Bekijk volle/desktop versie : vraagje aan de meiden

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6

13-01-2002, 21:36
ligt er aan hoe ze er in gaat, met slobber kleren of met haar rokje en hakken en niet te vergeten haar make-up, en dat ze iedere keer naar de spiegel loopt om te kijken of niets is uit gelopen, nou en tegen die tijd dat ze terug komt is alles aan gebrand en zeker niet vergeten THE BOLD&THE BEAUTIFUL die mag ze natuuuurlijk ook niet missen!!

13-01-2002, 22:36

neee het is niet, je hoeft ze niet te beoordelen, maar je mag ze niet beoordelen. en zorro toch doe je het. maakt dat jou een goede moslim? je kunt iemand advies geven en dergelijke maar je kunt ze niet zeggen dat ze slechte moslims zijn.

[Dit bericht is aangepast door camilla27 (aangepast op 13 januari 2002).]

[Dit bericht is aangepast door camilla27 (aangepast op 13 januari 2002).]

14-01-2002, 00:30
He jongens
ik zal jullie een ding zeggen
IK WORD DOOD MOE VAN WIE HIER GOED IS OF SLECHT.

14-01-2002, 00:50
EN NOG IETS VOLGENS MIJ STAAT ER EEN VRAAGJE AAN DE MEIDEN.

14-01-2002, 00:55

Precies, kan me aansluiten bij Siedat.
Mensen, in ieder mens zit iets goeds en slechts. En dat wordt niet alleen maar bepaald volgens de regels van de Islam. Kijk, de meesten kennen elkaar hier niet persoonlijk maar toch zit iedereen elkaar zo te beoordelen. Iedereen heeft zijn woordje klaar maar ik vraag me af of diegenen wel eens goed naar zichzelf hebben gekeken en dan bedoel ik niet goed in de spiegel kijken of je make up goed zit.

Beslama mensen

14-01-2002, 12:19
Hee Leila,

Sounds interesting, mag ik ook mee?

Groetjes,
Riffia

14-01-2002, 14:12
Wat ik hier allemaal lees is echt te zot voor woorden. Mensen die een rechtvaardiging zoeken om naar een discotheek te gaan terwijl dat in strijd is met de Islam.

Kan iemand mij nu vertellen waarom Marokkanen, met name de dames hier, de behoefte hebben om zo onislamitisch ebzig te zijn. Deze dames zijn zo druk bezig met zichzelf dat zij de dood vergeten.
Deze dames verkiezen Iblies boven Allah, jullie kiezen ervoor om het woord van Allah niet te volgen maar in plaats daarvan kiezen zij voor het pad van de "vrijheid", eigenlijk moet ik zeggen afhankelijkheid, namelijk afhankelijk van aandacht van derden.

Mijn vraag is waarom? Zijn jullie vergeten wie jullie zijn? Waarom wil men graag naar de discotheek, de plaats waar Sjitan zijn tijd doorbrengt? Waarom verkiezen zij het vagevuur boven Djenna? Is dat omdat zij daarin niet geloven?

een nieuwsgierige

14-01-2002, 14:27
assalaam wa aleikum

ik denk dat er hier niemand is die werkelijk niet weet dat uitgaan haram is. zowel voor jongen als meisje

en nee, vrouwen en mannen zijn niet gelijk. wie dat vindt is blind en doof. zelfs de koran zegt dat de man bevoorrecht is.

en al wie zogezegd niet weet dat uitgaan haram is, wil het aan zichzelf niet toegeven vanwege het plezier dat ze eraan beleven.

ma a salaam

14-01-2002, 15:53
SALAAMOE ALLAIKOEM

Ja ,ik kan niks meer of minder zeggen dan wat chokran heeft gezegd!!!!Je hebt gelijk jongen wallah!!!!!!

sissi

14-01-2002, 17:08
Sara22, kom jij echt van deze planeet?

"...dat we nu in een tijd en een land leven, die niet te vergelijken is met de tijd waarin de Koran is geschreven"

Ahuddubilla Himinasjitan Alraziem!

Jij Sara22 maakt er echt een potje van.
Vergeef deze vrouw Allah, zij weet niet wat zij zegt.
OK slaaf van Satan laat mij je iets uitleggen, misschien is er nog een weg terug voor je.

DE KORAN IS VAN ALLE TIJDEN.
+ de Koran kun je niet zo interpreteren dat je uiteindelijk op een tegenovergestelde betekenis komt van de letterlijke bewoordingen. De Koran heeft wel enige flexibiliteit van uitleg maar dat betekent niet dat een gedraging die letterlijk verboden wordt zoals het nemen van een vriendje via een zelfbedachte interpretatie uitkomt op het toestaan van nemen van vriendjes.
Dat kan natuurlijk niet. Er is wel enige interpretatievrijheid maar deze is miniem.

