Bekijk volle/desktop versie : - Schijn bedriegt.*



28-04-2009, 21:05

Schijn bedriegt.[/FONT][/SIZE]







[SIZE="2"]
[FONT="Calibri"]Daar zat ik dan, op een troon samen met mijn aanstaande. Ik keek hem aan, en bewonderde zijn schoonheid. Zijn schoonheid die ik verachte. Ik werd misselijk van hem, en wou nu zo snel mogelijk wegrennen. Maar ik moest, ik moest van mijn ouders met hem trouwen. Hij zou mij gelukkig maken, fluisterde mijn moeder me telkens in mijn oor. Hoe bedoel je gelukkig maken, zonder van elkaar te houden. Toen ik hem daarop aansprak, zei hij nonchalant ‘Net of ik met jou wil trouwen.’ Het raakte me, want wie wil nou niet met mij trouwen? Ik keek rond in onze o, zo grote zaal, en zag Ouassim. Ik voelde de kriebeltjes in mijn buik, en schonk hem een verlegen glimlach. Hij glimlachte terug, en schonk me een knipoog. Een knipoog ter bevestiging dat alles goed komt. Dat we snel weer bij elkaar zouden zijn, net als voorheen. Ik keek weer op naar Redouan, en zag dat hij het had gezien. Hij kwam dichterbij, en fluisterde: ‘Leuk hè, flirten op je eigen bruiloft met een getrouwde man?’ Ik keek hem verleidelijk aan, en antwoordde: ‘Hartstikke leuk, het geeft me een kick schatje.’ Hij keek me minachtig aan, en ging weer goed zitten. Ik pakte zijn hand vast, en verstrengelde mijn vingers in de zijne. Hij kneep er zachtjes in, en bracht een kus op mijn hand. Ik keek hem lief aan, en zag zijn duivelse blik. Wat hield ik hiervan, van die uitdagingen. Ik ga er graag op in, en zag dat de negeffa kwam, ze kwam om me weer mooi te maken. Maar voor wie? Voor Redouan? Redouan gaat me zo zien, zonder al deze rotzooi die ik aan heb. Wat haat ik die Marokkaanse tradities, en liet me meesleuren. Ik bekeek mezelf in de spiegel, en zag Redouan achter me komen staan. Hij sloeg zijn handen om mijn heupen, en bekeek me via de spiegel. ‘Als ik jou zo zou zien Aya, zou ik denken… Dit is echt een schoonheid, echt een bent ’n ness. Maar helaas, als je begint te praten komt er niets anders in mijn hoofd dan… Zij, zij is een vies teringwijf die me verdomd geil krijgt.’ Mijn lippen krulde in een glimlach, en ik ging met mijn hand over zijn wang. Hij genoot ervan, en sloot zijn ogen. Ik draaide me naar hem om, en hij opende zijn ogen die me doorboorde. Ik voelde zijn intense blik, ik gaf hem een tedere kus op zijn lippen en antwoordde: ‘Wat ben ik blij dat ik die vieze teringwijf ben in jou ogen. Want ik doe niets liever dan mannen geil krijgen.’ Hij glimlachte, en vervolgde mijn tedere kus, die opliep naar een hartstochtelijke zoen. De negeffa kwam binnen, en gilde het bijna uit. ‘Ehya Aya! Je make-up, straks mogen jullie alleen maar aan elkaar zitten, maar nu niet. Saf Redouan, eruit nu!’ Ik lachte naar Nadia, Nadia is een goede vriendin van mij, en liet Redouan los. Hij keek me ondeugend aan, en tikte mijn kont.
