Bekijk volle/desktop versie : Zou jij het zeggen?



Pagina's : [1] 2

28-04-2009, 18:51
[Ik heb een vriendin waar ik goed mee bevriend ben.. maar altijd als ik haar zie heeft ze vaak dezelfde broek aan(niet dat dat erg is), maar er zit dus een vlek op die broek, al maanden. Ik merk dat ik vaak wil zeggen: zal ik je broek is ff wassen voor je.. maar ik wil haar natuurlijk niet kwetsen.
In ieder geval, zou jij er iets van zeggen?]

thanks.

28-04-2009, 18:52


Of gewoon zeggen, heb je die vlek al gezien ofso..?
Misschien juist op een andere manier uitbrengen...

Hoe is het met je meid?

28-04-2009, 18:54

Citaat door __Esmaatje__:
Of gewoon zeggen, heb je die vlek al gezien ofso..?
Misschien juist op een andere manier uitbrengen...

Hoe is het met je meid?

Hee dat is ook wel een ideetje..
subtiliteit is niet mijn beste kant vandaar dat ik hier tips kom halen.
Hamdoelah! En met jou?

28-04-2009, 18:57
Bah, wat een goorlap.

28-04-2009, 18:57



Citaat door Imane_ITF:
[Ik heb een vriendin waar ik goed mee bevriend ben.. maar altijd als ik haar zie heeft ze vaak dezelfde broek aan(niet dat dat erg is), maar er zit dus een vlek op die broek, al maanden. Ik merk dat ik vaak wil zeggen: zal ik je broek is ff wassen voor je.. maar ik wil haar natuurlijk niet kwetsen.
In ieder geval, zou jij er iets van zeggen?]

thanks.


JA!

28-04-2009, 19:01

Citaat door Dimitra:
Bah, wat een goorlap.

Nouja!


Citaat door Samhoena:
JA!

Hoe zou je dat dan zeggen?


Citaat door Phoenix_:
Als je goed met haar bevriend bent, zou het geen probleem moeten zijn om te zeggen dat haar broek vies is toch.
Ik zou eerlijkheid van mijn vriendin wel waarderen in elk geval.

Ja maar ik wil niet dat ze denkt wat een rotwijf ofzo...

28-04-2009, 19:01

Citaat door Imane_ITF:
Hee dat is ook wel een ideetje..
subtiliteit is niet mijn beste kant vandaar dat ik hier tips kom halen.
Hamdoelah! En met jou?


Gekkie..

Alhamdoelliah goed meid..

Hoe was jouw dagje?

28-04-2009, 19:01
Doe haar een wasmachine kado.

28-04-2009, 19:02

Citaat door __Esmaatje__:
Gekkie..

Alhamdoelliah goed meid..

Hoe was jouw dagje?

Gelukkig schat!

Mijn dagje was stressig op werk maar ben nu klaar eindelijk, ik ga naar huis
Spreek je snel

28-04-2009, 19:02
'Ey, er zit een vlek op je broek. Best wel een tijdje, eigenlijk'.

28-04-2009, 19:04

Citaat door SSuperStarz:
Neem de volgende keer Vanish mee, tijdens een gesprekje ofzo moet je het te voorschijn halen en spontaan dat vlekje schoonmaken




Wat een advies!

28-04-2009, 19:08
Als t een vriendin van mij is zou ik gewoon zeggen van hey doe s ff wat anders aan joh, loopt nou al maanden in die broek man. En als ze boos word mag ze opstappen, als zij dat niet van mij kan hebben dan is het een heks dat niet met mij op dezelf level zit.


Ik en mijn vriendinnen zijn gewoon eerlijk en best bot (op een leuke manier) naar elkaar toe

28-04-2009, 19:11



Citaat door R_achida:
Ik sluit me aan bij de reactie van Phoenix, alleen is substiliteit toch ook hier best preferabel. Ga eens ergens wat eten en laat wat op het grond vallen en zeg iets in de trant van "Oh sorry liefje, ik heb je per ongeluk vuil gemaakt" Of verzin wat anders. Zo breng je haar niet in de verlegenheid en breng je de boodschap wel over...

Ps: als het een moslima is, vind ik dit best jammer. Hygiëne staat heel hoog aangeschreven in de Islam!


Wat belachelijk! Ooit gehoord van de waarheid? Zo is het nog harder, vind ik.

28-04-2009, 23:29

Citaat door R_achida:
Heb jij ooit gehoord van zachtaardigheid? De waarheid is niet altijd gewenst, in dit geval maak je haar erop attent zonder haar emoties te krenken.


Zachtaardigheid kan ook anders. Dit is iemand voor de gek houden, en zou ik in ieder geval niet waarderen.

28-04-2009, 23:31
ik weet het niet, de laatste keer dat ik iets eerlijk aan een vriendin vertelde werd ze helemaal boos,dus pak het wel subtiel aan,mss dat het lukt, gwn van hey meid je hebt een vlek op je broek alsof die er net zit ofzo.

Pagina's : [1] 2