Bekijk volle/desktop versie : Juridisch medewerkster openbaar bestuur!



29-04-2009, 11:50
meiden/jongens help me out wie kan mij wat info geven over juridisch medewerkster openbaar bestuur het lijkt mij een leuke opleiding en ben ook van plan om de opleiding te volgen insha'Allah alleen wil ik wat meer info over deze opleiding.... zijn er meiden of jongens die deze opleiding doen...en die mij wat info kunnen geven...

over wat je precies doet en wat je nodig moet hebben op die opleiding te kunnen volgen en of het ook echt een leuke beroep is...en wat verdien je ongeveer..


hoop dat er wat mensen zijn die mij kunnen helpen.


alvast bedanktt!!

29-04-2009, 12:28


hey hey

Ik heb die opleiding ook gedaan en eerlijk gezegd is het best een saaie opleiding maar je kan er later wel veel mee... en als je niet van rekenen houd dan wordt dit wel moeilijk..

Veel succes xje

29-04-2009, 16:38

Citaat door Soehaila23:
hey hey

Ik heb die opleiding ook gedaan en eerlijk gezegd is het best een saaie opleiding maar je kan er later wel veel mee... en als je niet van rekenen houd dan wordt dit wel moeilijk..

Veel succes xje



dankjewel meidd...


kifach rekenen heeft er toch niets mee te maken????
teminste dat heb ik gehoord enige wat je leert zijn wetten en regels etc.....toch??? rekenen heb ik helemaal niets over gehoord met juridisch openbaar bestuur?


ik hou totaaaaaaall niet van rekenen! haha