Daar zaten we weer, al onze acteerwerk kwam weer naar boven. We moesten weer doen alsof we heilig waren, alsof we nu volwassen zijn geworden, en grote stappen naar onze toekomst kunnen nemen. Niet wetend dat Redouan en ik twee grootste verleiders van de wereld zijn. Toevallig hè, dat wij aan elkaar gekoppeld zijn. We hebben elkaar nooit persoonlijk gekend, we hebben alleen van elkaar gehoord. Maar als je ouders achterdochtig worden, nemen ze graag snel actie, voordat de rest van de bevolking erachter komt. Dus vandaar, dat we hier nu zitten. Beide met het idee van ‘Morgen sta ik weer op, en doe mijn ding net alsof gister nooit is gebeurd.’ Ik moest best zuchten bij die idee. Gaat mijn leven er nu zo uitzien? Redouan die het niet erg vind, want hij wou ook niet met mij trouwen. Hij vond me een lekkerding, voor even. En ik hem ook, hij is zo een gladde typje, die ik graag verleid tijdens het trainen. Even oogcontact maken, daarna mijn lichaam een beetje laten zien, door een paar keer langs hem heen te lopen. Daarna komt hij naar mij toe, om te vragen of hij me kan helpen. Ik die, zijn hulp met beide aanneem. En voor we het weten, zitten we in een douche hokje, van elkaar genieten enzo. Maar ik heb mezelf nooit voor het volle honderd procent gegeven, mijn uiterlijk maakt ze al gek genoeg. Al zeg ik het zelf. Ik moest grinniken, en keek Redouan aan. Hij bekeek een meisje die verleidelijk voor ons danste, en zijn lachje sprak boekdeel. Ik zuchtte, en dacht weer aan Ouassim. Die een grote indruk op mij had achtergelaten, half jaartje geleden. Ik was helemaal gek van hem, en meende zelfs van hem te houden. Wat ik alleen nooit hem toegegeven. Ik trok steeds vaker met hem op, hij was ook 1 van mijn prooien. Maar zoals ik al zei, hij liet een indruk bij mij achter. Hij ging niet op mijn verleidingen in, tevergeefs, hij zag me niet eens staan. Tot op een dag, ik mijn wekelijkse boodschappen deed, in een joggingbroek en een lerenjasje. Mijn haar in een snelle paardenstaartje, en een grote zonnebril. Ik zag er kortom, niet uit! Hij stapte op mij af, en heeft me met zijn glimlach doen smelten. Ik voelde me heel erg onzeker, wat ik nooit heb gedaan om mijn uiterlijk. En ik kon opeens niet de juiste woorden vinden. Ik was verdronken in zijn mooie ogen, en voelde me gekleineerd. Toen hij me een briefje in de hand drukte wist ik niet wat mij overkwam. Ik bekeek het, en er stond: ‘Ouassim El Boedari. Persoonlijke trainer.’ Ik bekeek het kaartje, en daarna hem. Ik keek naar mijn buik, en zag dat ie behoorlijk plat was. Zie ik er dan te dik uit? Maar wat ik natuurlijk nog niet doorhad. Wat ik normaal wel gelijk doorheb, is dat hij zo met mij in contact probeerde te komen. Door hem, voelde ik me dagenlang onzeker. En bij zijn verschijning voelde ik dat de grond onder mijn voeten wegzakte. Ik wist me geen houding te geven, en voelde me een stuk misbaksel. Ouassim en ik groeide met de dag steeds meer naar elkaar toe, we waren dagenlang bij elkaar, en hij heeft me nooit met 1 verkeerde vinger aangeraakt. Ik wou hem voor mezelf, maar het kwam er steeds niet van. Hij nam nooit de stap, en ik durfde die ook nooit te nemen. Tot op een dag, we weer samen waren en…
‘Aya, we moeten dansen e dromertje.’ Hoorde ik Redouan zeggen. Ik schrok op, en keek hem dromerig aan. ‘Was je aan het dromen over je gehuwde mannetje?’ Ik knikte, en beet verleidelijk op mijn onderlip. ‘Ik had het niet over mezelf, maar over dat ventje Ouassim.’ Ik lachte zachtjes, en antwoordde: ‘Ik dacht aan jou.’ Hij knikte sarcastisch ‘Wat een eer liefje.’