Sara22 doe je ogen eens dicht en zeg dan eens:
"Profeet Mohammed wat u ons toen heeft geleerd gaat nu niet meer op, sorry." en zeg:
"Wij moeten ons overgeven aan de ongelovigen en moeten onze strijd van meer dan 1400jaar opgeven omdat ik en nog enkele andere dames naar de discotheek willen gaan."

Het Christendom had hier in Nederland een grote invloed maar daarvan merk je nu helemaal niets, er zijn weinig Nederlanders die zich nog Christen kunnen noemen. Ja en aan de feestdagen doen zij natuurlijk wel allemaal mee, Kerst, Carnaval etc. Maar aan het vasten bv, niet. Zo hoor je na carnaval te vasten.
Als er steeds meer mensen zullen komen net als Sara22 die dit soort opvattingen erop na houden dan blijft er niets over van de Islam in Nederland. Want iedereen zal de makkelijkste weg gaan kiezen, namelijk de weg van Sjitan. Tja we zullen dan in de toekomst wel meedoen aan het Suikerfeest maar vasten ho maar. Hier gaat het heen mensen als wij niet oppassen en dit soort opvattingen niet de kiem in smoren.

Sara22, verder stoor ik mij aan hoe jij over onze ouders praat. Het feit dat onze ouders onze culturele erfgoed in stand hebben gehouden is juist goed en als moslims moeten wij daar trots op zijn.

Lekker belangrijk dat er discotheken zijn in Marokko, in eerste instantie is dit toch bedoeld voor toeristen, tja en dat er prostituees op af gaan dat is hun zaak. Als jij graag discotheken wil bezoeken en dus niet bang bent voor Allah omdat jij niet in Hem gelooft, dan zal jou tijd nog wel komen. En niemand die nog aan je zal denken. Iedereen zal in zijn eentje in eenzaamheid sterven, maar tot die tijd mag jij van mij er lekker op los dansen hoor. Misschien dat Allah ook nog een discotheek voor je heeft in het hiernamaals!

Allah, waar gaat dit toch naartoe? De mensen hebben geen respect meer voor de Islam. De vrouwen willen dansen en "vrij" zijn maar weten zij dan niet dat zij dan juist afhankelijk zijn? Weten zij dan niet dat U dit met reden verboden heeft? Waarom besteden deze mensen zo weinig aandacht aan hun DIN en zo veel aandacht aan het tegenovergestelde van waar de Islam voor staat?

Zijn hun ogen dan bedekt voor de Waarheid en volgen zij daarom het Pad van de Dwalenden?

Ik weet het niet, maar als er ooit een oorlog ontstaat tussen moslims en de ongelovigen dan zal ik beginnen met het elimineren van dames zoals Sara22, zij zijn het grootste gevaar voor de ontwikkeling van de Islam.

Wanneer worden de Marokkanen nu eens wakker en doen zij wat aan deze ontwikkeling?
Wij Marokkaanse mannen zitten maar lekker toe te kijken hoe de Marokkaanse vrouw verpauperd raakt en wij mannen gaan nog een stapje verder wij maken zelfs misbruik van die vrouwen. Tfoe!

Be a man and do what you got to do!
Wat een eerloos bestaan. Wat zijn Marokkanen zwak en wat zijn wij snel van onze Din afgedwaald.

een teleurgestelde Chokran

14-01-2002, 22:39
Ik moet dit echt even kwijt na het lezen van de reacties van het paard Chokran hier.
Hij durft iets te zeggen over dat het haram is om naar discos te gaan als meisjeszijnde. Wallah??? Sukkeltje, maar het is geen haram om hier bij elke topic elk maroc meisje voor xxxx of xxxx uit te schelden en samen met Roy zieke verhaaltjes te verzinnen over hoe jullie zijn verwekt door ezels?? Sorry hoor maar wie gaat er nu branden in de hel. Goed geraden, Chokran de zoon van satan.

Bye bye

15-01-2002, 11:19
SALAAMOE ALAIKOEM

Nou..ik ben het met chokran eigenlijk eens want wat hij zegt is waar!!!!!!Maar chokran...niet iedereen is zo als je hebt gezegd er zijn nog moslime vrouwen elhamdoellah....!!!!!!elmoehim je hebt echt gelijk wallah ...maar ik hoop dat jij alles wat je zegt wel meent!!!!

