Bekijk volle/desktop versie : Voor alh7hamdoelilah die zojuist haar topic heeft verwijdert



30-04-2009, 15:09
Salaam alaikoum zuster,

Weet dat hij niet weg is maar dat hij zich verkeerd in een andere fase.
Zo kent iedere persoon de volgende vier verblijfplaatsen:
1. De schoot van zijn moeder;
2. dit wereldse leven;
3. al-Barzagh (tijd tussen het sterven en het opnieuw opgewekt worden);
4. de Laatste Dag.

Dus wees niet verdrietig zuster, ipv kun je beter doeas voor je vader verrichten ik denk dat hij daar meer aan heeft dan dat zijn dochter haar dagen aan haar neus voorbij laat gaan door te snikken, waardoor je misschien wel in een depressie terecht kan komen....

Ooit zal je je vader weer bij je hebben InschAllah!!

30-04-2009, 15:20


Vondt het ook al vreemd dat haar topic is verwijderd
ben benieuwd waarom

MOge Allaah jou vader genade met hem hebben en hem doen behoren met de saliheen.

30-04-2009, 15:23
Jah, want volgens mij had de meid het echt moeilijk!!

30-04-2009, 15:24
las wel heel snel haar reactie maar daarna niet dus...het zal wel wat zijn.
hoop dat het niet te maken heeft met leden die weer wat doms hebben gezegd...

30-04-2009, 15:28


Jah dat zou het wel zijn, en in haar toestand is ze natuurlijk sowieso al heel prikkelbaar!!

30-04-2009, 15:29
Kan me zeer voorstellen

30-04-2009, 15:33
Weet niet of de zuster dit gaat lezen, hope somebody forward it:

Zuster, dit is een proef, een hele zware proef die Allah op je gesteld heeft. En Allah zal u hiervoor belonen. Neem de tijd om de pijn te laten zinken, neem de tijd om je tranen te verliezen, maar doe dit niet te lang, want Allah heeft ieder mens zijn tijd gegeven. Denk aan dit, elke persoon is 2amana van Allah, en die gaat ook uiteindelijk terug naar Allah.

Zuster, toon berouw, want zoals u ziet, iedereen maakt fouten en de dood ligt dichtbij onze voeten. Wees sterk en zelfverzekerd en bewijs je zelf door nog meer te geloven. Laat iedereen zien dat je Allah's bevel accepteert en streef naar een goede einde inshallah.

En vergeet niet, alles wat je nu tegen de dode beweert zeggen de engelen "ameen" dus doe alleen goede doe3a inshallah en moge u en je vader in de paradijs weer ontmoeten.

Moge Allah u belonen en nog gecondoleert.

Walsalaam 3aleikom wra7matollahi wabarakatoh.

Respect to be respected,
Gi-No