[COLOR="Sienna"][SIZE="7"]...[/SIZE]



Inhoudsopgave.[/COLOR][/FONT]

[FONT="Calibri"]Number; 1
Number; 2
Number; 3
Number; 4
Number; 5
Number; 6
Number; 7
Number; 8
Number; 9
Number; 10
Number; 11
Number; 12
Number; 13
Number; 14
Number; 15
Number; 16
Number; 17
Number; 18
Number; 19
Number; 20
Number; 21
Number; 22
Number; 23
Number; 24
Number; 25
Number; 26
Number; 27
Number; 28
Number; 29
Number; 30
Number; 31
Number; 32
Number; 33
Number; 34
Number; 35
Number; 36
Number; 37

Zie tweede reactie voor de inhoudsopgave


28-04-2009, 21:12


Number; 38
Number; 39
Number; 40
Number; 41
Number; 42
Number; 43
Number; 44



[CENTER][FONT="Georgia"]Deel 2:[/SIZE][/FONT]


Number; 1
Number; 2
Number; 3
Number; 4
Number; 5
Vervolg op 'Number 5'
Number; 6
Number; 7
Number; 8
Number; 9
Number; 10
Number; 11
Number; 12
Number; 13
Number; 14
Number; 15
Number; 16
Number; 17
Number; 18
[URL="http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=93366522&postcount=982"]Number; 19[/URL]




[/FONT]

[SIZE="7"]...[/SIZE][/CENTER]