Zorro jij hebt ook gelijk1!!!!!

sissi

15-01-2002, 11:30

SALAAMOE ALAIKOEM

Nee chokran jij bent niet de enigste!!!!ik ook hoor ...en ik heb vriendinnen die net als hun zijn ...dus praat ik altijd met hun over wat ze doen :dat het haram is enz......nou de sommige luisteren en de andere zeggen :jij doet veelste moeilijk ,dus laat ons van ons leven genutten!!!!Dan zeg ik gewoon allah jehdiekoem we jehdiena!!!!elmoehim weer gelijk chokran!!!!!

sissi

15-01-2002, 11:44
Medina en Sara22,

Jullie ontwijken de kern van het verhaal.
Deze topic gaat over Marokkaanse vrouwen en dat is ook de reden dat ik niets over de Marokkaanse jongens heb gezegd. Deze jongens zitten net zo fout en zij zullen net zo zwaar gestraft worden als de meisjes.

Sara22, als jij echt in ALLAH zou geloven dan zou je je schamen om de dingen die je hebt gezegd en dan zou je zeker niet naar de discotheek gaan. Een discotheek is een plek van verleiding en een plek om deze wereld en jezelf te vergeten door te dansen en te drinken.
Al drink jezelf niet, iedereen om je heen drinkt en het gevaar bestaat dat zij je zullen betasten en onjuist bejegenen. Iemand die zichzelf in deze situatie plaatst is uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor de gevolgen. Iedereen om je heen drinkt, rookt, blowt, snuift en jij durft hier te beweren dat dit een plek is waar een moslima zich best kan begeven? Ben je wel goed bij je hoofd?
>>>>>>Soera 24:31
"En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve haar echtgenoot en haar vader (+opsomming van gezinsleden van wie geen geslachtsdrift kan worden verwacht)"

Ik ben benieuwd Sara22, hoe jij dit zou willen interpreteren zodat het naar een discotheek gaan toch wordt toegestaan binnen de Islam?

Medina, een islamitische naam ben jij niet waard. Ik ben zeker niet perfect maar jullie maken er echt een potje van door te zeggen dat het bezoeken van een discotheek islamitisch gezien moet kunnen. Ik bedoel gebruik je drugs ofzo? Nee medina jij moet toch echt even een winterwortel gaan zoeken, een komkommer mag ook.

Waarom willen jij Medina en Sara22 zo graag jullie bewegende dikke lichaam laten zien in een discotheek vol met bezwete mannen die om je heen dansen, je billen raken en maar aan één ding denken, raken jullie hier van opgewonden of doen jullie dit voor aandacht omdat jullie vroeger als kind weinig aandacht kregen vanwege jullie overbeharing op het gezicht en vanwege het gebrek aan geld om deo te kopen? En tijdens deze vulgaire sessie denkt Sara 22 nog eens even aan Allah, wat een onzedelijke tagnahoofd! Ehja slavinnen van Sjitan! Tfoe!

Graag een antwoord op mijn vragen en niet er omheen draaien a.u.b.:

Waarom hebben jullie de behoefte om jullie lichaam aan derden te laten zien?

Gaat het om aandacht?

Waarom gaan jullie willens en wetens tegen de regels van de Islam in?

Is heiden zijn makkelijker?

Stellen jullie het egoistische belang om graag onzedelijk te zijn boven Allah?

Wie willen jullie voor de gek houden, iedereen om jullie heen of jezelf?

Wat zegt de familie hiervan? Hebben zij wel eergevoel?

Ik probeer jullie niet te bekeren ofzo hoor want dat is toch al te laat maar ik ben nieuwsgierig naar hoe het zo ver heeft kunnen komen.

En nog iets ben ik de enige die jullie gedrag vreemd vind?

[Dit bericht is aangepast door Chokran (aangepast op 15 januari 2002).]

15-01-2002, 20:23
CHOKRAN SATANSGEBROED

Kun jij NEDERLANDS LEZEN/????

Nee volgens mij niet jij idiote niet geintegreerde sukkel. Want als jij mijn reactie had gelezen dan had je het ook begrepen. Waar heb ik getypt dat ik discotheken goedkeur aap???!!! Ik heb gewoon gelijk als ik zeg dat jij het niet waard ben om een moslim te zijn. Je zit hier een beetje uit de Quran te citeren omdat je geen antwoord terug heb op mijn reactie. In elke topic zit je bijna elk meisje uit te schelden voor alles wat laag en nederig is, DUS IK HAD HET NIET ALLEEN OVER DEZE TOPIC LOOSER. En of dat niet genoeg is zit je nog van die vieze verhalen te schrijven waarvan je DENKT dat ze grappig zijn maar die gewoon misselijkmakend zijn. En jij noemt je zelf islamiet??? En nog durf je anderen de les voor te lezen??? Chokran, ik draag de islamitische naam omdat ik het WEL waard ben maar wat jij moet voorstellen weet ik echt niet, maar ga je zelf geen goede moslim noemen, daarmee beledig je alleen maar anderen.

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6