Bekijk volle/desktop versie : Arabisch studeren in Egypte



Pagina's : [1] 2 3 4

28-04-2009, 18:43
Wie heeft dat gedaan of gaat het doen, insha Allaah? Ik wil hier graag meer informatie over.

28-04-2009, 18:49


2 vrienden van me hebben daar zomer cursus gedaan bij al-ibanah en een andere vriend is daar nu nog steeds... Niets anders dan positieve zaken gehoord

28-04-2009, 19:17

Citaat door rachideke:
2 vrienden van me hebben daar zomer cursus gedaan bij al-ibanah en een andere vriend is daar nu nog steeds... Niets anders dan positieve zaken gehoord


Ja, die site ben ik ook tegen gekomen: http://ibaanah.com/dutch/front.html

Maar als ik ergens op klik, staat er: 'site under construction'.

Heb je meer informatie voor me?

28-04-2009, 20:45

Citaat door UmmNuwayra:
Ja, die site ben ik ook tegen gekomen: http://ibaanah.com/dutch/front.html

Maar als ik ergens op klik, staat er: 'site under construction'.

Heb je meer informatie voor me?


Om eerlijk te zijn niet... Ik weet alleen dat dat een arabische school is, dat hun manhaj salafia volgen, dat er veel buitenlandse studenten zijn (Nederland, belgie, canada, VS,...), dat het de banden onderhoudt met de geleerden enzo voort... De mensen die er hebben gestudeerd zeggen ook dat de niveau hoog is (hoger dan de andere arabischescholen voor anders taligen)... en dergelijke meer

28-04-2009, 21:05


als je niet getrouwd bent kom dan zeker niet af

28-04-2009, 21:08
Trouwen als je dat nog niet bent en lekker samen met je manneke gaan . Of natuurlijk met deine broer .

28-04-2009, 21:08
verklaaar je nader abudujana

28-04-2009, 21:10

Citaat door bescheiden123:
verklaaar je nader abudujana


Misschien bedoelt hij dat je daar niks te zoeken hebt als je geen mahram bij je hebt meestal is dat je man

28-04-2009, 21:29
Salaam a halekoem,

Ik ben zelf vanplan deze zomer ensh'allah te beginnen. Maar ik krijg in Egypte thuisstudie van mn oom. Die Arabische docent is.
Ik zou wel meer info. voor je kunnen verzamelen.
Wa halekoem salaam,

Saar

28-04-2009, 21:32

Citaat door nadiaensara:
Salaam a halekoem,

Ik ben zelf vanplan deze zomer ensh'allah te beginnen. Maar ik krijg in Egypte thuisstudie van mn oom. Die Arabische docent is.
Ik zou wel meer info. voor je kunnen verzamelen.
Wa halekoem salaam,

Saar



Wa aleykoum salaam wa ra7matoe Allaah,

Graaaaaaaag! Ik hoor het van je, insha Allaah. Baraka Allaahu fieki.

28-04-2009, 21:33

Citaat door rachideke:
Om eerlijk te zijn niet... Ik weet alleen dat dat een arabische school is, dat hun manhaj salafia volgen, dat er veel buitenlandse studenten zijn (Nederland, belgie, canada, VS,...), dat het de banden onderhoudt met de geleerden enzo voort... De mensen die er hebben gestudeerd zeggen ook dat de niveau hoog is (hoger dan de andere arabischescholen voor anders taligen)... en dergelijke meer


Oké, maa shaa Allaah. Hmm, ik heb toch iets meer informatie nodig. Djazaak Allaah!

28-04-2009, 21:35
Met wie wens je te gaan? Jemen is ook goed heb ik gehoord het heet djamaad ofzo een soorrt dorpje.

28-04-2009, 21:40


Heb je daar meer informatie over? Een site, of iets dergelijks?

28-04-2009, 22:14
Is er een daliel dat een vrouw alleen mag gaan studeren in het buitenland?

28-04-2009, 23:02
Ik zelf Insha-Allah vanaf oktober 9 maanden in Cairo via AlFadjr.

Pagina's : [1] 2 3 4