[FONT="Calibri"][SIZE="2"]Hij hielp me met opstaan, en we stonden nu akelig dichtbij, dit voelde niet goed. Waarom deden we dit ook alweer? Hij hield zijn ene hand strak om mijn heupen, en zijn andere hand, mijn hand. Ik bewoog houterig mee. En hoopte dat dit snel voorbij ging. Mijn broertje, en zus kwamen zich voegen, en de zijne ook. Ik danste verder met mijn broertje, hij keek me lachend aan. ‘Zo, nu word je een echte vrouw. Niet waar Aya?’ Ik keek hem woest aan ‘Ach sterf!’ Hij lachte gemeen, en zei: ‘Niet meer de h0er uithangen, nu heb je een man voor wie je het mag doen.’ Ik wuifde het weg, en danste nu met mijn zus. ‘Aya wist je nog onze gekke tijden, die zijn nu allemaal verledentijd hè.’ Ik zuchtte, en keek haar ook woest aan. ‘Ik wis deze dag gelijk uit mijn leven ja?!’ Ze lachte: ‘Je moest slim zijn, net als mij. Jij bent dom, jij word verliefd op die mongool.’ Ik glimlachte: ‘Tis wel een lekkere mongool.’ Ze keek me ondeugend aan. ‘O, je bent van plan hem nog te zien enzo.’ Ik knikte, ze lachte gemeen, en keek me nog steeds met die ondeugende blik aan ‘Zo ken ik je weer zusje.’ Ik lachte, en omhelsde haar trots. Ik ben echt blij met zo een zus als haar. Daarna kwam ik weer terecht bij Redouan. Samen liepen we weer terug naar onze tronen die ik hartstikke lelijk vond. Het was zijn zusjes smaak geweest, wat een teven smaak ook. Hij hielp me weer, en keek naar mijn borsten, die een gigantisch inkijk hadden. ‘Die zijn nu van mij.’ Zei hij trots. ‘Niet voor lang kanjer.’ Hij lachte, ‘Mensen dromen van mij als hun man. Dus dat zal jij ook doen.’ Ik keek hem lachend aan. ‘Zoals ik al eerder zei, je bent lekker… Maar mijn hartje ligt in iemand anders handje. Hij bepaald wat hij ermee doet. En hij zal het nooit weggooien, enkel koesteren.’ Ik durfde te wedden, dat ik teleurstelling in zijn ogen zag, maar hij vermande zich gauw. ‘Je denkt toch niet dat ik jou als mijn vrouw ga zien? Je bent daar veelte losbandig voor, ik ga jou enkel als mijn sletje zien, die me elke nacht geeft waar ik de hele dag naar verlangt had.’ Ah, die was raak. Ik zocht snel naar de juiste woorden, maar ze schoten te kort. Ik wou die eikel op zijn plaatsje zetten, maar ik kon dat niet met woorden. Ik zou zijn leven bezuren, hij zal wensen dat hij dat nooit tegen mij gezegd had. Ik haalde mijn hand uit de zijne, en keek voor me uit met een glimlach waar hij heel raar op keek. ‘Redouan?’ Hij keek me vreemd aan ‘Ja?’-‘We zullen zien.’ Zei ik met een voldane glimlach. ‘We zullen zien schat.’ Herhaalde ik nog.
Iedereen kwam om afscheid van ons te nemen. Vanwaar die gejank? Ik zie jullie nooit, en nu willen jullie hier komen janken. Ach mens, stel je niet aan. Nu was het mijn moeders beurt. Ze keek me glimlachend aan ‘Ik zei je toch dat het goed komt?’ Ik glimlachte terug. ‘Ja indd.’ ‘Zeg elhamdulillah mijn dochter, ben echt trots op je. Nu nog die grote zus van je, en dan ben ik helemaal blij.’ Ik knikte, en kuste haar voorhoofd. ‘Mama, maak je geen zorgen om Hajat. Ze weet wat ze doet, maak je nergens zorgen over.’ Ze keek me met betraande ogen aan. ‘Het is echt pijnlijk, als je, je dochter zo snel ziet groeien. Ik zo’n korte periode.’ Ik voelde dat mijn ogen ook waterig werden, en voelde Redouans hand op mijn schouder. ‘Shokran e weldi, shoukran dat je in mijn dochters leven bent gekomen.’ Hij kuste ook mijn moeders voorhoofd, en zei ‘Allah heeft ons bij elkaar gebracht 3emti, het is allemaal elmekteb. Dank Allah daarvoor, en niet mij.’ Ik stond versteld van zijn woorden, en voelde een glimlach opkomen. Mijn vader kwam ook onze richting op, en gaf Redouan een stevige hand. ‘Ik vertrouw op je zoon, Allahiehafdek.’-‘Shouran 3emoe, ik zal goed voor uw dochter zorgen. Ik zal haar op mijn handen dragen, en haar behandelen hoe ze behandeld hoort te worden.’ Mijn vader knikte trots, en kwam voor mij staan. Ik keek hem verdrietig aan, en omhelsde hem stevig. ‘Ik zei je toch, op een dag zul je me dankbaar zijn. En vandaag is de dag, dat ik het mag meemaken.’ Ik glimlachte, en voelde me slecht. Wat zijn wij goed in acteren. ‘Shoukran aba, ik hoop dat u me kan vergeven voor mijn slechte daden. En voor mijn slechte gedrag tegenover u.’ Hij knikte, en gaf me een kus op mijn voorhoofd. ‘Natuurlijk kan ik dat mijn dochter.’ Ik knikte, en veegde mijn traan weg. Nu mijn ouders ook weg waren, keek ik vals naar Redouan, die zijn vingers in de mijne verstrengelde. ‘We zijn bijna klaar schatje, alleen nog mijn ouders, en dan kunnen we weer ons zelf zijn.’ Ik glimlachte naar hem, en voelde zijn lippen om mijn voorhoofd. ‘Aya benti, Redouan weldi. Ik ben heel blij voor jullie, en ik zie nu al dat jullie een prachtige koppel samen zijn. Insha’Allah zal Allah jullie helpen in goede en slechte tijden.’ Redouan en ik antwoordde hierop in koor: ‘Ameen.’ Ik gaf zijn moeder een kus op haar voorhoofd, en vervolgens zijn vader. Zijn zusje omhelsde mij enthousiast, en zijn andere zusje gaf me snotterend kusjes. Ik vond het maar walgelijk, en deed me best om haar niet aan te raken. Toen kwamen zijn 2 lekkere broers, die ik al te graag een hand gaf. En zag ze beide verlekkerd kijken. Ik glimlachte zoetjes naar ze, en legde mijn hand in Nawfels hand. ‘Gefeliciteerd schoonzusje.’ Ik glimlachte, ‘Zeg maar Aya.’ Hij keek me ondeugend aan, en schonk me een knipoog. ‘Is goed Aya, nou ‘t was een leuke bruiloft. Ik heb er van genoten, en ik hoop jullie ook.’ Ik liet zijn hand los, en knikte. ‘Het is een geslaagd dagje.’ Hij pakte mijn hand weer vast, waar hij een papiertje in drukte. Ik keek naar Redouan of hij het had gezien, maar hij was te druk bezig met zijn zusje te kalmeren. Ik keek weer naar Nawfel, die sussende zijn vinger op zijn lippen bracht. Ik knikte, en deed het in mijn bh. Ik glimlachte gemeen, en pakte Redouans hand vast. ‘Gaan we, ben moe.’ Hij knikte, en groette zijn broer koel. Ik begreep het niet, mochten ze elkaar niet, of is dat hun contact? [/SIZE]

[SIZE="7"]...


