Bekijk volle/desktop versie : samira said_yoam wara yoam



05-11-2002, 22:08
hahaha als ik even iets niet kan vinden en de aandacht wil open ik gewoon weer een topic dat gaat sneller.
ik ben dringend op zoek naar de tekst van samira said
desnoods alleen het refrijntje.....ik ben helemaal verliefd op dit liedje en ik wil hem kunnen meezingen.....weten jullie ook wat het betekent wat ze zingt......het enige wat ik eruit begrijp is....liefde dag na dag ofzo en dat ze over hem droomt en ze ogen ziet zoiets niet lachen als ik het fout heb ik doe me best

en toevallig zoek ik nog een egyptisch liedje van een mannelijke zanger........ik weet niet zeker amr diab,mustafa amar of ihab toufik.......iets in die richting
en het liedje gaat een beetje zo (oortjes dicht)
ya taalah taalah taalah alallaala
iedergeval die man roept die vrouw herhaldelijk op een verliefde toon dat ze moet komen

nou alvast bedankt poepies

allemaal succes met vasten

05-11-2002, 22:09


ik ben nog steeds aan het zoeken...

05-11-2002, 22:10
hahaha gelukkig lieve schat.....
want ik weet nu hoe je eruit ziet...en je weet het he zoek ik je gewoon op hahahahahahahhahaa ook als je hem gevonden heb dus hmmmmmz hihi

05-11-2002, 22:12
ooooow zie je zo snel hahaha
nog niet eens 2sec die topic geopend whahaha
nou dankjewel schat......
weet je ook dat andere liedje die ik bedoel
kan ik die misschien wel downloaden bij kazaa dat zou mooi zijn en dan vraag ik die tekst ook..........
nou schatjes allemaal oren dicht ramen dicht
ik ga dansen zingen helemaal uit me dakkie (nu het nog kan)hihi

06-11-2002, 00:56


Hoi meid mokaltum,

waar heb jij die songtekst op zijn engels vandaan als ik vragen mag want ik zoek ook songteksten van een paar nummers

alvast bedankt meid

liefs tharifith

06-11-2002, 15:18
oooow shit dan ben ik wel gestraft want ik doe niks anders de hele dag dan naar liefdesliedjes luisteren.....oopssss

06-11-2002, 15:31
waar ik altijd naar luister tijdens de rammadan en als ik naar bed ga is
majmouate adwae fes
dat is meer godsdienstig gerigt en heeft een hele mooie ritme
een beetje dat egyptische
maar het zijn geen liefdes liedjes
het is heel ERG MOOI

06-11-2002, 16:56
salllaaammm

ik weet dat ik goed ben

het is leuk om te horen

07-11-2002, 14:44
hahahahhaha

07-11-2002, 16:16
ahlan sherine...
Even over dat liedje waar je zo gek op bent...
Ta3ala ta3ala ta3ala...
Ya habiba l 3omr Ta3ala...
Istanna..Hawa may giiiisch...wa da hali l hawa wa da hali

Zoiets ongeveer???
Sounds like Amr Diab is in tha house...
Dat is nog van de tijd dat hij mooie liedjes maakte.Ken je Ya omreena van hem? Die is echt mooi ook.

Maareh...ik ben aan het afkicken van de muziek....Ik was helemaal verslaafd aan alle sharqi Hits.MAar sinds ik gehoord heb dat het Haram is probeer ik het te minderen.In de ramadan liever helemaal niet.
Ik heb nu de anasheed ontdekt! PRACHTIG!!!


La illaha illa Lah, Allah Allah mouwlana
Mohammed rasoulalah...3aleihi salatoe lah

07-11-2002, 19:46
JAAAA DIE ZOEK IK......MAAR IK KAN HEM NIET VINDEN OP KAZAA.WEET JIJ TOEVALLIG HOE EN WAT?????
AMR DIAB AL ZE LIEDJES HEBBEN WAT

EGYPTISCH HE
HWUAHAHAHAH

08-11-2002, 13:46
Believe me...hij heeft zijn beste tijd al gehad...Ik was echt een vervent fan van hem maar als je zijn laatste album hoort...hij heeft een remix gemaakt van een aantal hele mooie liedjes maar het wordt allemaal te westers...(bv die van :"mabalesh tit kelam fil madi...il madi da kan koulou girah.... helemaal verpest door die beat!)
Ik kan je helaas niet verder helpen...Misschien als je naar een muziekzaak gaat en daar naar zijn oude albums vraagt kunnen ze je vast wel aan dat lied helpen...
succes ermee!

08-11-2002, 22:39


dankjewel !!!!!!!

08-11-2002, 22:40
wie zoek je?

ik heb alles

ik vind alles

maar doe ik alles