Bekijk volle/desktop versie : vraagje aan de meiden



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

03-10-2004, 18:56

Citaat door mizzapart:
Lang leve de lol hahahahaha challenge 4 live thank god its FRIDAY
En dan maar andere mensen beoordelen, dat ze 'verkaast' zijn.

30-10-2004, 19:46


ik woon al buiten huis en niet dat me ouders me het huis hebben geschopt of zo nee layhfed maar omdat ik het zelf wou ik leer nu al op mijn eigen been te staan ik heb een leuk ingerichte flat
ik ga ook niet uit noooit gedaan ja als je bioscoop dat niet als uitgaan gaat verglijken want daar ga ik wel graag heen
waarom zou ik uit moeten gaan om met de shitaan te springen of dansen hell no!!!!!!!

08-02-2005, 12:57

Citaat door Mr zorro:
dus jullie gaan niet uit
omdat de marokanen over jullie zullen gaan rodellen
hahaha
is het niet zo van je gaat niet uit omdat het hoort als moslima en moslim
en met uitgaan heb ik het over discos
wel scheinheilig vinden jullie neit
jij hebt helemaal gelijk zorro

08-02-2005, 13:01
ik ga ook uit(elke vrydag) me ouders weten dat en ik woon gewoon thuis..en als je uitgaat ben je niet meteen een xxxx wat de meeste hier zeggen je gaat uit voor de lol om de dansen om plezier met je vrienden te hebben daar is nix mee..

weet je wat me ouders zeggen als we het jouw toch gaan verbieden ga je het toch stiekem doen..dus vandaar dat ik van hun uit mag gaan..ouders zijn nietdom!!! zehma sommige meiden ...jemma ik ga bij me vriendin slapen dat is pas scheinheilig...stel je voor er gebeurdt iets

zo denk ik er over..
groetjes miss challenge

08-02-2005, 13:02



Citaat door mizzapart:
Lang leve de lol hahahahaha challenge 4 live thank god its FRIDAY
hahah jij hebt helemaal gelijk lang leven de lol ben je daar elke vrydag? ben daar ook altijd vandaar boussa miss challenge

08-02-2005, 16:49
waarom niet ik ga wel eens uit .
mijn man haaft geen problemen daar mee.
het moet kunnen vind ik .

gr maro

09-02-2005, 11:16
selaam

uitgaan?? waarom wil je uitgaan?? om bij gasten te kunne zijn?? of andere dinge te doen?, wij moslims mogen ni uitgaan maar ja, WIE HOUD ZICH NOG AAN DE REGELS???

09-02-2005, 13:05

Citaat door ghorotia:
selaam

uitgaan?? waarom wil je uitgaan?? om bij gasten te kunne zijn?? of andere dinge te doen?, wij moslims mogen ni uitgaan maar ja, WIE HOUD ZICH NOG AAN DE REGELS???
ewa safi krijgen we zo een heilige...als je allen comentaar hebt..dan mag je ff weg gaan jah bedankt voor de medewerking
als we een preek willen wij hebben ook ouders gekergen anders gaan we daat wel naar toe thalla


miss challenge

09-02-2005, 13:07
Pfffff ik hou me niet echt bezig met dat soort dingen

Beslama

09-02-2005, 13:53

Citaat door chebba-laila:
hahah jij hebt helemaal gelijk lang leven de lol ben je daar elke vrydag? ben daar ook altijd vandaar boussa miss challenge
Inderdaad, lang leve de lol......tot zover het leven duurt...daarna is de lol ervan af en is het lang leve de spijt en pijniging.

"ik ga ook uit(elke vrydag) me ouders weten dat en ik woon gewoon thuis..en als je uitgaat ben je niet meteen een xxxx wat de meeste hier zeggen je gaat uit voor de lol om de dansen om plezier met je vrienden te hebben daar is nix mee..weet je wat me ouders zeggen als we het jouw toch gaan verbieden ga je het toch stiekem doen..dus vandaar dat ik van hun uit mag gaan..ouders zijn nietdom!!! zehma sommige meiden ...jemma ik ga bij me vriendin slapen dat is pas scheinheilig...stel je voor er gebeurdt iets

zo denk ik er over..
groetjes miss challenge"


Met elk zondig gedrag is iets ergs mee. En Allah yaghfaed jij realiseert het je en toch....