28-04-2009, 21:16
Enjoy girls.

28-04-2009, 21:25
pffff, ga door dan!!!!

nieuwe fan..ben benieuwd

28-04-2009, 21:28


lijkt me leuk.

Up.

28-04-2009, 21:28

...[/SIZE]


[SIZE="2"]Ik plofte neer op de bank, en zag dat de zitkamer echt lelijk ingericht was. ‘Ey wie heeft onze huis ingericht?’ Hij stak zijn hoofd uit de keuken ‘Mijn zusjes.’ Ik schudde teleurgesteld mijn hoofd. ‘Vind je het niet mooi schat?’ ik schudde nogmaals mijn hoofd. Hij kwam met een omeletje naar me toe lopen, ‘Hmm, dan veranderen we het toch?’ Ik knikte, en zag er tegenop om mijn bruidsjurk uit te doen. ‘Ey wanneer ga je douchen en klaarmaken voor bed?’ Ik keek hem zielig aan. ‘Ik heb geen zin Redouan, deze jurk is zo groot, en die rits zit achter. Mijn haar zit voor spelden pff.’ Hij keek me lachend aan, kom ik help je met die rits. Ik stond op, en liet hem mijn rits doen. Hij kuste me in mijn hals, en gleed mijn zijn handen over mijn lichaam. Ik draaide me om, en glimlachte verlegen. Zo krijg ik mannen steeds gekker, hoe verlegen ik doe, hoe gekker ze worden. ‘Ik wacht op je met eten liefje, doe snel.’ Ik knikte, en liep naar boven. Ik deed mijn jurk uit, en smeet ‘m in een hoekje. Ik waste snel mijn lichaam, en deed al die spelden uit mijn haar. Ik reinigde mijn huid, en deed een wit hemdje en een hotpants aan. Ik deed mijn haar in een hoogstaartje. Ik zou straks wel douchen, na het eten. Anders word het koud. Ik huppelde naar beneden, en plofte naast hem op de bank. Ik zag hoe zijn ogen over mijn lichaam gleden. Ik pakte mijn bord op mijn schoot, en nam een hap van mijn broodje met omelet. Ik voelde hem nog steeds kijken. ‘Smaakt het schat?’ Ik knikte, en keek hem aan. ‘Mag ik ook proeven?’ Ik keek naar zijn bord, en wees ernaar. Hij schudde zijn hoofd. Ik volgde zijn vinger met mijn ogen, en tot dat het niet meer kon, en voelde ze op mijn lippen. ‘Dat wil ik proeven.’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Mag niet.’ Hij keek me ondeugend aan. ‘Alles mag nu, we zijn getrouwd.’ Hij kwam hongerig dichterbij, ik ging naar achter, ik wou het dit keer echt niet. Ik wou rustig eten, en daarna slapen. Hij plantte zijn lippen in mijn hals, en begon rustig met zijn tong rondjes te vormen. Ik genoot ervan, en hief zijn hoofd op die ik rustig naar mijn mond bracht. We kuste hartstochtelijk en ik voelde me gelukkig, ik trok hem meer naar mij toe, en voelde hoe hij op mij kwam liggen. Hij stopte, wat mij teleurstelde. ‘Aya, ik heb een vraagje.’ Zei hij nog steeds met zijn blik gevestigd op mijn lippen. ‘Hmm…?’ Nu ging zijn blik naar mijn ogen, die hij intens bekeek. ‘Ben je nog maagd? Je kunt eerlijk tegen mij zijn...’ Ik glimlachte, en voelde me verlegen worden. Ik knikte rustig, en sloeg mijn ogen neer. Zijn glimlach werd breed, en hij zoende me wild, en stopte weer. ‘Dus je wordt echt van mij?’ Ik stopte, en duwde hem rustig van me af. Ik stond op, en bukte expres voorover om mijn vork te pakken die op de grond was gevallen. Ik wist van mezelf dat ik een grote kont en borsten had. En wat ik ook weet is dat ik niet voor niets bijna elke dag zwoeg in de fitness ruimte. Ik mag met trots spreken over mijn figuur.
‘Als ik mijn maagdelijkheid aan jou geef wel, maar zolang ik het voor mezelf houd niet.’ Hij likte zijn onderlip, en trok me vanuit mijn heupen naar hem toe. ‘Geef me het schatje.’ Ik genoot hiervan, en schudde mijn hoofd. ‘Alsjeblieft, geef me het…’ Ik stond op, en liep de trap op. Hij keek me smekend aan. ‘Aya…’ Ik schudde mijn hoofd, en glimlachte, ‘Slaaplekker schat.’ Ik zag hem zuchten, en nam een hap van zijn broodje. Ik liep naar boven, en nam een lang bad. Deze had ik verdiend. [/SIZE]

