Bekijk volle/desktop versie : Bestaat er zoiets geniaals...



Pagina's : [1] 2

29-04-2009, 17:34
waardoor je voor elke bidtijd een smsje of zoiets dergelijks krijgt, zodat je herinnert wordt wanneer je moet bidden.. Ik heb zoiets namelijk echt nodig ik ben altijd te laat of juist te vroeg

29-04-2009, 18:11


Kijk elke avond voordat je gaat slapen op de kalender en noteer de 5 tijdstippen dat je moet bidden. Stel daarna je eerste alarm in voor fadjr, stel je 2e alarm in voor dohr, 3e alarm voor al-asr en ga zo door. Zou fijn zijn als jouw telefoon 5 alarmfuncties heeft. Die van mij is ideaal daarvoor.

29-04-2009, 18:23
Selam alaykoem
http://www.islamicfinder.org/sms/index.php
ik ken die site zelf wel die is goed. Maar over het sms gedeelte weet ik niet of het werkt en of goed is.

29-04-2009, 18:54
assalamoe alaikoem warahmatoellaah,

Ik wil je best wel 5 keer per dag een sms sturen bi idnillaah

29-04-2009, 19:11


Zou erg handig zijn ja!

29-04-2009, 19:12

Citaat door Moslim5314:
Selam alaykoem
http://www.islamicfinder.org/sms/index.php
ik ken die site zelf wel die is goed. Maar over het sms gedeelte weet ik niet of het werkt en of goed is.



Ik heb via de site, adaan voor op me pc gedownload..
Maar de tijden kloppen niet.. Weet jij misschien hoe ik de tijden kan veranderen?

29-04-2009, 19:51

Citaat door al7amdoulillaah:
assalamoe alaikoem warahmatoellaah,

Ik wil je best wel 5 keer per dag een sms sturen bi idnillaah


Djazaka Allah oe Gairan
Maar dat kan ik je niet aan doen, om me elke keer een sms te sturen

29-04-2009, 19:51
Je moet aanklikken welke reken methode je wil dat er gebruikt word. En dat veranderen. Een zekere afwijking in de tijden zal je altijd houden bij verschillende sites/moskeeen.

29-04-2009, 19:53

Citaat door Moslim5314:
Selam alaykoem
http://www.islamicfinder.org/sms/index.php
ik ken die site zelf wel die is goed. Maar over het sms gedeelte weet ik niet of het werkt en of goed is.


dankjewel! Ik heb 'm meteen gedownload. Nu even wachten tot maghrib, en kijken hoe het werkt

29-04-2009, 19:54

Citaat door Besbousa:
Djazaka Allah oe Gairan
Maar dat kan ik je niet aan doen, om me elke keer een sms te sturen


wa iyaaki, hehe
Geen probleem hoor. Ik heb liever dat ik mijn smsjes 'verspil' op de weg van Allaah, dan dat ik er onnodig gebruik van maak.

29-04-2009, 20:04

Citaat door al7amdoulillaah:
assalamoe alaikoem warahmatoellaah,

Ik wil je best wel 5 keer per dag een sms sturen bi idnillaah


Wat een lieve aanbod, zeg.

29-04-2009, 20:05

Citaat door Moslim5314:
Je moet aanklikken welke reken methode je wil dat er gebruikt word. En dat veranderen. Een zekere afwijking in de tijden zal je altijd houden bij verschillende sites/moskeeen.



Djazakka allahoe gairan aghi, het is me al gelukt!

29-04-2009, 20:09


Er bestaan ook horloge's die bij elk gebed gaan piepen. Ik weet dat ze er zijn voor de mannen maar voor de vrouwen weet ik het niet zeker.

29-04-2009, 20:17

Citaat door Experience:
Er bestaan ook horloge's die bij elk gebed gaan piepen. Ik weet dat ze er zijn voor de mannen maar voor de vrouwen weet ik het niet zeker.

ja ik heb een beetje gegoogled, en ik zie alleen maar van die grote koelkasten enzo voor om je pols..

29-04-2009, 20:19

Citaat door Besbousa:
ja ik heb een beetje gegoogled, en ik zie alleen maar van die grote koelkasten enzo voor om je pols..

Haha, jammer. Misschien kan je het in je mobieltje instellen.

Pagina's : [1] 2