 2 kan je niet met elkaar vergelijken. maar thierry is zeker de beste spits van de wereld. Zidane kan je gewoon overal inzetten. maar damn 4 keer in een wedstrijd scoren
maar henry is dodelijk, hoe hij scoort zo simpel zo soepel en hij rent ze er allemaal uit. wisten jullie dat als henry geen voetballer geworden was, dat hij atletiek had gedaan(hardrennen) hij is super snel, fast and the furious is hij
okey genoeg gepraat over hem

17-04-2004, 18:38
Ik heb Die wedstrijD Ook GeZien..DanmmZ...Hij Is SneL...

17-04-2004, 18:44

Citaat:
Origineel gepost door luisvuitton
hahahhaa ja vorige week ook al 3 x gescoord in een wedstrijd, hij staat nu op 29 doelpunten in de premier league, jaja dat is mijn schatje he
maar ja was wel lachen die wedstrijd, maar zag je hoe hij het veld afliep, hij was kapot hij kon niet eens lopen meskien!!maar is zeker de beste voetballer maar wel na zidane, maar die 2 kan je niet met elkaar vergelijken. maar thierry is zeker de beste spits van de wereld. Zidane kan je gewoon overal inzetten. maar damn 4 keer in een wedstrijd scoren
maar henry is dodelijk, hoe hij scoort zo simpel zo soepel en hij rent ze er allemaal uit. wisten jullie dat als henry geen voetballer geworden was, dat hij atletiek had gedaan(hardrennen) hij is super snel, fast and the furious is hij
okey genoeg gepraat over hem

hij is niks als iemand anders had het gezegt was ik mee eens maar als jij dat bent is iets anders

17-04-2004, 18:56

Citaat:
Origineel gepost door farkous
hij is niks als iemand anders had het gezegt was ik mee eens maar als jij dat bent is iets anders
Nu in normaal nederlands Farkous, want ik begrijp hier echt geen bal van, net zoals je voor Wydad bent.

Groetjes van Raja Fan

17-04-2004, 19:03

Citaat:
Origineel gepost door Kneusje
Nu in normaal nederlands Farkous, want ik begrijp hier echt geen bal van, net zoals je voor Wydad bent.

Groetjes van Raja Fan
sorry maar wat is een rajafan eigenlijk is dat een soort muziek

17-04-2004, 21:58

Citaat:
Origineel gepost door Kneusje

Groetjes van Raja Fan
hahahhaa nee dat is iets tussen farkous en mij. maar farkous no comment hahahaha die 4 goals zeggen al genoeg, :
maar farkous?stalk je mij ofzo????

18-04-2004, 02:25

haha ooh faia

18-04-2004, 10:36

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Tamazigt
Ik heb Die wedstrijD Ook GeZien..DanmmZ...Hij Is SneL...
Ik Heb Die Wedstrijd Niet gezien....Maar als ik jullie zo hoor praten...Lijkt ie me wel goed