[SIZE="7"]...


28-04-2009, 21:30
Alstu ladies.

28-04-2009, 21:33
Wauw, echt leuk verhaal!

28-04-2009, 21:40

Citaat door miss_loubnaa:
Wauw, echt leuk verhaal!

Dankje.

28-04-2009, 21:41

Citaat door _stOry_:
Dankje.


Waarvoor? Het is gewoon zo!
Plaats je vandaag nog?

28-04-2009, 21:43
Jep, ik plaats nu weer een stukje.

28-04-2009, 21:48

...[/SIZE]


[SIZE="2"]‘Sba7 elgier.’ Hoorde ik naast me, toen ik mijn ogen rustig opende. ‘Hey…’ zei ik half slapend. ‘Lekker geslapen vrouwtje?’ Ik knikte, en hoopte Ouassim te zien, maar tevergeefs. Het was geen nachtmerrie, het was de harde realiteit waar ik geconfronteerd mee werd. Ik zuchtte teleurgesteld, en pakte mijn ondergoed en badjas. ‘Ga je nu al weg?’ zei hij sip. Ik knikte, en wou weglopen, tot dat ik zag wat hij in zijn hand had. ‘Leuk, op mijn eigen verdomde bruiloft. Dankje Aya, dankjewel dat je me zo voorschut kan zetten!’ Ik keek hem aan, en zag dat hij het oprecht meende. ‘Doe even normaal Redouan, net of het jou wat kan schelen wat ik doe. Zoals je al zei, je ziet mij niet als jou vrouw, alleen maar als een lustobject die jou elke nacht geeft waar je naar snakt.’ Hij zuchtte, ‘Je mag doen wat je wilt, maar blijf uit de buurt van mijn familie oké?’ Ik schudde mijn hoofd teleurgesteld. ‘Je broer gaf het me, ik heb hem niks gegeven, noch met hem geflirt. Ik was de hele dag met jou.’ Hij kwam dichterbij, en voelde dat ik het warm kreeg met hem in mijn buurt. ‘Aya, wollah je mag van mij doen wat je wilt, maar alsjeblieft houdt je aan 1 ding, en dat is geen contact met mijn familieleden. Dan heb ik met alles vrede.’ Ik knikte, en haalde het papiertje uit zijn handen. ‘Hetzelfde geld voor jou. Mijn familie is verbodenterrein voor jou.’ Hij knikte glimlachend. Ik scheurde het papiertje, en gooide het in de prullenbak. ‘Dankjewel.’ Ik liep langs hem heen, en voelde me slecht. Niet om het feit dat ik het erg vond van zijn broer, maar dat ik alles van hem mag doen. Ik heb mij nog nooit zo een huwelijk voor gesteld. Wat gaat mijn reden van de scheiding dan worden? Ik wil oud worden met Ouassim niet met Redouan. Redouan is geen echte man, geen echte man in mijn ogen. Misschien wel in de vrouw van wie hij houdt, en zij ook van hem. Want bij ons merk ik het niet ik merk enkel lust.
Vandaag waren we beide vrij, we moesten zogenaamd dingen doen die een getrouwd stelletje zou doen. ‘Wat gaan we doen?’ Klonk hij saai vanuit de woonkamer. Ik keek hem aan, en zag hem vermoeid naar de tv staren. Ik sneed de uitjes zo klein mogelijk en antwoordde: ‘Woonkamer herinrichten.’ Hij schudde zijn hoofd ‘Geen zin, morgen ofzo.’ Nu was het mijn beurt om mijn hoofd te schudden. ‘Nee, ik kan het niet aanzien.’ Hij draaide zijn hoofd naar mij om ‘Je zeurt man, het is ook weer niet zo lelijk.’-‘Dus jij vind het ook lelijk’ zei ik grinnikend ‘Ja. Totaal niet mijn stijl, maar mijn zusjes zijn een beetje apart.’-‘En je broers?’ Hij keek me nu quasi boos aan. ‘Wat zei ik nou?’ Ik grinnikte weer ‘ ‘tis maar een vraag.’ Hij stond op, en ik hoorde zijn voetstappen dichterbij komen. ‘Heb je niet genoeg aan mij en Ouassim?’ en hij legde zijn handen om mijn heupen. Een naar gevoel bekroop me, bij het horen van de naam van Ouassim. Ik voelde het hoofd van Redouan op mijn schouder. ‘Jawel, maar het was maar een vraagje.’ Hij plaatste een zachte kusje in mijn nek, en ik sneed verder. ‘Waarom wou je gister zogenaamd gemeen doen? Nu mag je normaal doen, en je acteerwerk achterwege laten. We wonen nu samen, man en vrouw.’ Ik zuchtte, het ging hem dus echt alleen maar om zijn behoeftes te sussen. ‘Redouan, kijk me eens aan.’ Hij keek me lief aan. ‘Zoals je zegt, man en vrouw. Zolang wij elkaar niet zo zien, kan ik helaas het bed niet met jou delen. Ik doe me heel losbandig voor, maar dat ben ik niet.’ Hij lachte luid, en liet me los. ‘Hou die schijnheilige praatjes voor je, wil je. Ik dacht dat jij juist anti schijnheiligheid was, maar tevergeefs!’ Ik schrok van zijn woorden, want ik was alles behalve schijnheilig bezig. Ik was maagd, en wou het bewaren tot dat ik bij Ouassim ben, tot dat Ouassim en ik man en vrouw zijn. Want bij Ouassim voel ik echte liefde, liefde die niemand is ontgaan als ze ons zagen. ‘Je wilt het zehma bewaren voor Ouassim? Of heeft Ouassim het je al ontnomen?’ Ik keek hem minachtig aan ‘Ik wil het inderdaad bewaren voor Ouassim, Ouassim houdt van mij, en ik van hem. Ik zal mijn maagdelijkheid aan hem geven, en niet aan een of ander snol die denkt mijn mond te snoeren. Ik zal je behoeftes niet stillen oké? Ga maar naar één van je h0ertjes want deze sletje werkt niet mee!’ ‘Wie zegt dat hij jou gaat nemen nadat je weg bent van mij? Wie zegt dat hij gaat scheiden van zijn vrouw hè? Hij beloofd je zoveel, maar waarom deed hij het niet in de periode dat jullie zogenaamd ‘in love’ waren?! Ach Aya komop doe niet zo naïef het staat je niet!’ Ik stond op ontploffen en legde het mes neer, hij keek me serieus aan, en ik liep stampvoetend de keuken uit.
Ik liep naar onze slaapkamer en begon te snikken. Ik huil nooit in bijzijn van andere, maar nu kan dat alleen maar in het bijzijn van Redouan. Redouan woont hier nu namelijk ook. Hij is mijn man, mijn steun en toeverlaat, mijn held en redder in nood. Hem zal ik moeten koesteren, en altijd klaar voor staan. Maar wat wij doen is elkaar alleen maar in de weg staan, en irriteren. Wij zijn geen normale stelletje… Nee wij zijn uitgehuwelijkte pubertjes.[/SIZE]

[SIZE="7"]...


28-04-2009, 22:10


UpUp UpUP UpUPUpUPUpUp
UpUp UpUp UpUP UpUP
UpUp UpUp UPUp UpUp
UpUp UpUp UpUp UpUP
UpUp UpUP UpUpUpUp
UpUpUp UPUP
UpUp


Xxxxx Salouaaa Gaa snel verderrrr

28-04-2009, 22:28
up! Krijgen we nog een vervolg vandaag?

28-04-2009, 22:42
Insha'Allah.

Allen bekijk dit filmpje en denk na!
http://video.google.com/videoplay?docid=742624382595825083&hl=en

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53