Bekijk volle/desktop versie : Geen Catering, Wat Dan Wel???



Pagina's : [1] 2

30-04-2009, 00:03
Eind dit jaar ga ik trouwen incha allah..
Zelf hou ik niet zo van bruiloften alleen je raad het al wel
onze ouders willen het super graag. Daarom gaan we toch een bruiloft doen op de standaard manier.

Alleen is het zo dat ik de kosten wil beperken. Zoals jullie weten zit het meeste in de catering, daarom wil ik geen catering nemen maar het op een andere manier doen (wel uitbesteden) kokkin of bestellen...
Ik weet zelf niet hoe dat precies werkt zouden jullie mij daarin wat tips kunnen geven??
hoe ik dat het beste kan aanpakken, voor degene die ook geen catering hebben genomen maar op een andere manier wat waren dekosten daarvan?

Dank julllie wel alvast

30-04-2009, 00:06


Hoi meid

je kan serveersters/serveerders nemen
meestal halen mensen eten bij een faran of bij een kokkin
en dan huren ze ook nog decoratie dan kom je toch iets goedkoper uit dan wanneer je een catering neemt

Mvg,

Serveersters Elwardat

30-04-2009, 00:21
wat is iets goedkoper? is dat dan wel de moeite waard of kan jebeter een catering nemen?

30-04-2009, 00:24

Citaat door superme:
wat is iets goedkoper? is dat dan wel de moeite waard of kan jebeter een catering nemen?



zelf vind ik catering wat duurder maar catering is wel makkelijk dan heb je alles in 1 je hebt ook goedkopere caterings die goed zijn

30-04-2009, 00:29


je komt echt stukken goedkoper uit dan bij een catering , als je een kokkin of eten bij een bakker haalt ,serveersters en decoratie doet.

het scheelt soms duizende euro's dat ligt aan de aantal mensen die je hebt.

je kan al voor €100 per tafel aan eten en decoratie kwijt zijn.

je kan het altijd zo goedkoop maken als je zelf wilt

30-04-2009, 00:30

Citaat door robedemariage:
je komt echt stukken goedkoper uit dan bij een catering , als je een kokkin of eten bij een bakker haalt ,serveersters en decoratie doet.

het scheelt soms duizende euro's dat ligt aan de aantal mensen die je hebt.

je kan al voor €100 per tafel aan eten en decoratie kwijt zijn.

je kan het altijd zo goedkoop maken als je zelf wilt



Goed gezegd meid

30-04-2009, 00:33

Citaat door serveerelwardat:
Goed gezegd meid

bedankt meid , het is de waarheid.

je weet ook zeker dat het eten vers is omdat je alles zelf koopt en voorbereidt of laat voor bereiden onder toeziend oog, tegenwoordig heb je ook decoratie teams die met serveersters werken dus dan is het of je maar met een team te maken hebt.

30-04-2009, 00:35

Citaat door robedemariage:
bedankt meid , het is de waarheid.

je weet ook zeker dat het eten vers is omdat je alles zelf koopt en voorbereidt of laat voor bereiden onder toeziend oog, tegenwoordig heb je ook decoratie teams die met serveersters werken dus dan is het of je maar met een team te maken hebt.



het is zeker de waarheid maar tegenwoordig is alles moeilijk te vinden vind ik kwa kokkinen, welke maak jij mee, ik maak vaak mee dat ze uit een faran halen

30-04-2009, 00:39
Salaam Alaikoem,

Ik heb je bericht en je reacties gelezen, maar ik ga binnenkort ook Inshaallah trouwen en ik heb ook een catering.
het is een hele goede catering en niet echt heel erg duur maar hun doen wel alles wat je wil. ik heb 1 bruiloft meegemaakt van hun maar echt hun zijn super. ook omdat ze net begonnen zijn. zijn ze ook wat goedkoper dan de andere.
als je zelf berekend en tafel met decoratie. eten bestellen of zelf maken enzo enzo enzo.

als je dat allemaal berekend kom je wellicht duurder uit en meer zorgen dan dat je iemand alles laat doen.

want ik wou ook eerst gewone bruiloft en ook niet met poes pas er aan maja zelfde bij ook familie onze ouders willen gewoon een feest feest.
maar ik had toen ook 2 kokins gevonden en ik vroeg zo van ja hoeveel gat het kosten enzo. nou toen zij mevrouw voor twee dagen 5000. nou toen ik dat horde viel ik bijna achterover . nu heb ik een catering voor 2 dagen dus Henna en Trouwfeest. voor 4500 met alles erop en eraan iedereen voor mijn ouders hoeven veder niets meer te regelen. ik weet niet ben je veder met alles klaar of?? heb je nog een aantal dingen nodig.

hoor het graag als ik je kan helpen.