En ik geef je geen preek, heb je niet nodig jij weet goed wat een moslima betaamd. Ik adviseer je alleen meer vrees en respect te hebben voor de islam, opdat jij inshallah tot de winnaars zal behoren en niet tot de verliezers.

21-04-2006, 12:38

Citaat door Mr zorro:
jullie zijn verdoemt
en jullie noemen zichzelf moslim
ach ieder zijn leven
ik hoef jullie niet te beoordelen
als ik maar goed leef
en ik mijn vrouw mag uitkiezen die de waarde van islam weet
zodat ik dat door kan geven
jullie zijn echt geen moslim
neem dit nou maar van mij aan
ik ben mischien ook niet zo een goede moslim
maar ik hou me aan me regels
en probeer het zo goed mogelijk tevolgen
effe met me vrouw naar de disco
lees samen uit de koran
zo ik zeggen
asalaam o3lekoem,

ik ben het volkomen met je eens,
alleen vind ik het niet terecht dat jij van hun ongelovigen maakt, dat is iets wat allah swt bepaald en niet de medemens...

alhoewel ik hier wel de raarste dingen heb gelezen,
is uitgaan zo normaal voor jullie dames, en zoals zorro al eerder heeft gezegt, 'jullie gaan niet uit alleen vanwegen je ouders'
het is wel goed dat je aan je ouders denkt hoor daar niet van maar jullie vergeten de belangrijkste persoon die jullie heeft geschapen,
hij is degene die ons verbied om uit te gaan en voor hem moeten we bang zijn en niet voor de roddels of slechte naam die jullie zullen krijgen...
je hebt genoeg redenen waarom je niet mag uitgaan:
ten eerste is het eigenlijk haram om muziek te luisteren en ik neem aan dat jullie dat allemaal weten niet dat ik dat niet doe maar het staat allemaal gewoon duidelijk in de koran...
ten tweede is het zoiezo niet goed dat een meisje danst zelfs niet alleen laat staan met jongens (erbij)
zodra ergens muziek is moet je ook weten dat daar ook de sayateen aanwezig zijn die de gekste dingen met je kunnen doen...

hier zou je nog zoveel redenen aan kunnen voegen...
mohiem allahjehdie zami3an moslimien

21-04-2006, 12:50

Citaat door Amira1983:
ik geef eerlijk toe; JA IK GA Uit.....naar de beste discotheek van heel belgie,geen enkele wijf die me kan overtreffen....DISCO COEZINA..ingang gratis,ajuinen en aardappelen als aperetiefsapje en al dweilend en schrobbend leer je de gabberdans...daf daf daf daf daf daf daf daf,kleine broer aan het licht zetten,geef hem een euro en hij zal het licht aan en uit doen.

zet andere broertje aan de deur om de deur tegen te houden want moeder zal brullen voor de electriciteitsrekening...zus die euro stelen uit vader zijn broekzak die hij ergens in een kamer heeft vergeten,stop monopolygeld in de plaats een hadj merkt het verschil niet...

en als laatste ; zet je grote broer als portier indien een van de dames toch wil ontsnappen naar een echte discotheek...kan hij je kennis laten maken met de kempoebotten..
na het dansen,schrobben,dweilen en poetsen,zullen we zweten als paarden...marokkaaanse paarden dan,neem een fles en vul het met het verse zweet,en het aperetiefje is klaar,meer info reserveer snel,beperkte plaatsen......mail naar ja-ik-wil-naar-disco coezina@kempoe.maroc
deze zat echt!! Echt goed beredeneert! Groeten

21-04-2006, 22:15


bij mij gaat het niet om hoe de mensen over me gaan denken maar ik doe het zelf lekker niet, ik heb er ook geen behoefte aan, zoals overdag winkelen of naar de bios gaan met me nicht ofzow dat wel maar s'avonds zit ik lekker met me ouders op de bank thee te drinken en douziam (maroc2) kijken gezelllieee

21-09-2007, 12:38

21-09-2007, 13:58
salam,
nee ik ben nog nooit uitgeweest en ga ook niet in de avond met vriendinnen weg. mag het niet en wil het niet.

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6