30-04-2009, 00:51

Citaat door serveerelwardat:
het is zeker de waarheid maar tegenwoordig is alles moeilijk te vinden vind ik kwa kokkinen, welke maak jij mee, ik maak vaak mee dat ze uit een faran halen


ik heb verschillende meegemaakt , namen onthoud ik echt niet

van lfaran nemen mensen ook vaak of ze bereiden het eten gewoon zelf voor.

het is tegenwoordig echt moeilijk wie je moet nemen, je blijft altijd bang of je wel de juiste keuze maakt.

30-04-2009, 00:52

Citaat door robedemariage:
ik heb verschillende meegemaakt , namen onthoud ik echt niet

van lfaran nemen mensen ook vaak of ze bereiden het eten gewoon zelf voor.

het is tegenwoordig echt moeilijk wie je moet nemen, je blijft altijd bang of je wel de juiste keuze maakt.



ja daarom is faran dan het beste om eten te halen denk ik kwa eten is het idd moeilijk wie een goede kokkin is

30-04-2009, 13:53

Citaat door Faticha1986:
Salaam Alaikoem,

Ik heb je bericht en je reacties gelezen, maar ik ga binnenkort ook Inshaallah trouwen en ik heb ook een catering.
het is een hele goede catering en niet echt heel erg duur maar hun doen wel alles wat je wil. ik heb 1 bruiloft meegemaakt van hun maar echt hun zijn super. ook omdat ze net begonnen zijn. zijn ze ook wat goedkoper dan de andere.
als je zelf berekend en tafel met decoratie. eten bestellen of zelf maken enzo enzo enzo.

als je dat allemaal berekend kom je wellicht duurder uit en meer zorgen dan dat je iemand alles laat doen.

want ik wou ook eerst gewone bruiloft en ook niet met poes pas er aan maja zelfde bij ook familie onze ouders willen gewoon een feest feest.
maar ik had toen ook 2 kokins gevonden en ik vroeg zo van ja hoeveel gat het kosten enzo. nou toen zij mevrouw voor twee dagen 5000. nou toen ik dat horde viel ik bijna achterover . nu heb ik een catering voor 2 dagen dus Henna en Trouwfeest. voor 4500 met alles erop en eraan iedereen voor mijn ouders hoeven veder niets meer te regelen. ik weet niet ben je veder met alles klaar of?? heb je nog een aantal dingen nodig.

hoor het graag als ik je kan helpen.




Welke catering heb jij dan?
Ik heb alleen nodig voor de dag van de bruiloft zelf.. ik heb dan ongeveer 300gasten..
hoeveel gasten heb jij als ik vragen mag, je menu en wat betaal je daar voor? je mag t me ook pmen als je t niet in de topic wil plaatsen dank u

30-04-2009, 13:55


Dank jullie wel allemaal voor de reacties! ben er erg blij mee!


Als mensen bij een faran bestellen. Moet je dan zelf al het eten kopen of doen zij dat voor je en moet je het zelf komen ophalen? en uiteraard moet het weer opgewarmd worden in de zaal anders krijgen de gasten koud eten? Ik heb daar totaal geen ervaring mee!

30-04-2009, 20:37
he meid kijk als je geen catering wilt nemen kan je kijken bij een goeie decorateur nemen die ook alle serviezen heeft zodat je niet onnodig nog eens alles moet kopen zoals kopjes en theeglazen en taws borden of plastic bekers enzo moet kopen dat is voor veel mensen een probleem en willen toch servies vandaar de advies een decorateur die alles heeft en tegenwoordig heb je ook een hele team van bediening die je kan krijgen van een decorateur als je wilt en je kijkt naar een goedkope en neemt alles zowel de bediening en de decoratie bij 1 persoon dan llijkt het net of je een catering hebt genomen dat is weer een voordeel voor jou

kokkinnen zat die lekkere eten hebben en die ook in vele zalen gewoon kunnen koken
en als je bij een faran alles laat bezorgen en je hebt een goeie team van bediening en een goeie communicatie dan weten die ook wel hoe laat de mensen moeten eten en dan word alles warm opgediend meid
als je vragen hebt verder dan kan ik je daar ook wel bij helpen of als je tips nodig hebt ook

liefs youssra

30-04-2009, 21:17
http://www.mijnalbum.nl/Album=OQBPSKVW‏‏
wij kunnen de zaal decoreren,serveren en alles meenemen zodat jij niets van huis hoeft mee te nemen.

mvg,
naima
elamar
0653484679

Pagina's : [1] 2